Skocz do zawartości

uszczelka do wymiany ? :/


erjotes

Rekomendowane odpowiedzi

wlasnie wrocilem z krotkiej trasy i ...

plynu w chlodnicy ubylo :/ a z wydechu wali woda :/

wiec pewnie to uszczelka pod glowica? jaki koszt ? wymiana?

to by w sumie wyjasnialo dlaczego uniak nie jezdzi tak szybko jak powinien.

do tego jeszcze na wolnych chyba wydech (z tego co zdazylem wydedukowac) mi brzeczy obijajac o jakas oslone :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlasnie wrocilem z krotkiej trasy i ...

> plynu w chlodnicy ubylo :/ a z wydechu wali woda :/

> wiec pewnie to uszczelka pod glowica? jaki koszt ? wymiana?

> to by w sumie wyjasnialo dlaczego uniak nie jezdzi tak szybko jak

> powinien.

Teraz jest gorąco więc trochę płynu może ubyć. Jeśli jednak ubywa dużo to niestety uszczelka do wymiany.

> do tego jeszcze na wolnych chyba wydech (z tego co zdazylem

> wydedukowac) mi brzeczy obijajac o jakas oslone :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymienialem pół miesiąca temu i dałem w ASO 500 zł. Do tego wymienili jeszcze uszczelniacze na zaworach. Nie zapomnij o tym że jak oddasz do mechanika to musi on jeszcze zawory i zapłon wyregulować bo po planowaniu głowicy to normalna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Brzęczenie wydechu" nie ma nic wspólnego z chłodzeniem. Zakładam oczywiście, że silnik ci się nie rozpada i nie wpada w jakieś ostatnie drgawki. Jeśli "brzęczy", musisz zajrzeć pod spód, trochę poruszać całym układem wydechowym i znaleźć krytyczne położenie i punkt, w którym układ wydechowy dotyka do elementów nadwozia (lub innych) i brzęczy.

Może wystarczy poprawienie położenia zawieszek gumowych; może trzeba będzie lekko podgiąć jakiś "wąs" mocujący tłumik, aby lekko zmienił położenie w pożądanym kierunku.

Może (odpukać) tłumik się już sypie i odkształca tłumik, puszcza rura na spawie do tłumika, lub "wąs" zawieszenia?

Trzymko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do tego jeszcze na wolnych chyba wydech (z tego co zdazylem

> wydedukowac) mi brzeczy obijajac o jakas oslone :/

brzęczeć może metalowa osłona katalizatora która lubi się urywać na spawach zlosnik.gif wiele razy to przerabiałem spawałem aż w koncu zdemontowałem ją i mam spokój wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> brzęczeć może metalowa osłona katalizatora która lubi się urywać na

> spawach wiele razy to przerabiałem spawałem aż w koncu

> zdemontowałem ją i mam spokój

i chyba tu kolega zgadl bo z moich ogledzin wlasnie w tym miejscu mi brzeczy smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i chyba tu kolega zgadl bo z moich ogledzin wlasnie w tym miejscu mi

> brzeczy

To częsta przypałość Uniaków ta osłona jest jakaś niezbyt solidna. U mnie brzęczy zwłaszcza jak mam np niskie obroty i mocno dodam gazu np. na 2biegu przy 10km/h to wtedy zabrzęczy aż miło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To częsta przypałość Uniaków ta osłona jest jakaś niezbyt solidna. U

> mnie brzęczy zwłaszcza jak mam np niskie obroty i mocno dodam

> gazu np. na 2biegu przy 10km/h to wtedy zabrzęczy aż miło

też tak mam zeby.GIF

ale powrót do tematu głównego moje unko własnie wrócil z wymiany usczelki z pod glowicy i nawet jeżdzi dobrze tylko okazało sie ze przed wymiana usmażyłem połowe silnika bo przez walnieta usczelke silnik mi sie grzał jak holera i czekają mnie wilekie wydatki beksa.gifsciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje unko własnie wrócil z wymiany

> usczelki z pod glowicy i nawet jeżdzi dobrze tylko okazało sie

> ze przed wymiana usmażyłem połowe silnika bo przez walnieta

> usczelke silnik mi sie grzał jak holera i czekają mnie wilekie

> wydatki

A nie widziałeś na wskaźniku że silnik się grzeje za mocno?

Druga rzecz przy uszczelce to jest że płyn ubywa z układu.

Jednak skoro ścigasz się czesto uniaczem to musi szybciej się zużyć każda część... oslabiony.gif a ajki jest obecny przebieg Twojego cuda?

U mnie na szczęście uszczelka jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moje unko własnie wrócil z wymiany

> A nie widziałeś na wskaźniku że silnik się grzeje za mocno?

> Druga rzecz przy uszczelce to jest że płyn ubywa z układu.

> Jednak skoro ścigasz się czesto uniaczem to musi szybciej się zużyć

> każda część... a ajki jest obecny przebieg Twojego cuda?

> U mnie na szczęście uszczelka jest ok.

140 kkm

widziałem ze sie grzeje ale myslałem ze to termostat a płynu to mi nie ubywało oleju tez nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 140 kkm

> widziałem ze sie grzeje ale myslałem ze to termostat a płynu to mi

> nie ubywało oleju tez nie

jakby był termostat to byłaby różnica w ciepłocie przewodów chłodnicy górnym i dolnym - to najłatwiejsza metoda sprawdzenia termostatu, jak ne to to wiadomo ze coś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> też tak mam

> ale powrót do tematu głównego moje unko własnie wrócil z wymiany

> usczelki z pod glowicy i nawet jeżdzi dobrze tylko okazało sie

> ze przed wymiana usmażyłem połowe silnika bo przez walnieta

> usczelke silnik mi sie grzał jak holera i czekają mnie wilekie

> wydatki

tzn jakie temperatury osiagałes:) ponad 100stopni?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i chyba tu kolega zgadl bo z moich ogledzin wlasnie w tym miejscu mi

> brzeczy

A mi brzęczało w innym miejscu - w połowie wydechu jest takie załamanie rury i pomięczy nią a podłogą jest taka blacha (osłona rury, a może osłona czegoś przed temperaturą rury-nie wiem) wiem jednak że właśnie ta osłonka nieco mi się przygjęła i podczas pracy na wolnych obrotach brzęczało, a najbardziej podczas uruchamiania silnika.

Włącz silnik i wsadź nos pod autko chwytając raz tu raz tam aż natrafisz na element który brzęczy. Pamiętaj że rura potrafi się rozgrzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mi brzęczało w innym miejscu - w połowie wydechu jest takie

> załamanie rury i pomięczy nią a podłogą jest taka blacha (osłona

> rury, a może osłona czegoś przed temperaturą rury-nie wiem) wiem

> jednak że właśnie ta osłonka nieco mi się przygjęła i podczas

> pracy na wolnych obrotach brzęczało, a najbardziej podczas

> uruchamiania silnika.

> Włącz silnik i wsadź nos pod autko chwytając raz tu raz tam aż

> natrafisz na element który brzęczy. Pamiętaj że rura potrafi się

> rozgrzać.

Cześc!ja tak miałem podczas wymiany wydechu od katalizatora po końcówkę... hehe.gifnajbardziej jak zimny silnik i(lub)wolne obroty...podgiołem wąsy francuzem,poprawiłem gumy...i gra! drive.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.