Skocz do zawartości

czarne jest czarne


dan54

Rekomendowane odpowiedzi

chyba, że pojedziecie do serwisu Citroena, wtedy część

pracowników będzie starała się wmówić wam, że czarne

jest białe . crazy.gif

kiedy w tym kraju wszystko będzie można załatwić bez

rozglądania się kto i z której strony chce nas wydymać ?

pocieszam się, że na angielskim forum c2 też wieszają psy na ASO oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chyba, że pojedziecie do serwisu Citroena, wtedy część

> pracowników będzie starała się wmówić wam, że czarne

> jest białe .

> kiedy w tym kraju wszystko będzie można załatwić bez

> rozglądania się kto i z której strony chce nas wydymać ?

> pocieszam się, że na angielskim forum c2 też wieszają psy na ASO

A Co tym razem narozrabiali????

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A Co tym razem narozrabiali????

> Ł.

Oddałem dziś auto o 7.45 rano. Stało do 19.45.

W 2 miejscach odstawały uszczelki szyby i szumiało

przy większych prędkościach (jakby niedomknięte okno)

Czasem pojawiały się piski w ukł. hamulcowym przy powolnym cofaniu.

Auto stało 12h - o 17 jak dzwoniłem, to dowiedziałem się,

że jeszcze robią. Wiecie co zrobili ? Jazdę próbną - usterek nie stwierdzono crazy.gif

Dopiero po ewidentnym sprzeciwieniu się takiej decyzji,

przejażdzką z mechanikiem, który de facto też na początku

starał mi się wmówić, że przy 140 km/h to może tak szumieć,

bo to szybko jest, a hamulce mogą piszczeć, bo ja szybko

jeżdze, rajdowo wręcz rotfl.gif udało mi się wywalczyć ponowną

wizytę, w celu wymiany uszczelek i przyjrzeniu się ukł hamulcowemu.

o wszystko trzeba walczyć crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o wszystko trzeba walczyć

No niestety.. ale tekst "usterki nie stwierdzono" to ostatnio mnie rozwala - chociaż w innej "branży".. Fujitsu-Siemens nawet jeszcze wystosował do mnie pismo że uprzejmość mi robi że nie obciąża kosztami transportu i ekspertyzy - bo niby ja im d... zawracam (a najlepsze w tym wszystkim jest że w bazie serwisu który zlecenie wykonywał jest wpisane że usterka została usunięta...)

Ale wracając do samochodów to tymbardziej wkurzające że podstawowej wersji samochodu nie masz..

Cóż, ale to ogólna tendencja - spławić klienta.. Pamiętam tekst w ASO DU gdy o coś się wykłucałem to mi powiedzieli - trzeba było kupić droższy samochód a nie takie G...

Cóż, dlatego terz chyba zawsze kupował będę hondę - bo mam znajomości w serwisie.. I to nie chodzi o to że to super marka itd.. i te sre... tylko jak wszędzie - znajomości to podstawa. W serwisie lakierniczym też mi wmawiali że to że clio ma z jednej strony inny kolor a z drugiej inny to kwestia oswietlenia.. A że po jednej stronie też jest róznica to kwestia innego podłoża i tego że cześć dokładniej umyłem... rotfl.gif No i znów jedyna metoda - "telefon do przyjaciela" - powołanie się na pewnego dużego klienta tego warsztatu, jeszcze parę znaczacych nazwisk i "zawołam kolegę". A kolega "no rzeczywiście kolor trochę rózny jest..." no i co z tego wyszło to jutro zobaczę... wrrrr.. angryfire.gif

Więc nie przejmuj się nimi a najwyżej weź szefa serwisu i go przewieź 180.. I powiedz że zwolnisz dopiero gdy przyzna Ci rację...

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o wszystko trzeba walczyć

Pewnie, że o wszystko trzeba walczyć!! ALe dobrze, że się nie dałeś waytogo.gif Oni tylko czekają na takich, którzy grzecznie przytakną i powiedzą "no trudno, widocznie tak musi być niewiem.gif

niestety takie realia!!

Samemu trzeba dbać o własne sprawy!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No niestety.. ale tekst "usterki nie stwierdzono" to ostatnio mnie

> rozwala - chociaż w innej "branży".. Fujitsu-Siemens nawet

> jeszcze wystosował do mnie pismo że uprzejmość mi robi że nie

> obciąża kosztami transportu i ekspertyzy - bo niby ja im d...

> zawracam (a najlepsze w tym wszystkim jest że w bazie serwisu

> który zlecenie wykonywał jest wpisane że usterka została

> usunięta...)

nic mi nie mów, mam laptopa FSC, sprzęt tani nie był,

koło 6kpln 1,5 roku temu, wymieniono już prawie wszystko

obudowe, klawiaturę, hdd, dvd rw, płytę główną, baterię ....

a komp nadal nie do końca sprawny, a najgorszy jest serwis,

który trzyma kompa miesiąc, naprawia jedno, a psuje drugie crazy.gif

najlepszy był text pana z serwisu A-novo. odebrałem kompa,

wypadła klawiatura, komp wrócił do serwisu. zadzwonił do

mnie serwisant i stwierdził "przecież jest pan techniczny,

mógł pan sobie sam poprawić" pad.gif

> Ale wracając do samochodów to tymbardziej wkurzające że podstawowej

> wersji samochodu nie masz..

> Cóż, ale to ogólna tendencja - spławić klienta.. Pamiętam tekst w

> ASO DU gdy o coś się wykłucałem to mi powiedzieli - trzeba było

> kupić droższy samochód a nie takie G...

> Cóż, dlatego terz chyba zawsze kupował będę hondę - bo mam znajomości

> w serwisie.. I to nie chodzi o to że to super marka itd.. i te

> sre... tylko jak wszędzie - znajomości to podstawa. W serwisie

> lakierniczym też mi wmawiali że to że clio ma z jednej strony

> inny kolor a z drugiej inny to kwestia oswietlenia.. A że po

> jednej stronie też jest róznica to kwestia innego podłoża i tego

> że cześć dokładniej umyłem... No i znów jedyna metoda -

> "telefon do przyjaciela" - powołanie się na pewnego dużego

> klienta tego warsztatu, jeszcze parę znaczacych nazwisk i

> "zawołam kolegę". A kolega "no rzeczywiście kolor trochę rózny

> jest..." no i co z tego wyszło to jutro zobaczę... wrrrr..

> Więc nie przejmuj się nimi a najwyżej weź szefa serwisu i go przewieź

> 180.. I powiedz że zwolnisz dopiero gdy przyzna Ci rację...

> Ł.

Mam nadzieje, że w końcu ktoś się zorientuje, że tego

klienta nie spławiamy i zaczną podchodzić do reklamacji

poważnie. Ja mogę tam jeździć co tydzień, mnie nie łatwo

spławić zlosnik.gif .... najwyżej dokupię gwarancje na 3 i 4 rok zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie, że o wszystko trzeba walczyć!! ALe dobrze, że się nie dałeś

> Oni tylko czekają na takich, którzy grzecznie przytakną i

> powiedzą "no trudno, widocznie tak musi być

> niestety takie realia!!

> Samemu trzeba dbać o własne sprawy!!

szkoda tylko, że do niedawna miałem o tym serwisie

wysokie mniemanie, podobało mi się jak podchodzą do klienta,

w sumie był to jeden z czynników, dla których kupiłem c2,

teraz czuje lekki niesmak ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nic mi nie mów, mam laptopa FSC, sprzęt tani nie był,

> koło 6kpln 1,5 roku temu, wymieniono już prawie wszystko

> obudowe, klawiaturę, hdd, dvd rw, płytę główną, baterię ....

> a komp nadal nie do końca sprawny, a najgorszy jest serwis,

> który trzyma kompa miesiąc, naprawia jedno, a psuje drugie

> najlepszy był text pana z serwisu A-novo. odebrałem kompa,

> wypadła klawiatura, komp wrócił do serwisu. zadzwonił do

> mnie serwisant i stwierdził "przecież jest pan techniczny,

> mógł pan sobie sam poprawić"

Mi pocketa oddali za dwa dni.. to ich plus.. a podobno najlepszy jest RAM-serwis. Następnym razem tam spróbuję.

A skoro techniczny jesteś to uszczelkę sam sobie też możesz poprawić smile.gif

> Mam nadzieje, że w końcu ktoś się zorientuje, że tego

> klienta nie spławiamy i zaczną podchodzić do reklamacji

> poważnie. Ja mogę tam jeździć co tydzień, mnie nie łatwo

> spławić .... najwyżej dokupię gwarancje na 3 i 4 rok

Miejmy nadzieję.. Trzeba ich wytresować. A który to serwis?

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi pocketa oddali za dwa dni.. to ich plus.. a podobno najlepszy jest

> RAM-serwis. Następnym razem tam spróbuję.

o nie ! nie rób tego. Mój laptop była tam ponad miesiąc,

gdyby nie interwencje z centrali FSC to byłby pewnie ze 2 crazy.gif

RAM serwis to chyba najgorszy serwis jaki znam :/

> Miejmy nadzieję.. Trzeba ich wytresować. A który to serwis?

> Ł.

Citroen Polska - Salon Firmowy, niestety crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o nie ! nie rób tego. Mój laptop była tam ponad miesiąc,

> gdyby nie interwencje z centrali FSC to byłby pewnie ze 2

> RAM serwis to chyba najgorszy serwis jaki znam :/

No to pięknie sciana.gif Myślałem że juz nic gorszego od CSS nie może być.. No to wyglada na to że jako że też techniczny jestem to sobie sam naprawię...

> Citroen Polska - Salon Firmowy, niestety

Ten w alei Krakowskiej? A miałem o nich niezłe zdanie...

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam nadzieje, że w końcu ktoś się zorientuje, że tego

> klienta nie spławiamy i zaczną podchodzić do reklamacji

> poważnie. Ja mogę tam jeździć co tydzień, mnie nie łatwo

> spławić .... najwyżej dokupię gwarancje na 3 i 4 rok

chyba im wyślę linka do tej wiadomości hehe.gif chłopaki się zwiną w pośpiechu rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.