spad Napisano 12 Marca 2005 Udostępnij Napisano 12 Marca 2005 Wiem, że zdania są podzielone na temat zakładania magnetyzerów, ale czy ktoś zakładał może coś takiego ? Cena jest bardzo niska, więc mysle czy by nie spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 12 Marca 2005 Udostępnij Napisano 12 Marca 2005 > Wiem, że zdania są podzielone na temat zakładania magnetyzerów, ale > czy ktoś zakładał może coś takiego ? Cena jest bardzo niska, > więc mysle czy by nie spróbować. Ja bym sobie dal spokoj zwlaszcza przy takim prezebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 12 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2005 > Ja bym sobie dal spokoj zwlaszcza przy takim prezebiegu Tylko, że kolega zakładał w Nissanie Priera i spalanie gazu spadło mu z 13,5L na 12L. Nic nie zmieniał w dynamice jazdy, gaz na tej samej stacji, ani nie przykręcał kurka gazu przy reduktorze. Założył dwa magnesy na gaz i dwa na powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 12 Marca 2005 Udostępnij Napisano 12 Marca 2005 > Wiem, że zdania są podzielone na temat zakładania magnetyzerów, ale > czy ktoś zakładał może coś takiego ? Cena jest bardzo niska, > więc mysle czy by nie spróbować. Jakiś czas temu sporo czytalem na temat magnetyzerów i jak wspomnialeś zdania na ten temat są podzielone. Magnetyzer, aby spełnil swoje zadanie musi trochę kosztować -osobiście wątpię w te czary... Poza tym, aby efekty zaczęły być widocznie musi upłynąć trochę czasu oraz kilkometrów, gdyż magnetyzer nie dziala tak odrazu... Jeśli ten kolega zauważyl poprawę pracy silnika na drugi dzień, to wsadź jego opowieści między bajki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 12 Marca 2005 Udostępnij Napisano 12 Marca 2005 > Wiem, że zdania są podzielone na temat zakładania magnetyzerów, ale > czy ktoś zakładał może coś takiego ? Cena jest bardzo niska, > więc mysle czy by nie spróbować. Przy takiej cenie kupuj i zakładaj. Nawet gdy nie będzie efektów oszczędnościowych to prawdopodobnie z rury wydechowej będzie wylatywało mniej związków toksycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 12 Marca 2005 Udostępnij Napisano 12 Marca 2005 > Jakiś czas temu sporo czytalem na temat magnetyzerów i jak > wspomnialeś zdania na ten temat są podzielone. Magnetyzer, aby > spełnil swoje zadanie musi trochę kosztować -osobiście wątpię w > te czary... Poza tym, aby efekty zaczęły być widocznie musi > upłynąć trochę czasu oraz kilkometrów, gdyż magnetyzer nie > dziala tak odrazu... Jeśli ten kolega zauważyl poprawę pracy > silnika na drugi dzień, to wsadź jego opowieści między bajki. masz racje okres stabilizacji magnetyzera może sięgać nawet kilku tyś. km Maksor Sport stabilizuje się po ok. 2000 -3000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 12 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2005 Jeśli ten kolega zauważyl poprawę pracy > silnika na drugi dzień, to wsadź jego opowieści między bajki. Przejechał kilka kkm z nimi i raczej nie nalezy do opowiadaczy niesamowitych historii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 >.... Cena jest bardzo niska, > więc mysle czy by nie spróbować. Taniej będzie chyba tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > Wiem, że zdania są podzielone na temat zakładania magnetyzerów, ale > czy ktoś zakładał może coś takiego ? Cena jest bardzo niska, > więc mysle czy by nie spróbować. Ja mam nieodymy w moim 126p na powietrze i paliwo, coprawda mam dodatkowo załozoną turbinkę kowalskiego, ale gdy załozyłem magnesy to spalanie w cyklu mieszanym z 5L na 100km zeszło mi do 4,79-4,89L na 100km poważnie. i dodatkowo na 3 biegu 90kie wykręcam że aż miło. za magnesy na allegro dałem coś pare ładnych miesięcy temu ok 30zł. Dobrze że poruszyłeś ten temat bo już dawno chciałem przełozyć te magi do unoka tylko zapominam zawsze. chyba coś jednak troche prawdy w tych magach jest teraz ide Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stud Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 Ja z głupia założyłam taki magnesik jakieś dwa lata temu i nie czuje różnicy. Powiedz mi, bo ciekawy jestem - którą ścianką przylega on do przewodu paliwowego? Nie chodzi mi o N S, tylko czy tą największą czy najmniejszą? Czy ci stoi, czy ci leży? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > Ja mam nieodymy w moim 126p na powietrze i paliwo, coprawda > mam dodatkowo załozoną turbinkę kowalskiego, ale gdy > załozyłem magnesy to spalanie w cyklu mieszanym z 5L na 100km > zeszło mi do 4,79-4,89L na 100km poważnie. i dodatkowo na > 3 biegu 90kie wykręcam że aż miło. wez mnie nie rozsmieszaj, NIC to nie moglo dac, prawa fizyki sa nieublagalne. tak samo sie bedzie wkrecac na 3 biegu do 90 siatki jak to zdemontujesz, moge Ci to zagwarantowac. ja mialem malucha i czesto mi sie udawalo uzykac 4,5l/100km bez zadnych magnetyzerow, wiec zadnej ameryki w zuzyciu paliwa nie osiagnales, masz zuzycie w normie, MALUCHY PO PROSTU PRZY NORMALNEJ EKSPLOATACJI WLASNIE TYLE PALA na setke za magnesy na allegro dałem > coś pare ładnych miesięcy temu ok 30zł. lepiej bys zrobil jakbys za te kase wymienil sobie plyn hamulcowy Dobrze że > poruszyłeś ten temat bo już dawno chciałem przełozyć te magi do > unoka tylko zapominam zawsze. chyba coś jednak troche prawdy w > tych magach jest niestety jako ze nie masz o tym wiekszego pojecia, musisz wierzyc w to ze cos to daje. tom > teraz ide Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > Ja z głupia założyłam taki magnesik jakieś dwa lata temu i nie czuje > różnicy. Powiedz mi, bo ciekawy jestem - którą ścianką przylega > on do przewodu paliwowego? Nie chodzi mi o N S, tylko czy tą > największą czy najmniejszą? Czy ci stoi, czy ci leży? to juz zakrawa na czarna magie, zapewniam Cie ze jest to obojetne ktora scianka przylega, i tak niczego to nie zmienia, nie jestes w stanie zaobserwowac roznicy w zuzyciu paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > Wiem, że zdania są podzielone na temat zakładania magnetyzerów, ale > czy ktoś zakładał może coś takiego ? Cena jest bardzo niska, > więc mysle czy by nie spróbować. Pewne jest to ze szkoda czasu i pieniedzy na zajmowanie sie takimi bzdurami. Badania robil PIMOT i BOSMAL i w obuniezaleznych skadinad placowkach NIE ZAOBSERWOWANO uchwytnych roznic w spalaniu oraz roznic w czystosci spalin(mozna tam zadzwonic i sprawdzic czy zapoznac sie z wynikami). Inaczej mowiac silnik z magnetyzerami jaki i bez pracowaly IDENTYCZNIE jesli chodzi o spalanie, czystosc spalin i osiagi a roznice w pomiarach byly w granicach bledu pomiarowego. Bedzie to dla kazdego oczywiste jak poczyta troche chemi fizycznej, gdzie jest wyraznie napisane ze WEGLOWODORY SA NIEPODATNE MAGNETYCZNIE w zwiazku z czym pole magnetyczne nie wywiera na nie ZADNEGO wplywu czy reakcji. Bzdury typu: ulatwia mieszanie z O2, szeregowanie czasteczek paliwa, itp. wymyslaja Ci co to produkuja i nie ma to zadnego zwiazku z fizyka czasteczek i wiazaniami Waalsa. Ze nie wspomne o magnetyzerach LPG czy magnetyzerach powierza w przewodach ssacych. Swiadczy to szeroko o tym jak Polacy sa niedouczeni i wszystko przyjmuja za prawde i jaka jest ciemnota w tym kraju jesli chodzi o nauki podstawowe. tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > Jakiś czas temu sporo czytalem na temat magnetyzerów i jak > wspomnialeś zdania na ten temat są podzielone. zdania owszem sa podzielone ale fizyka jest TYLKO jedna Magnetyzer, aby > spełnil swoje zadanie musi trochę kosztować -osobiście wątpię w > te czary... oczywiscie, im drozszy tym lepiej dziala tym mniej silnik pali az do zaniku zuzycia paliwa w baku Poza tym, aby efekty zaczęły być widocznie musi > upłynąć trochę czasu oraz kilkometrów, gdyż magnetyzer nie > dziala tak odrazu... Jak to nie dziala od razu?? A niby czemu mialby nie dzialac od razu, czyzby wymagal dodania jakiegos magicznego zaklecia albo oczekiwania na pelnie ksiezyca? Jeśli ten kolega zauważyl poprawę pracy > silnika na drugi dzień, to wsadź jego opowieści między bajki. bajka takze jest to ze dziala dopiero po pewnym czasie, bo prawda jest taka ZE NIE BEDZIE TO MIALO WPLYWU NA PRACE SILNIKA. tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > masz racje okres stabilizacji magnetyzera może sięgać nawet kilku > tyś. km Maksor Sport stabilizuje się po ok. 2000 -3000 km. to jest tylko zwykly chwyt marketingowy(typowy z pscyhologii sposob zwany "czasem na uspokojenie") chodzi o to ze 2000-3000km starczy aby emocje zwiazane z zalozeniem magnetyzera opadly a Ty jako ze juz nie pamietasz ile palil wczeniej i czy cos to dalo nie domagal sie zwrotu kasy za NIEDZIALAJACE magnetyzery. stad ta firma daje gwarancje zwrotu kasy jak magnetyzer nie zadziala po czasie stabilizacji, watpie czy po tym okresie (kilka m-cy) komus bedzie sie chcialo to wymontowywac i oddawac producentowi z faktu tego ze dzialania nie stwierdzono. tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > to jest tylko zwykly chwyt marketingowy(typowy z pscyhologii sposob > zwany "czasem na uspokojenie") chodzi o to ze 2000-3000km > starczy aby emocje zwiazane z zalozeniem magnetyzera opadly a Ty > jako ze juz nie pamietasz ile palil wczeniej i czy cos to dalo > nie domagal sie zwrotu kasy za NIEDZIALAJACE magnetyzery. stad > ta firma daje gwarancje zwrotu kasy jak magnetyzer nie zadziala > po czasie stabilizacji, watpie czy po tym okresie (kilka m-cy) > komus bedzie sie chcialo to wymontowywac i oddawac producentowi > z faktu tego ze dzialania nie stwierdzono. > tom Zdania na ten temat są jak wiesz od dawna podzielone - ja nie mam nic przeciwko temu co napisałeś - jesli była by to prawda to już dawno założyłbym sobie z 10 Maksorów - ale jednak byłem dobry z fizyki i wiem na czym to polega - magnesowanie cząstek paliwa to bzdura - nio ale niektórzy w to wierzą ich wola - natomiast z tym stanem stabilizacji nazywając go chwytem marketingowym - ładnie to ująłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stud Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > to juz zakrawa na czarna magie, zapewniam Cie ze jest to obojetne > ktora scianka przylega, i tak niczego to nie zmienia, nie jestes > w stanie zaobserwowac roznicy w zuzyciu paliwa. Ale patrząc od strony fizycznej, to na mniejszej ściance powinien być bardziej skoncentrowany strumień... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > wez mnie nie rozsmieszaj, NIC to nie moglo dac, prawa fizyki sa > nieublagalne. tak samo sie bedzie wkrecac na 3 biegu do 90 > siatki jak to zdemontujesz, moge Ci to zagwarantowac. ja mialem > malucha i czesto mi sie udawalo uzykac 4,5l/100km bez zadnych > magnetyzerow, wiec zadnej ameryki w zuzyciu paliwa nie > osiagnales, masz zuzycie w normie, MALUCHY PO PROSTU PRZY > NORMALNEJ EKSPLOATACJI WLASNIE TYLE PALA na setke tu nie chodzi o normalną eksploatację ale o dobrze wyregulowany silnik - mój maluszek zamykał budzik więc 90km/h to żadna rewelacja - jadąc na trasie w trzy osoby i prędkość ok. 120-130km/h spalał 4,45 litra bez żadnych turbinek czy magnetyzerów ta turbinka kowalskiego to jest tak jak te magnetyzery - kowalski się chyba sam powiesił albo mu pomogli ci co to kupili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > to jest tylko zwykly chwyt marketingowy bla bla bla... Juz Cie lubię. A teraz coś dla zwolennikow: gdyby ten epokowy wynalazek przynosil kosmiczne korzyści, to już dawno inżynierowie montowali by je w fabrycznych nówkach... Takie jest moje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > Ale patrząc od strony fizycznej, to na mniejszej ściance powinien być > bardziej skoncentrowany strumień... tylko ten strumień nic nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > Juz Cie lubię. > A teraz coś dla zwolennikow: gdyby ten epokowy wynalazek przynosil > kosmiczne korzyści, to już dawno inżynierowie montowali by je w > fabrycznych nówkach... Takie jest moje zdanie. a widzieliście profesjonalny samochód rajdowy z magnetyzerami bo ja nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > a widzieliście profesjonalny samochód rajdowy z magnetyzerami bo ja > nie No właśnie panownie namagnesowani... Przyznam, że nie wnikałem głęboko w to zagadnienie, ale zapewne natknąlbym się na wzmiankę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klok Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 Nie czytałem wszystkich komentazry bo jest ich dość dużo ale z chęcia dorzuce swoje trzy grosze: Otóż różnie "prawicie" np. że: -magnetyzer musi być drogi IMO g*wno prawda, magnes to magnes, różnić się będzie siłą pola magnetycznego i kształtem. -nie ważne którą stoną przylega Otóż podobno jest to jedna z najważniejszych rzeczy w całej tej zabawie -że musi się "ustabilizować" Mówi to każdy więc coś w tym jest ale nie można powiedzieć, że jak ktoś zauważył efekty zaraz po zamontowaniu to jest bajkopisarzem, ponieważ pisma motoryzacyjne robiły testy i różnice czuje się już zaraz po zamontowaniu (jak kolwiek przedstawiał by się ta różnica) - powołujecie się na prawa fizyki Otóż nie wiem czy to takie wielkie prawo fizyki że do 90km/h musi się wkręcić w jakimś tam czasie. Prawdą jest, że pole magnetyczne wpływa na cząsteczki i w pewien sposób "zaburza" ich przebieg - celowo napisalem ze zaburza żeby mnie ktoś o wychwalanie magnesów pochopnie nie posądził. -sprzedawcy podzielili magnetyzery na kilka grup: dla silnika na gaźniku, na wtrysku, na wielo punktowym wtrysku.... dla LPG i dla ON. IMO to jest jedna wielka brednia i bajka - niczym innym niż siłą działanie nie mogą się różnić. A jedyną wadą zbyt mocnego magnesu jest chyba to że nie zmieści się pod maskę. Ja osobiście entuzjastycznie podchodzę do tego tematu, z którego jednak robią pośmiewisko niektórzy sprzedawcy na Allegro (magnesy specjalne do wielopunktowego i dla gaźnika ). Link dostronki, na której można poczytać jak poprawnie skonstruować i zamontować magnetyzer. Jej autor nie czerpie kożyści materialnych i IMO nie wciska kitu (nie obiecuje gruszek na wierzbie) - więc można mu wierzyć (w sposób ograniczony jak chyba każdemu ) tutaj, trochę wolna działa więc cierpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 13 Marca 2005 Udostępnij Napisano 13 Marca 2005 > Nie czytałem wszystkich komentazry bo jest ich dość dużo ale z chęcia > dorzuce swoje trzy grosze: > Otóż różnie "prawicie" np. że: > -magnetyzer musi być drogi > IMO g*wno prawda, magnes to magnes, różnić się będzie siłą pola > magnetycznego i kształtem. Przytoczylem tylko to co piszą producenci tegoż wynalazku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stud Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > tylko ten strumień nic nie da to wiem pytam teoretycznie. ale skoro tak twierdzisz, to co 'daje' w magnesie, jak nie strumień, hę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stud Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > IMO g*wno prawda, magnes to magnes, różnić się będzie siłą pola > magnetycznego i kształtem. - tylko, że produkowane są magnesy z przewagą jednego bieguna. dlatego są drogie i może dlatego skuteczniejsze. > -że musi się "ustabilizować" - chyba nie chodzi o stabilizację magnesu, tylko ogólnie silnika... > Link dostronki, na której można poczytać jak poprawnie skonstruować i > zamontować magnetyzer. - gość się zbiesił, pewnie wyczuł interes, bo teraz większość strony jest płatna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > to wiem pytam teoretycznie. > ale skoro tak twierdzisz, to co 'daje' w magnesie, jak nie strumień, rownie dobre efekty w zmniejszeniu spalania paliwa uzyskasz jak zamiast drogiego magnesu przyczepisz do wezyka paliwowego kawalek dowolnego metalu, drewna lub czegokolwiek innego tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stud Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > rownie dobre efekty w zmniejszeniu spalania paliwa uzyskasz jak > zamiast drogiego magnesu przyczepisz do wezyka paliwowego > kawalek dowolnego metalu, drewna lub czegokolwiek innego > tom a to dobre. Nawiszam se patyków i bedzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klok Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 Skoro stronka nie śmiga jak potrzeba to specjalnie dla wszystkich zainteresowanych wrzuciłem treść na swoje bezpłatne konto. Życzę miłej lektury. http://republika.pl/czerwoneuno/ PS. Poczytać powinni wszystcy, zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy. Tekst z przyczepieniem sobie patyka albo kawałka deski jest poniżej krytyki, ponieważ nie słyszałem aby kiedykolwiek patyk był w stanie podnieść obroty biegu jałowego. Jest mnustwo argumentów za i przeciwm, myślę, że nie ma się co kłucić najmądrzejsza metoda to zaspokoić własną ciekawość empirycznie (dość już "mądrych" teorii ) budując sobie magnetyzer za cenę piwa - wszystko w opisie, w razie nie uzyskania rezultatów można go wywalić do kosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > Skoro stronka nie śmiga jak potrzeba to specjalnie dla wszystkich > zainteresowanych wrzuciłem treść na swoje bezpłatne konto. Życzę > miłej lektury. > http://republika.pl/czerwoneuno/ > PS. Poczytać powinni wszystcy, zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy. > Tekst z przyczepieniem sobie patyka albo kawałka deski jest > poniżej krytyki, ponieważ nie słyszałem aby kiedykolwiek patyk > był w stanie podnieść obroty biegu jałowego. > Jest mnustwo argumentów za i przeciwm, myślę, że nie ma się co kłucić > najmądrzejsza metoda to zaspokoić własną ciekawość empirycznie > (dość już "mądrych" teorii ) budując sobie magnetyzer za cenę > piwa - wszystko w opisie, w razie nie uzyskania rezultatów można > go wywalić do kosza Eee..., nie przesadzaj, zawsze można nim przypinać kartki na lodówce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stud Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > Eee..., nie przesadzaj, zawsze można nim przypinać kartki na lodówce neodymowym to możesz spokojnie nawet młodszą siostrę przypiąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > - tylko, że produkowane są magnesy z przewagą jednego bieguna. > dlatego są drogie i może dlatego skuteczniejsze. Dziwne rzeczy prawicie kolego... Rozumię, że te magnesy są pozaziemskiego pochodzenia? Bowiem na ziemi bieguny muszą sie równoważyć... To jakaś bzdura o przewadze jednego bieguna! Proponuje poczytać podręcznik do fizyki dla pierwszoroczniaków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > neodymowym to możesz spokojnie nawet młodszą siostrę przypiąć Troche za mało młodsza jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > to wiem pytam teoretycznie. > ale skoro tak twierdzisz, to co 'daje' w magnesie, jak nie strumień, > hę? ten strumień to może dać tyle że jak założysz magnes na przewód paliwowy to możesz go do blachy przyczepić - bedzie się trzymał a nie lotoł jak kryka w kiblu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gulinski Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 do wszystkich Przeczytałem wątek za namową kolegi ... ubawiłem się serdecznie ....... jak na zebraniu w mojej spółdzielni mieszkaniowej - ciekawe wnioski niektorzy zgłaszają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 > http://republika.pl/czerwoneuno/ > PS. Poczytać powinni wszystcy, zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy. > Tekst z przyczepieniem sobie patyka albo kawałka deski jest > poniżej krytyki, ponieważ nie słyszałem aby kiedykolwiek patyk > był w stanie podnieść obroty biegu jałowego. a ja nie slyszalem aby magnes mogl magnesowac paliwo i podnosic obroty biegu jalowego (w nowych silnikach regulacja obrotow biegu jalowego pracuje w petli sprzezenia zwrotnego.) dla eksperymentu zalozylem magnesy na przweody i ZERO JAKIEGOKOLWIEK EFEKTU, wiec kit sobie wciskaj komu innemu i wpierw do szkoly na lekcje fizyki. > Jest mnustwo argumentów za i przeciwm, myślę, że nie ma się co kłucić > najmądrzejsza metoda to zaspokoić własną ciekawość empirycznie > (dość już "mądrych" teorii ) budując sobie magnetyzer za cenę > piwa - wszystko w opisie, w razie nie uzyskania rezultatów można > go wywalić do kosza i wlasnie dokladnie tak zrobilem i kazdy sam moze sobie to potwierdzic teraz cytat z tej stonki: "Jest oczywiście pewna rozsądna granica, wynikająca ze zniwelowania pożądanych efektów przez przyrost masy pojazdu. Przy autach osobowych wyniesie ona ok. 100-200 kg magnetyzerów ;-)" jest to wierutna bzdura, zwiekszenie masy auta o 200kg powoduje zwiekszenie zuzycia paliwa o ok, 2 l/100km, to sa PODSTAWY TERORII RUCHU POJAZDOW, to smieszne zeby na forum samochodowym takie glupoty pisac. "Jeśli tylko możesz, wykonaj i zamontuj magnetyzer powietrza – warto." Magnetyzer powietrza? To jakas choroba czy szarlataneria "W tym czasie w silnikach gaźnikowych potrzebna będzie regulacja obrotów biegu jałowego (wzrosną) i składu mieszanki paliwowej (trzeba będzie zubożyć). Silniki z wtryskiem regulują się same. " i tu jest wlasnie odpowiedz!, po pierwsze zadne obroty nie wzrosna, i zadna mieszanka nie stanie sie bogatsza, gdyz jedno zaprzecza drugiemu. owszem nawet jakby hipotetycznie zakladajac obroty wzrosly to znaczy to dokladnie tyle ze mieszanka stala sie UBOZSZA a nie bogatsza i trzeba by ja wzbogacic by obnizyc obroty (bo max obroty biegu jalowego uzyskuje sie przy skladzie nieco zubozonym) a tym czasem autor tych bzdur pisze dokladnie odwrotnie, co swiadczy o tym ze wyssal to wszystko z palca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sopel Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 ja mialem tylko standardowe - jakś firma na M.... i nie wiele bylo różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 > ... ubawiłem się serdecznie > ....... jak na zebraniu w mojej spółdzielni mieszkaniowej - ciekawe > wnioski niektorzy zgłaszają nio i o to chodzi o zabawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 > ja mialem tylko standardowe - jakś firma na M.... i nie wiele bylo > różnicy "M" jak Maksor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sopel Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 no dokladnie, nawet wersja SPORT - na początku byla różnicz okolo 0,67 l/100 więc nie zabardzo sie oplacalo - a koszt zakupu dość wysoki byl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stud Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 > Dziwne rzeczy prawicie kolego... Rozumię, że te magnesy są > pozaziemskiego pochodzenia? Bowiem na ziemi bieguny muszą sie > równoważyć... To jakaś bzdura o przewadze jednego bieguna! > Proponuje poczytać podręcznik do fizyki dla > pierwszoroczniaków... poczytaj sobie pierwszą lepszą stronę producenta magnesów, bo rozumiem że wytwórcy magnetyzerów cie nie przekonują. Magnesy neodymowe bo o nich mowa robi sie ze spieków, a kto broni połączyć ze sobą materiały o różnej gęstości strumienia magnetycznego i paru innych parametrach. Ta sama zasada stosowana jest w magnesach głośnikowych Hi-End. Dobrze, że nauka nie zatrzymała się na etapie podręcznika dla pierwszoroczniaków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 > poczytaj sobie pierwszą lepszą stronę producenta magnesów, bo > rozumiem że wytwórcy magnetyzerów cie nie przekonują. Magnesy > neodymowe bo o nich mowa robi sie ze spieków, a kto broni > połączyć ze sobą materiały o różnej gęstości strumienia > magnetycznego i paru innych parametrach. Ta sama zasada > stosowana jest w magnesach głośnikowych Hi-End. Dobrze, że nauka > nie zatrzymała się na etapie podręcznika dla > pierwszoroczniaków... jednak ja jestem za tym abys sobie poczytal ten podrecznik, bo Twoj przedmowca ma racje. na naszej planecie nie jest mozliwe aby zbudowac magnes(niezaleznie od uzytej technologii) ktory ma rozne natezenie pola po przeciwnych biegunach. jest to nierealne z fizycznego punktu widzenia, bo wynika to ze fizyki kwantowej a konkretnie ze spinu elektronu. zadne teorie ze stron producentow magnetyzerow, glosnikow czy producentow magnesow nic tu nie daja. to wszystko chwyty marketingowe, pola magnesu zawsze sie znosza inaczej bylo by to sprzeczne z teoria pola magnetycznego. na chlopiski rozum teraz: kazdy magnes sklada sie z elementarnych magnesikow i aby otrzymac duzy magnes musisz zlaczyc ich duzo do kupy,pole na obu biegunach bedzie zawsze jakas wypadkowa sumy wszystich domen magnetycznych - nie ma innej mozliwosci i jest to niezalezne od technologii,proszki, spieki, magnesowanie po produkcyjne tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klok Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 > a ja nie slyszalem aby magnes mogl magnesowac paliwo i podnosic > obroty biegu jalowego (w nowych silnikach regulacja obrotow > biegu jalowego pracuje w petli sprzezenia zwrotnego.) > dla eksperymentu zalozylem magnesy na przweody i ZERO JAKIEGOKOLWIEK > EFEKTU, wiec kit sobie wciskaj komu innemu i wpierw do szkoly na > lekcje fizyki. Czy ty może jesteś gł*pi ? pokrzywdzony przez rodziców lub masz zespół down& ? He ? Czy ja Ci każe montować magnetyzer ? Czy ja Cię wysyłam na lekcje fizyki ? Czy ja mówiłem, że magnes może mieć silniejszy któryś z biegunów ? A wcisnąć to sobie możesz palec w d^pe, ja nikomu niczego tu nigdy nie wciskałem i nie zamierzam. A ni wlasnie dokladnie tak zrobilem i kazdy sam moze sobie to > potwierdzic I o to właśnie chodzi, niech sobie Ci których to interesuje sprawdzą to doświadczalnie (po to podałem instrukcje budowy magnetyzera). Nie każdemu wystarcza opinia TunoM'a "Przywieś sobie patyka baranie" > teraz cytat z tej stonki: "Jest oczywiście pewna rozsądna granica, > wynikająca ze zniwelowania pożądanych efektów przez przyrost > masy pojazdu. Przy autach osobowych wyniesie ona ok. 100-200 kg > magnetyzerów ;-)" > jest to wierutna bzdura, zwiekszenie masy auta o 200kg powoduje > zwiekszenie zuzycia paliwa o ok, 2 l/100km, to sa __PODSTAWY__ Ehehehehe, no super to nam pan profesor strzelił wykłada jak się patrzy Nie zauważyłeś mądralo, że ten tekst jest nieco żartobliwie napisany ? Nie każdy ma taki dupościsk jak Ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 > Czy ty może jesteś gł*pi ? pokrzywdzony przez rodziców lub masz > zespół down& ? He ? Czy ja Ci każe montować magnetyzer ? sam nie wiesz o czym piszesz, bo ja nigdzie nie stwierdzilem ze kazesz mi czy komukolwiek montowac magnetyzer Czy > ja Cię wysyłam na lekcje fizyki ? Czy ja mówiłem, że magnes może > mieć silniejszy któryś z biegunów ? nie Ty wiec nie wiem o co Ci chodzi, ale dobry lekarz to chyba by Ci sie przydal A wcisnąć to sobie możesz > palec w d^pe, ja nikomu niczego tu nigdy nie wciskałem i nie > zamierzam. Wciskasz, szczegolnie nowoczesna ortografie "Jest mnustwo argumentów za i przeciwm, myślę, że nie ma się co kłucić" > A ni wlasnie dokladnie tak zrobilem i kazdy sam moze sobie to > I o to właśnie chodzi, niech sobie Ci których to interesuje sprawdzą > to doświadczalnie (po to podałem instrukcje budowy magnetyzera). > Nie każdemu wystarcza opinia TunoM'a "Przywieś sobie patyka > baranie" w rzeczy samej bo jestem spod takiego znaku zodiaku, ciekawe jak to zgadles? BTW: poza tym to nie moja opinia > Ehehehehe, no super to nam pan profesor strzelił wykłada jak się > patrzy Nie zauważyłeś mądralo, że ten tekst jest nieco > żartobliwie napisany ? Nie każdy ma taki dupościsk jak Ty ano i nie kazdy jest taki elokwentny jak Ty no i tak swietnie wyksztalcony ze zatrzymal sie na 4-5 klasie podstawowki, przynajmniej z Twojej ortografii tak mozna wywnioskowac. tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makler48 Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 Mialem tez malucha i palil tak piszesz Tak dokladnie to moj mniej palil bo to byla 600 tka bez dodatkowych czarow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leski Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 > Czy ty może jesteś gł*pi ? pokrzywdzony przez rodziców lub masz > zespół down& ? He ? Czy ja Ci każe montować magnetyzer ? Czy > ja Cię wysyłam na lekcje fizyki ? Czy ja mówiłem, że magnes może > mieć silniejszy któryś z biegunów ? A wcisnąć to sobie możesz > palec w d^pe, ja nikomu niczego tu nigdy nie wciskałem i nie > zamierzam. > A ni wlasnie dokladnie tak zrobilem i kazdy sam moze sobie to > I o to właśnie chodzi, niech sobie Ci których to interesuje sprawdzą > to doświadczalnie (po to podałem instrukcje budowy magnetyzera). > Nie każdemu wystarcza opinia TunoM'a "Przywieś sobie patyka > baranie" > Ehehehehe, no super to nam pan profesor strzelił wykłada jak się > patrzy Nie zauważyłeś mądralo, że ten tekst jest nieco > żartobliwie napisany ? Nie każdy ma taki dupościsk jak Ty trochę za wiele sobie pozwoliłeś w tej wypowiedzi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.