wujek Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 10 godzin temu, Sebbeks napisał: Bak paliwa, który jak się okazuje potrafi skorodować do Kii Carnival, są tylko oryginały - kwota 2000 zł. Półoś do Carnivala o ile dobrze pamiętam coś ok. 4500zł. Przy takich kwotach rozwazylbym import z USA. Tam jest tego na peczki. A w słonecznej Californii pewnie trafi się jakas uzywka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herbatnik Napisano 6 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2019 No i Mazda naprawiona. Naprawa w ASO: rura między intercoolerem a turbo około 1200 (970+VAT), plus robocizna - razem niecałe 1500PLN. Przewód silikonowy flex z obejmami 61PLN, robocizna w pobliskim warsztacie 50PLN. Chyba zostałem Januszem naprawy auta 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2019 21 godzin temu, Herbatnik napisał: Chyba zostałem Januszem naprawy auta Przecież tą starą rurę można było zszyć i zawulkanizować łatką. Był by oryginał może nawet za mniej kasy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herbatnik Napisano 7 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2019 8 godzin temu, Smigiel napisał: Przecież tą starą rurę można było zszyć i zawulkanizować łatką. Był by oryginał może nawet za mniej kasy. Niby tak, ale mechanior na miejscu tego nie zrobi. I weekend bez auta by był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2019 Ale tam chyba jakieś solidne ciśnienia są... By ci łatkę wessało dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2019 9 godzin temu, Fili_P napisał: Ale tam chyba jakieś solidne ciśnienia są... By ci łatkę wessało dalej? To musiało by być spore podciśnienie a przy sprawnym turbo i nie zatkanym układzie jest tam raczej nadciśnienie Łatka jednak musiała by być jakaś olejoodporna więc taka do opon czy dętek odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.