Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Naprawa zmywarki - prawdopodobnie grzałka.

Featured Replies

Napisano

Zmywarka w ostatniej fazie suszenia wywala mi różnicówkę.

Metodą dedukcji doszedłem do wniosku, że będzie to prawdopodobnie wina grzałki.

Jak się do niej dostanę, to se pomierzę dla upewnienia.

Kompletnie nie znam się na AGD, poza tym że kiedyś już ją rozbierałem żeby oczyścić przytkane sitko pompy (co się przy tym nakląłem to moje).

Grzałka w takich sprzętach jest 1, wodę podgrzewa i suszy ta sama, jak to jest rozwiązane?

Zmywara jest stara jak świat, ale że to 45-tka, a nowa ma być 60-tka muszę ją reanimować do czasu zmiany mebli (temat zmywary przyspieszy remont).

Gdzieś w necie są dostępne jakieś serwisówki takiego sprzętu żebym nie szargał se zdrowia przy jej rozbebeszaniu (dokładnie to Electrolux ESL46010)?

Ktoś coś wie?

@maras77 liczę na Ciebie.

Na innych zresztą też.

Napisano
Godzinę temu, ZUBERTO napisał:

Grzałka w takich sprzętach jest 1, wodę podgrzewa i suszy ta sama, jak to jest rozwiązane?

Raczej jest oddzielna, przeplywowa.

Godzinę temu, ZUBERTO napisał:

Gdzieś w necie są dostępne jakieś serwisówki takiego sprzętu żebym nie szargał se zdrowia przy jej rozbebeszaniu (dokładnie to Electrolux ESL46010)?

Ktoś coś wie?

Są. Na Elektrodzie. Tylko musisz mieć jakieś punkty żeby ściągnąć bo zabiera za ściąganie.

Napisano

Zobacz na stronie north.pl Oni wrzucali do sieci wiele manuali, przy okazji mają części.

Napisano
4 godziny temu, ZUBERTO napisał: