pr0mil Napisano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2019 Huczy/buczy coś z tyłu. Jazda na wprost od 40km/h. Najgłośniej w okolicach 90km/h. Byłem na podnośniku, stwierdzili dyfer. Trochę nie wierzyłem, zamówiłem używany na podmiankę. Nadal huczy. Wydaje mi się, że to lewy tył. Czy łożysko w kole może tak buczeć? Druga sprawa, przy ruszaniu - puszczeniu sprzęgła, auto czasem delikatnie szarpie. Nic nie dzwoni, na innych biegach i przy większym obciążeniu problemów brak, sprzęgło? 162kkm. Dyfer zalany nowym olejem; w skrzynce olej wymieniłem 2 lata temu. Łącznik wału również wymieniłem. Czy stawiacie jednak na dyfer i wysłać do regeneracji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2019 Łożysko podpory wału ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 16 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2019 Zweryfikuje, dzięki. Nie mam już pomysłów. Jeśli trafiłeś to wysyłam butelkę domowego przetworu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 28 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2020 Błędna diagnoza pierwszego serwisu. Winowajca to łożysko koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 4 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2020 Dnia 28.01.2020 o 22:39, pr0mil napisał: Błędna diagnoza pierwszego serwisu. Winowajca to łożysko koła. Dyfer huczy bardziej pod obciążeniem a koło wraz ze wzrostem prędkości. To tak upraszczając. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekw22 Napisano 17 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2020 Co do huczenia które słychać przy wyższych prędkościach - pewnie łożysko. Jeśli chodzi o delikatne szarpnięcie na starcie, w moim e46 powodem była bolączka tych modeli - luźna podpora wału. Często objawiało się to przy parkowaniu (niskie prędkości, startowanie do przodu i do tyłu). Myślę, że w miarę ogarnięty mechanik zdiagnozuje to w 3min, choć ja spotkałem się też z takimi, którzy zaczynali od wymiany kompletu tulei... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 26 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Dobrze, że nie zdecydowałem się na regenerację dyfra a tylko podmiankę. A auto było na podnośniku jak diagnozowali... Trafiłem do „speca” od bawarek, którego wcześniej nie znałem. Minus taki, że szybciej na audiencje do Franciszka się dostanę.. Tak czy inaczej auto zrobione i wreszcie cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 27 Marca 2020 Udostępnij Napisano 27 Marca 2020 Warto jechac do kogoś kto ma taką maszynke do "rozpędzienia" koła na podnośniku Wtedy zawsze trafi -> a tak czasem ciężko stwierdzić czy łożyszko z prawej czy z lewej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.