rusala Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 Rozglądam się za opcjami zawiasu bo chciałem trochę sejem pośmigać w lokalnych pojeżdżawkach bez szorowania łokciami o asfalt w zakrętach. Szukam USZTYWNIENIA a nie obniżenia i najmniej obniżone sprężyny jakie widziałem to Eibachy (-30). Pytanie czy ktoś zestawiał je z tanimi łatwo dostępnymi amorkami typu MTS czy inne badziewko? Zestaw Wszystkiego od Eibacha to około 2200, Eibach + B6 podobnie wychodzi a w sumie chyba nie chcę tyle wydawać na zawias jeżeli ma być tylko do tego celu (no chyba że jakiś super amorek z regulacją tłumienia to nawet bym dał trochę więcej hehe). Mogę w ogóle po taniości komplet MTSa ale tam minimum to -40 i obawiam się, że moje R14 będzie miało problem. W sumie są kity do podwyższenia ale kombinacja niższych sprężyn i takich podkładek to już ostateczność Generalnie nie ma być wygodnie tylko sztywno, może być nawet beton, byle by amor pasował do sprężyny na tyle, że nie będzie robił ping-ponga, nie potrzebuję też gwintu. Jestem otwarty na propozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 Mam u siebie R 14 tył 185/50 przód 165/55 obecnie MTS -40 i jeszcze nigdy nic mi nie otarło o nadkole wczesniej weitec tez -40 i nic nie ocierało Amory normalne Monroe Reflex nie do sportu. W KJesach nie startuje ale do jazdy OK. Jak nie zalezy ci na komforcie a chcesz miec total beton bez kosztów to proponuje sprężyny od starej audi 100 lub escorta Jak kiedys sie budowałem a sportowych sprężyn nie miałem to kupiłem na szrocie takie sprezyny troche dociełem bo były za wysokie i tak jeździłem ze 3 lata. Beton totalny Ładowałem 300-400 kg cementu na pake i nic nie tarło . Pingponga nie bedziesz miał bo spręzyna na pusto praktycznie nie pracuje wiec jedziesz jak taczką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 8 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 Hehe, nie no spoko aż takiego betonu żeby cement wozić nie musi być, od tego mam Multiplę Mówisz, że masz z tyłu 185/50 i było ok? Ja mam 195/45 czyli koło 1cm niższe nawet (a 0.5cm dalej od nadkola rzecz jasna). To może wezmę te MTSy i zobaczę jak toto się zachowuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 Tak praktycznie od poczatku mam taki rozmiar teraz mam jakies imperiale wczesniej yokoyamy, przed nimi fuldy a wczesniej nie pamietam. Felga 8 cali ET 15 dystans 1 cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Na weekend świąteczny trochę poczytałem opinii i przy podobnych założeniach do Twoich wybieram Eibach. Jest wiele opinii i wśród nich są tacy co jeździli na jednych i drugich i wszyscy polecają Eibach. Z tyłu zestawię z KYB Exel-G bo już są. Przód prawdopodobnie też takie. Niektórzy polecają serię sprężyny i PZM-1, ale one są słabo dostępne. Pomyślę też nad stabilizatorem na tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.