Skocz do zawartości

Magnetyzer


spad

Rekomendowane odpowiedzi

> Wiem, że zdania są podzielone na temat zakładania magnetyzerów, ale

> czy ktoś zakładał może coś takiego ? Cena jest bardzo niska,

> więc mysle czy by nie spróbować.

Ja bym sobie dal spokoj zwlaszcza przy takim prezebiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym sobie dal spokoj zwlaszcza przy takim prezebiegu

Tylko, że kolega zakładał w Nissanie Priera i spalanie gazu spadło mu z 13,5L na 12L. Nic nie zmieniał w dynamice jazdy, gaz na tej samej stacji, ani nie przykręcał kurka gazu przy reduktorze. Założył dwa magnesy na gaz i dwa na powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, że zdania są podzielone na temat zakładania magnetyzerów, ale

> czy ktoś zakładał może coś takiego ? Cena jest bardzo niska,

> więc mysle czy by nie spróbować.

Jakiś czas temu sporo czytalem na temat magnetyzerów i jak wspomnialeś zdania na ten temat są podzielone. Magnetyzer, aby spełnil swoje zadanie musi trochę kosztować -osobiście wątpię w te czary... Poza tym, aby efekty zaczęły być widocznie musi upłynąć trochę czasu oraz kilkometrów, gdyż magnetyzer nie dziala tak odrazu... Jeśli ten kolega zauważyl poprawę pracy silnika na drugi dzień, to wsadź jego opowieści między bajki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, że zdania są podzielone na temat zakładania magnetyzerów, ale

> czy ktoś zakładał może coś takiego ? Cena jest bardzo niska,

> więc mysle czy by nie spróbować.

Przy takiej cenie kupuj i zakładaj. Nawet gdy nie będzie efektów oszczędnościowych to prawdopodobnie z rury wydechowej będzie wylatywało mniej związków toksycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakiś czas temu sporo czytalem na temat magnetyzerów i jak

> wspomnialeś zdania na ten temat są podzielone. Magnetyzer, aby

> spełnil swoje zadanie musi trochę kosztować -osobiście wątpię w

> te czary... Poza tym, aby efekty zaczęły być widocznie musi

> upłynąć trochę czasu oraz kilkometrów, gdyż magnetyzer nie

> dziala tak odrazu... Jeśli ten kolega zauważyl poprawę pracy

> silnika na drugi dzień, to wsadź jego opowieści między bajki.

masz racje okres stabilizacji magnetyzera może sięgać nawet kilku tyś. km waytogo.gif Maksor Sport stabilizuje się po ok. 2000 -3000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten kolega zauważyl poprawę pracy

> silnika na drugi dzień, to wsadź jego opowieści między bajki.

Przejechał kilka kkm z nimi i raczej nie nalezy do opowiadaczy niesamowitych historii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, że zdania są podzielone na temat zakładania magnetyzerów, ale

> czy ktoś zakładał może coś takiego ? Cena jest bardzo niska,

> więc mysle czy by nie spróbować.

Ja mam nieodymy w moim 126p na powietrze i paliwo, coprawda mam dodatkowo załozoną turbinkę kowalskiego, ale gdy załozyłem magnesy to spalanie w cyklu mieszanym z 5L na 100km zeszło mi do 4,79-4,89L na 100km poważnie. i dodatkowo na 3 biegu 90kie wykręcam że aż miło. za magnesy na allegro dałem coś pare ładnych miesięcy temu ok 30zł. Dobrze że poruszyłeś ten temat bo już dawno chciałem przełozyć te magi do unoka tylko zapominam zawsze. chyba coś jednak troche prawdy w tych magach jest wink.gif

teraz idesleeping_2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z głupia założyłam taki magnesik jakieś dwa lata temu i nie czuje różnicy. Powiedz mi, bo ciekawy jestem - którą ścianką przylega on do przewodu paliwowego? Nie chodzi mi o N S, tylko czy tą największą czy najmniejszą? Czy ci stoi, czy ci leży? biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam nieodymy w moim 126p na powietrze i paliwo, coprawda

> mam dodatkowo załozoną turbinkę kowalskiego, ale gdy

> załozyłem magnesy to spalanie w cyklu mieszanym z 5L na 100km

> zeszło mi do 4,79-4,89L na 100km poważnie. i dodatkowo na

> 3 biegu 90kie wykręcam że aż miło.

wez mnie nie rozsmieszaj, NIC to nie moglo dac, prawa fizyki sa nieublagalne. tak samo sie bedzie wkrecac na 3 biegu do 90 siatki jak to zdemontujesz, moge Ci to zagwarantowac. ja mialem malucha i czesto mi sie udawalo uzykac 4,5l/100km bez zadnych magnetyzerow, wiec zadnej ameryki w zuzyciu paliwa nie osiagnales, masz zuzycie w normie, MALUCHY PO PROSTU PRZY NORMALNEJ EKSPLOATACJI WLASNIE TYLE PALA na setke

za magnesy na allegro dałem

> coś pare ładnych miesięcy temu ok 30zł.

lepiej bys zrobil jakbys za te kase wymienil sobie plyn hamulcowy wink.gif

Dobrze że

> poruszyłeś ten temat bo już dawno chciałem przełozyć te magi do

> unoka tylko zapominam zawsze. chyba coś jednak troche prawdy w

> tych magach jest

niestety jako ze nie masz o tym wiekszego pojecia, musisz wierzyc w to ze cos to daje.

tom

> teraz ide

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja z głupia założyłam taki magnesik jakieś dwa lata temu i nie czuje

> różnicy. Powiedz mi, bo ciekawy jestem - którą ścianką przylega

> on do przewodu paliwowego? Nie chodzi mi o N S, tylko czy tą

> największą czy najmniejszą? Czy ci stoi, czy ci leży?

to juz zakrawa na czarna magie, zapewniam Cie ze jest to obojetne ktora scianka przylega, i tak niczego to nie zmienia, nie jestes w stanie zaobserwowac roznicy w zuzyciu paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, że zdania są podzielone na temat zakładania magnetyzerów, ale

> czy ktoś zakładał może coś takiego ? Cena jest bardzo niska,

> więc mysle czy by nie spróbować.

Pewne jest to ze szkoda czasu i pieniedzy na zajmowanie sie takimi bzdurami. Badania robil PIMOT i BOSMAL i w obuniezaleznych skadinad placowkach NIE ZAOBSERWOWANO uchwytnych roznic w spalaniu oraz roznic w czystosci spalin(mozna tam zadzwonic i sprawdzic czy zapoznac sie z wynikami). Inaczej mowiac silnik z magnetyzerami jaki i bez pracowaly IDENTYCZNIE jesli chodzi o spalanie, czystosc spalin i osiagi a roznice w pomiarach byly w granicach bledu pomiarowego.

Bedzie to dla kazdego oczywiste jak poczyta troche chemi fizycznej, gdzie jest wyraznie napisane ze WEGLOWODORY SA NIEPODATNE MAGNETYCZNIE w zwiazku z czym pole magnetyczne nie wywiera na nie ZADNEGO wplywu czy reakcji. Bzdury typu: ulatwia mieszanie z O2, szeregowanie czasteczek paliwa, itp. wymyslaja Ci co to produkuja i nie ma to zadnego zwiazku z fizyka czasteczek i wiazaniami Waalsa.

Ze nie wspomne o magnetyzerach LPG czy magnetyzerach powierza w przewodach ssacych.

Swiadczy to szeroko o tym jak Polacy sa niedouczeni i wszystko przyjmuja za prawde i jaka jest ciemnota w tym kraju jesli chodzi o nauki podstawowe.

tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakiś czas temu sporo czytalem na temat magnetyzerów i jak

> wspomnialeś zdania na ten temat są podzielone.

zdania owszem sa podzielone ale fizyka jest TYLKO jedna

Magnetyzer, aby

> spełnil swoje zadanie musi trochę kosztować -osobiście wątpię w

> te czary...

oczywiscie, im drozszy tym lepiej dziala tym mniej silnik pali az do zaniku zuzycia paliwa w baku hehe.gif

Poza tym, aby efekty zaczęły być widocznie musi

> upłynąć trochę czasu oraz kilkometrów, gdyż magnetyzer nie

> dziala tak odrazu...

Jak to nie dziala od razu?? A niby czemu mialby nie dzialac od razu, czyzby wymagal dodania jakiegos magicznego zaklecia albo oczekiwania na pelnie ksiezyca?

Jeśli ten kolega zauważyl poprawę pracy

> silnika na drugi dzień, to wsadź jego opowieści między bajki.

bajka takze jest to ze dziala dopiero po pewnym czasie, bo prawda jest taka ZE NIE BEDZIE TO MIALO WPLYWU NA PRACE SILNIKA.

tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz racje okres stabilizacji magnetyzera może sięgać nawet kilku

> tyś. km Maksor Sport stabilizuje się po ok. 2000 -3000 km.

to jest tylko zwykly chwyt marketingowy(typowy z pscyhologii sposob zwany "czasem na uspokojenie") chodzi o to ze 2000-3000km starczy aby emocje zwiazane z zalozeniem magnetyzera opadly a Ty jako ze juz nie pamietasz ile palil wczeniej i czy cos to dalo nie domagal sie zwrotu kasy za NIEDZIALAJACE magnetyzery. stad ta firma daje gwarancje zwrotu kasy jak magnetyzer nie zadziala po czasie stabilizacji, watpie czy po tym okresie (kilka m-cy) komus bedzie sie chcialo to wymontowywac i oddawac producentowi z faktu tego ze dzialania nie stwierdzono.

tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest tylko zwykly chwyt marketingowy(typowy z pscyhologii sposob

> zwany "czasem na uspokojenie") chodzi o to ze 2000-3000km

> starczy aby emocje zwiazane z zalozeniem magnetyzera opadly a Ty

> jako ze juz nie pamietasz ile palil wczeniej i czy cos to dalo

> nie domagal sie zwrotu kasy za NIEDZIALAJACE magnetyzery. stad

> ta firma daje gwarancje zwrotu kasy jak magnetyzer nie zadziala

> po czasie stabilizacji, watpie czy po tym okresie (kilka m-cy)

> komus bedzie sie chcialo to wymontowywac i oddawac producentowi

> z faktu tego ze dzialania nie stwierdzono.

> tom

Zdania na ten temat są jak wiesz od dawna podzielone zlosnik.gif - ja nie mam nic przeciwko temu co napisałeś - jesli była by to prawda to już dawno założyłbym sobie z 10 Maksorów rotfl.gif - ale jednak byłem dobry z fizyki i wiem na czym to polega - magnesowanie cząstek paliwa to bzdura - nio ale niektórzy w to wierzą ich wola swiety.gif - natomiast z tym stanem stabilizacji nazywając go chwytem marketingowym - ładnie to ująłeś zlosnik.gifbrawo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to juz zakrawa na czarna magie, zapewniam Cie ze jest to obojetne

> ktora scianka przylega, i tak niczego to nie zmienia, nie jestes

> w stanie zaobserwowac roznicy w zuzyciu paliwa.

Ale patrząc od strony fizycznej, to na mniejszej ściance powinien być bardziej skoncentrowany strumień...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wez mnie nie rozsmieszaj, NIC to nie moglo dac, prawa fizyki sa

> nieublagalne. tak samo sie bedzie wkrecac na 3 biegu do 90

> siatki jak to zdemontujesz, moge Ci to zagwarantowac. ja mialem

> malucha i czesto mi sie udawalo uzykac 4,5l/100km bez zadnych

> magnetyzerow, wiec zadnej ameryki w zuzyciu paliwa nie

> osiagnales, masz zuzycie w normie, MALUCHY PO PROSTU PRZY

> NORMALNEJ EKSPLOATACJI WLASNIE TYLE PALA na setke

tu nie chodzi o normalną eksploatację ale o dobrze wyregulowany silnik - mój maluszek zamykał budzik zlosnik.gif więc 90km/h to żadna rewelacja - jadąc na trasie w trzy osoby i prędkość ok. 120-130km/h spalał 4,45 litra bez żadnych turbinek czy magnetyzerów

ta turbinka kowalskiego to jest tak jak te magnetyzery rotfl.gif - kowalski się chyba sam powiesił albo mu pomogli ci co to kupili biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest tylko zwykly chwyt marketingowy bla bla bla...

Juz Cie lubię. 20.GIF

A teraz coś dla zwolennikow: gdyby ten epokowy wynalazek przynosil kosmiczne korzyści, to już dawno inżynierowie montowali by je w fabrycznych nówkach... Takie jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Juz Cie lubię.

> A teraz coś dla zwolennikow: gdyby ten epokowy wynalazek przynosil

> kosmiczne korzyści, to już dawno inżynierowie montowali by je w

> fabrycznych nówkach... Takie jest moje zdanie.

a widzieliście profesjonalny samochód rajdowy z magnetyzerami hmm.gif bo ja nie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a widzieliście profesjonalny samochód rajdowy z magnetyzerami bo ja

> nie

hmm.gif No właśnie panownie namagnesowani... Przyznam, że nie wnikałem głęboko w to zagadnienie, ale zapewne natknąlbym się na wzmiankę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czytałem wszystkich komentazry bo jest ich dość dużo ale z chęcia dorzuce swoje trzy grosze:

Otóż różnie "prawicie" np. że:

-magnetyzer musi być drogi

IMO g*wno prawda, magnes to magnes, różnić się będzie siłą pola magnetycznego i kształtem.

-nie ważne którą stoną przylega

Otóż podobno jest to jedna z najważniejszych rzeczy w całej tej zabawie

-że musi się "ustabilizować"

Mówi to każdy więc coś w tym jest ale nie można powiedzieć, że jak ktoś zauważył efekty zaraz po zamontowaniu to jest bajkopisarzem, ponieważ pisma motoryzacyjne robiły testy i różnice czuje się już zaraz po zamontowaniu (jak kolwiek przedstawiał by się ta różnica)

- powołujecie się na prawa fizyki

Otóż nie wiem czy to takie wielkie prawo fizyki że do 90km/h musi się wkręcić w jakimś tam czasie. Prawdą jest, że pole magnetyczne wpływa na cząsteczki i w pewien sposób "zaburza" ich przebieg - celowo napisalem ze zaburza żeby mnie ktoś o wychwalanie magnesów pochopnie nie posądził.

-sprzedawcy podzielili magnetyzery na kilka grup: dla silnika na gaźniku, na wtrysku, na wielo punktowym wtrysku.... dla LPG i dla ON. IMO to jest jedna wielka brednia i bajka - niczym innym niż siłą działanie nie mogą się różnić. A jedyną wadą zbyt mocnego magnesu jest chyba to że nie zmieści się pod maskę.

Ja osobiście entuzjastycznie podchodzę do tego tematu, z którego jednak robią pośmiewisko niektórzy sprzedawcy na Allegro (magnesy specjalne do wielopunktowego i dla gaźnika grinser006.gif).

Link dostronki, na której można poczytać jak poprawnie skonstruować i zamontować magnetyzer. Jej autor nie czerpie kożyści materialnych i IMO nie wciska kitu (nie obiecuje gruszek na wierzbie) - więc można mu wierzyć (w sposób ograniczony jak chyba każdemu devil.gif)

tutaj, trochę wolna działa więc cierpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie czytałem wszystkich komentazry bo jest ich dość dużo ale z chęcia

> dorzuce swoje trzy grosze:

> Otóż różnie "prawicie" np. że:

> -magnetyzer musi być drogi

> IMO g*wno prawda, magnes to magnes, różnić się będzie siłą pola

> magnetycznego i kształtem.

bow.gif Przytoczylem tylko to co piszą producenci tegoż wynalazku bow.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO g*wno prawda, magnes to magnes, różnić się będzie siłą pola

> magnetycznego i kształtem.

- tylko, że produkowane są magnesy z przewagą jednego bieguna. dlatego są drogie i może dlatego skuteczniejsze.

> -że musi się "ustabilizować"

- chyba nie chodzi o stabilizację magnesu, tylko ogólnie silnika...

> Link dostronki, na której można poczytać jak poprawnie skonstruować i

> zamontować magnetyzer.

- gość się zbiesił, pewnie wyczuł interes, bo teraz większość strony jest płatna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to wiem pytam teoretycznie.

> ale skoro tak twierdzisz, to co 'daje' w magnesie, jak nie strumień,

rownie dobre efekty w zmniejszeniu spalania paliwa uzyskasz jak zamiast drogiego magnesu przyczepisz do wezyka paliwowego kawalek dowolnego metalu, drewna lub czegokolwiek innego

tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rownie dobre efekty w zmniejszeniu spalania paliwa uzyskasz jak

> zamiast drogiego magnesu przyczepisz do wezyka paliwowego

> kawalek dowolnego metalu, drewna lub czegokolwiek innego

> tom

a to dobre. Nawiszam se patyków i bedzie git. hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro stronka nie śmiga jak potrzeba to specjalnie dla wszystkich zainteresowanych wrzuciłem treść na swoje bezpłatne konto. Życzę miłej lektury.

http://republika.pl/czerwoneuno/

PS. Poczytać powinni wszystcy, zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy. Tekst z przyczepieniem sobie patyka albo kawałka deski jest poniżej krytyki, ponieważ nie słyszałem aby kiedykolwiek patyk był w stanie podnieść obroty biegu jałowego.

Jest mnustwo argumentów za i przeciwm, myślę, że nie ma się co kłucić najmądrzejsza metoda to zaspokoić własną ciekawość empirycznie (dość już "mądrych" teorii sick.gif) budując sobie magnetyzer za cenę piwa - wszystko w opisie, w razie nie uzyskania rezultatów można go wywalić do kosza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro stronka nie śmiga jak potrzeba to specjalnie dla wszystkich

> zainteresowanych wrzuciłem treść na swoje bezpłatne konto. Życzę

> miłej lektury.

> http://republika.pl/czerwoneuno/

> PS. Poczytać powinni wszystcy, zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy.

> Tekst z przyczepieniem sobie patyka albo kawałka deski jest

> poniżej krytyki, ponieważ nie słyszałem aby kiedykolwiek patyk

> był w stanie podnieść obroty biegu jałowego.

> Jest mnustwo argumentów za i przeciwm, myślę, że nie ma się co kłucić

> najmądrzejsza metoda to zaspokoić własną ciekawość empirycznie

> (dość już "mądrych" teorii ) budując sobie magnetyzer za cenę

> piwa - wszystko w opisie, w razie nie uzyskania rezultatów można

> go wywalić do kosza

Eee..., nie przesadzaj, zawsze można nim przypinać kartki na lodówce zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - tylko, że produkowane są magnesy z przewagą jednego bieguna.

> dlatego są drogie i może dlatego skuteczniejsze.

hmm.gif Dziwne rzeczy prawicie kolego... Rozumię, że te magnesy są pozaziemskiego pochodzenia? Bowiem na ziemi bieguny muszą sie równoważyć... To jakaś bzdura o przewadze jednego bieguna! Proponuje poczytać podręcznik do fizyki dla pierwszoroczniaków... screwy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to wiem pytam teoretycznie.

> ale skoro tak twierdzisz, to co 'daje' w magnesie, jak nie strumień,

> hę?

ten strumień to może dać tyle że jak założysz magnes na przewód paliwowy to możesz go do blachy przyczepić - bedzie się trzymał a nie lotoł jak kryka w kiblu 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://republika.pl/czerwoneuno/

> PS. Poczytać powinni wszystcy, zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy.

> Tekst z przyczepieniem sobie patyka albo kawałka deski jest

> poniżej krytyki, ponieważ nie słyszałem aby kiedykolwiek patyk

> był w stanie podnieść obroty biegu jałowego.

a ja nie slyszalem aby magnes mogl magnesowac paliwo i podnosic obroty biegu jalowego (w nowych silnikach regulacja obrotow biegu jalowego pracuje w petli sprzezenia zwrotnego.)

dla eksperymentu zalozylem magnesy na przweody i ZERO JAKIEGOKOLWIEK EFEKTU, wiec kit sobie wciskaj komu innemu i wpierw do szkoly na lekcje fizyki.

> Jest mnustwo argumentów za i przeciwm, myślę, że nie ma się co kłucić

> najmądrzejsza metoda to zaspokoić własną ciekawość empirycznie

> (dość już "mądrych" teorii ) budując sobie magnetyzer za cenę

> piwa - wszystko w opisie, w razie nie uzyskania rezultatów można

> go wywalić do kosza

i wlasnie dokladnie tak zrobilem i kazdy sam moze sobie to potwierdzic

teraz cytat z tej stonki: "Jest oczywiście pewna rozsądna granica, wynikająca ze zniwelowania pożądanych efektów przez przyrost masy pojazdu. Przy autach osobowych wyniesie ona ok. 100-200 kg magnetyzerów ;-)"

jest to wierutna bzdura, zwiekszenie masy auta o 200kg powoduje zwiekszenie zuzycia paliwa o ok, 2 l/100km, to sa PODSTAWY TERORII RUCHU POJAZDOW, to smieszne zeby na forum samochodowym takie glupoty pisac.

"Jeśli tylko możesz, wykonaj i zamontuj magnetyzer powietrza – warto." Magnetyzer powietrza? To jakas choroba czy szarlataneria hehe.gif

"W tym czasie w silnikach gaźnikowych potrzebna będzie regulacja obrotów biegu jałowego (wzrosną) i składu mieszanki paliwowej (trzeba będzie zubożyć). Silniki z wtryskiem regulują się same. "

i tu jest wlasnie odpowiedz!, po pierwsze zadne obroty nie wzrosna, i zadna mieszanka nie stanie sie bogatsza, gdyz jedno zaprzecza drugiemu.

owszem nawet jakby hipotetycznie zakladajac obroty wzrosly to znaczy to dokladnie tyle ze mieszanka stala sie UBOZSZA a nie bogatsza i trzeba by ja wzbogacic by obnizyc obroty (bo max obroty biegu jalowego uzyskuje sie przy skladzie nieco zubozonym) a tym czasem autor tych bzdur pisze dokladnie odwrotnie, co swiadczy o tym ze wyssal to wszystko z palca

hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... ubawiłem się serdecznie

> ....... jak na zebraniu w mojej spółdzielni mieszkaniowej - ciekawe

> wnioski niektorzy zgłaszają

nio i o to chodzi zlosnik.gif o zabawe spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziwne rzeczy prawicie kolego... Rozumię, że te magnesy są

> pozaziemskiego pochodzenia? Bowiem na ziemi bieguny muszą sie

> równoważyć... To jakaś bzdura o przewadze jednego bieguna!

> Proponuje poczytać podręcznik do fizyki dla

> pierwszoroczniaków...

poczytaj sobie pierwszą lepszą stronę producenta magnesów, bo rozumiem że wytwórcy magnetyzerów cie nie przekonują. Magnesy neodymowe bo o nich mowa robi sie ze spieków, a kto broni połączyć ze sobą materiały o różnej gęstości strumienia magnetycznego i paru innych parametrach. Ta sama zasada stosowana jest w magnesach głośnikowych Hi-End. Dobrze, że nauka nie zatrzymała się na etapie podręcznika dla pierwszoroczniaków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poczytaj sobie pierwszą lepszą stronę producenta magnesów, bo

> rozumiem że wytwórcy magnetyzerów cie nie przekonują. Magnesy

> neodymowe bo o nich mowa robi sie ze spieków, a kto broni

> połączyć ze sobą materiały o różnej gęstości strumienia

> magnetycznego i paru innych parametrach. Ta sama zasada

> stosowana jest w magnesach głośnikowych Hi-End. Dobrze, że nauka

> nie zatrzymała się na etapie podręcznika dla

> pierwszoroczniaków...

jednak ja jestem za tym abys sobie poczytal ten podrecznik, bo Twoj przedmowca ma racje. na naszej planecie nie jest mozliwe aby zbudowac magnes(niezaleznie od uzytej technologii) ktory ma rozne natezenie pola po przeciwnych biegunach. jest to nierealne z fizycznego punktu widzenia, bo wynika to ze fizyki kwantowej a konkretnie ze spinu elektronu.

zadne teorie ze stron producentow magnetyzerow, glosnikow czy producentow magnesow nic tu nie daja.

to wszystko chwyty marketingowe, pola magnesu zawsze sie znosza inaczej bylo by to sprzeczne z teoria pola magnetycznego.

na chlopiski rozum teraz: kazdy magnes sklada sie z elementarnych magnesikow i aby otrzymac duzy magnes musisz zlaczyc ich duzo do kupy,pole na obu biegunach bedzie zawsze jakas wypadkowa sumy wszystich domen magnetycznych - nie ma innej mozliwosci i jest to niezalezne od technologii,proszki, spieki, magnesowanie po produkcyjne

tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja nie slyszalem aby magnes mogl magnesowac paliwo i podnosic

> obroty biegu jalowego (w nowych silnikach regulacja obrotow

> biegu jalowego pracuje w petli sprzezenia zwrotnego.)

> dla eksperymentu zalozylem magnesy na przweody i ZERO JAKIEGOKOLWIEK

> EFEKTU, wiec kit sobie wciskaj komu innemu i wpierw do szkoly na

> lekcje fizyki.

Czy ty może jesteś gł*pi ? pokrzywdzony przez rodziców lub masz zespół down& ? He ? Czy ja Ci każe montować magnetyzer ? Czy ja Cię wysyłam na lekcje fizyki ? Czy ja mówiłem, że magnes może mieć silniejszy któryś z biegunów ? A wcisnąć to sobie możesz palec w d^pe, ja nikomu niczego tu nigdy nie wciskałem i nie zamierzam.

A ni wlasnie dokladnie tak zrobilem i kazdy sam moze sobie to

> potwierdzic

I o to właśnie chodzi, niech sobie Ci których to interesuje sprawdzą to doświadczalnie (po to podałem instrukcje budowy magnetyzera). Nie każdemu wystarcza opinia TunoM'a "Przywieś sobie patyka baranie"

> teraz cytat z tej stonki: "Jest oczywiście pewna rozsądna granica,

> wynikająca ze zniwelowania pożądanych efektów przez przyrost

> masy pojazdu. Przy autach osobowych wyniesie ona ok. 100-200 kg

> magnetyzerów ;-)"

> jest to wierutna bzdura, zwiekszenie masy auta o 200kg powoduje

> zwiekszenie zuzycia paliwa o ok, 2 l/100km, to sa __PODSTAWY__

Ehehehehe, no super to nam pan profesor strzelił wykłada jak się patrzy hahaha.gif Nie zauważyłeś mądralo, że ten tekst jest nieco żartobliwie napisany ? Nie każdy ma taki dupościsk jak Ty rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ty może jesteś gł*pi ? pokrzywdzony przez rodziców lub masz

> zespół down& ? He ? Czy ja Ci każe montować magnetyzer ?

sam nie wiesz o czym piszesz, bo ja nigdzie nie stwierdzilem ze kazesz mi czy komukolwiek montowac magnetyzer

Czy

> ja Cię wysyłam na lekcje fizyki ? Czy ja mówiłem, że magnes może

> mieć silniejszy któryś z biegunów ?

nie Ty wiec nie wiem o co Ci chodzi, ale dobry lekarz to chyba by Ci sie przydal

A wcisnąć to sobie możesz

> palec w d^pe, ja nikomu niczego tu nigdy nie wciskałem i nie

> zamierzam.

Wciskasz, szczegolnie nowoczesna ortografie "Jest mnustwo argumentów za i przeciwm, myślę, że nie ma się co kłucić"

> A ni wlasnie dokladnie tak zrobilem i kazdy sam moze sobie to

> I o to właśnie chodzi, niech sobie Ci których to interesuje sprawdzą

> to doświadczalnie (po to podałem instrukcje budowy magnetyzera).

> Nie każdemu wystarcza opinia TunoM'a "Przywieś sobie patyka

> baranie"

w rzeczy samej bo jestem spod takiego znaku zodiaku, ciekawe jak to zgadles? BTW: poza tym to nie moja opinia

> Ehehehehe, no super to nam pan profesor strzelił wykłada jak się

> patrzy Nie zauważyłeś mądralo, że ten tekst jest nieco

> żartobliwie napisany ? Nie każdy ma taki dupościsk jak Ty

ano i nie kazdy jest taki elokwentny jak Ty no i tak swietnie wyksztalcony ze zatrzymal sie na 4-5 klasie podstawowki, przynajmniej z Twojej ortografii tak mozna wywnioskowac.

hehe.gif

tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ty może jesteś gł*pi ? pokrzywdzony przez rodziców lub masz

> zespół down& ? He ? Czy ja Ci każe montować magnetyzer ? Czy

> ja Cię wysyłam na lekcje fizyki ? Czy ja mówiłem, że magnes może

> mieć silniejszy któryś z biegunów ? A wcisnąć to sobie możesz

> palec w d^pe, ja nikomu niczego tu nigdy nie wciskałem i nie

> zamierzam.

> A ni wlasnie dokladnie tak zrobilem i kazdy sam moze sobie to

> I o to właśnie chodzi, niech sobie Ci których to interesuje sprawdzą

> to doświadczalnie (po to podałem instrukcje budowy magnetyzera).

> Nie każdemu wystarcza opinia TunoM'a "Przywieś sobie patyka

> baranie"

> Ehehehehe, no super to nam pan profesor strzelił wykłada jak się

> patrzy Nie zauważyłeś mądralo, że ten tekst jest nieco

> żartobliwie napisany ? Nie każdy ma taki dupościsk jak Ty

trochę za wiele sobie pozwoliłeś w tej wypowiedzi nono.gif ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.