ixion Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 Witam, posiadam nowy silnik 1.1 MPI po regeneracji fiata i chce założyć turbinę , tematów sporo na ten temat ale raz że są już czasowe, a dwa że raczej bardziej o silnikach 1.2. Póki co, chce zacząć polować na samą turbinę ale jakiej mam szukać ? Celuje w moc w okolicach 100hp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HARDTECHNO Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 Przykładowa turbinka. Pompujesz nią 0.5bara i bez odprężania masz 100-120km np : turbo IHI RHB4 *Intercooler fiat Marea jtd *orurowanie wraz z silikonami musisz sam dorobić ewentualnie kupić kolanka gotowe o różnych stopniach *blow off jakiś musisz.miec psssst *regulator ciśnienia paliwa - pewnie jakiś inny *zegar ciśnienia doładowania też by się przydsl *filtr stożkowy na turbine jakiś K/N 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HARDTECHNO Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 Aha jeszcze kolektor musisz sam ogarnąć pod turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ixion Posted October 10, 2020 Author Share Posted October 10, 2020 A co z komputerem? Dodatkowo det3 tak? Bo coś czytał że trzeba zmienić map sensor a wtedy zaczynają się schody bo trzeba kod zmieniać żeby był poprawny odczyt z innego map sensora, czy to znaczy że trzeba edytować kod w kompie fabrycznym ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HARDTECHNO Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 Tak jeszcze komp det3 Nie wiem dokładnie co odczytuje a co można zamrozić w kompie. Ale wszystko można ogarnąć z laptopa metodą prób i błędów. Na YT był.kiedys nawet fajny filmik jak koleś dostrajal w polonezie turbo i tłumaczył krok po kroku co robić. Zaczynał od 0.3 bara 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ixion Posted October 11, 2020 Author Share Posted October 11, 2020 A jak z wtryskiwaczami? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HARDTECHNO Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 W dniu 11.10.2020 o 21:03, ixion napisał: A jak z wtryskiwaczami? Seryjnie powinny dać radę do 0.5B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamek12 Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 (edited) wtryski od clio 2.0 podchodzą,sam mam 1.1 mpi (seryjny cr) z turbiną od uno 1.3 na takim setupie (det 3 z wbudowanym mapem,wtryski clio 2/2.0,seryjny plastikowy kolektor ssacy,seryjny ukł paliwowy (w mpi nic nie musisz zmieniac),blow wcale nie jest konieczny,komp punto 1/75km),doładowanie 0,6 bara-generuje moc w okolicach 120km.Seryjny wtryskiwacz nie wyda raczej przy 0,5 bara,moje serie na 0,4 juz sie skonczyły.Zreszta chyba bede sprzedawał kpl swap jak by co bo tjeta wkładam.pw na seryjnym kompie ( ja mialem duzy mpi) nie chciało to smigac bo co chwila autoadaptacja robiła jakies dziwne korekty i nikt tego nie mogł ogarnac Edited November 10, 2020 by adamek12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rusala Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 Jak to blow nie jest konieczny!?! Przecież to w co najmniej połowie jak nie więcej o niego chodzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamek12 Posted December 1, 2020 Share Posted December 1, 2020 Kwestia gustu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.