erjotes Napisano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2006 wlasnie wrocilem z krotkiej trasy i ... plynu w chlodnicy ubylo :/ a z wydechu wali woda :/ wiec pewnie to uszczelka pod glowica? jaki koszt ? wymiana? to by w sumie wyjasnialo dlaczego uniak nie jezdzi tak szybko jak powinien. do tego jeszcze na wolnych chyba wydech (z tego co zdazylem wydedukowac) mi brzeczy obijajac o jakas oslone :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2006 > wlasnie wrocilem z krotkiej trasy i ... > plynu w chlodnicy ubylo :/ a z wydechu wali woda :/ > wiec pewnie to uszczelka pod glowica? jaki koszt ? wymiana? > to by w sumie wyjasnialo dlaczego uniak nie jezdzi tak szybko jak > powinien. Teraz jest gorąco więc trochę płynu może ubyć. Jeśli jednak ubywa dużo to niestety uszczelka do wymiany. > do tego jeszcze na wolnych chyba wydech (z tego co zdazylem > wydedukowac) mi brzeczy obijajac o jakas oslone :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gpawel Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 Ja wymienialem pół miesiąca temu i dałem w ASO 500 zł. Do tego wymienili jeszcze uszczelniacze na zaworach. Nie zapomnij o tym że jak oddasz do mechanika to musi on jeszcze zawory i zapłon wyregulować bo po planowaniu głowicy to normalna sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ceka1 Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 "Brzęczenie wydechu" nie ma nic wspólnego z chłodzeniem. Zakładam oczywiście, że silnik ci się nie rozpada i nie wpada w jakieś ostatnie drgawki. Jeśli "brzęczy", musisz zajrzeć pod spód, trochę poruszać całym układem wydechowym i znaleźć krytyczne położenie i punkt, w którym układ wydechowy dotyka do elementów nadwozia (lub innych) i brzęczy. Może wystarczy poprawienie położenia zawieszek gumowych; może trzeba będzie lekko podgiąć jakiś "wąs" mocujący tłumik, aby lekko zmienił położenie w pożądanym kierunku. Może (odpukać) tłumik się już sypie i odkształca tłumik, puszcza rura na spawie do tłumika, lub "wąs" zawieszenia? Trzymko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > do tego jeszcze na wolnych chyba wydech (z tego co zdazylem > wydedukowac) mi brzeczy obijajac o jakas oslone :/ brzęczeć może metalowa osłona katalizatora która lubi się urywać na spawach wiele razy to przerabiałem spawałem aż w koncu zdemontowałem ją i mam spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > "Brzęczenie wydechu" nie ma nic wspólnego z chłodzeniem. wiem wiem tylko przy okazji uslyszalem ten odglos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > brzęczeć może metalowa osłona katalizatora która lubi się urywać na > spawach wiele razy to przerabiałem spawałem aż w koncu > zdemontowałem ją i mam spokój i chyba tu kolega zgadl bo z moich ogledzin wlasnie w tym miejscu mi brzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > i chyba tu kolega zgadl bo z moich ogledzin wlasnie w tym miejscu mi > brzeczy To częsta przypałość Uniaków ta osłona jest jakaś niezbyt solidna. U mnie brzęczy zwłaszcza jak mam np niskie obroty i mocno dodam gazu np. na 2biegu przy 10km/h to wtedy zabrzęczy aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianBAD Napisano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 > To częsta przypałość Uniaków ta osłona jest jakaś niezbyt solidna. U > mnie brzęczy zwłaszcza jak mam np niskie obroty i mocno dodam > gazu np. na 2biegu przy 10km/h to wtedy zabrzęczy aż miło też tak mam ale powrót do tematu głównego moje unko własnie wrócil z wymiany usczelki z pod glowicy i nawet jeżdzi dobrze tylko okazało sie ze przed wymiana usmażyłem połowe silnika bo przez walnieta usczelke silnik mi sie grzał jak holera i czekają mnie wilekie wydatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 moje unko własnie wrócil z wymiany > usczelki z pod glowicy i nawet jeżdzi dobrze tylko okazało sie > ze przed wymiana usmażyłem połowe silnika bo przez walnieta > usczelke silnik mi sie grzał jak holera i czekają mnie wilekie > wydatki A nie widziałeś na wskaźniku że silnik się grzeje za mocno? Druga rzecz przy uszczelce to jest że płyn ubywa z układu. Jednak skoro ścigasz się czesto uniaczem to musi szybciej się zużyć każda część... a ajki jest obecny przebieg Twojego cuda? U mnie na szczęście uszczelka jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianBAD Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 > moje unko własnie wrócil z wymiany > A nie widziałeś na wskaźniku że silnik się grzeje za mocno? > Druga rzecz przy uszczelce to jest że płyn ubywa z układu. > Jednak skoro ścigasz się czesto uniaczem to musi szybciej się zużyć > każda część... a ajki jest obecny przebieg Twojego cuda? > U mnie na szczęście uszczelka jest ok. 140 kkm widziałem ze sie grzeje ale myslałem ze to termostat a płynu to mi nie ubywało oleju tez nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 > 140 kkm > widziałem ze sie grzeje ale myslałem ze to termostat a płynu to mi > nie ubywało oleju tez nie jakby był termostat to byłaby różnica w ciepłocie przewodów chłodnicy górnym i dolnym - to najłatwiejsza metoda sprawdzenia termostatu, jak ne to to wiadomo ze coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 > też tak mam > ale powrót do tematu głównego moje unko własnie wrócil z wymiany > usczelki z pod glowicy i nawet jeżdzi dobrze tylko okazało sie > ze przed wymiana usmażyłem połowe silnika bo przez walnieta > usczelke silnik mi sie grzał jak holera i czekają mnie wilekie > wydatki tzn jakie temperatury osiagałes:) ponad 100stopni????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 > i chyba tu kolega zgadl bo z moich ogledzin wlasnie w tym miejscu mi > brzeczy A mi brzęczało w innym miejscu - w połowie wydechu jest takie załamanie rury i pomięczy nią a podłogą jest taka blacha (osłona rury, a może osłona czegoś przed temperaturą rury-nie wiem) wiem jednak że właśnie ta osłonka nieco mi się przygjęła i podczas pracy na wolnych obrotach brzęczało, a najbardziej podczas uruchamiania silnika. Włącz silnik i wsadź nos pod autko chwytając raz tu raz tam aż natrafisz na element który brzęczy. Pamiętaj że rura potrafi się rozgrzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarek0402 Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 > A mi brzęczało w innym miejscu - w połowie wydechu jest takie > załamanie rury i pomięczy nią a podłogą jest taka blacha (osłona > rury, a może osłona czegoś przed temperaturą rury-nie wiem) wiem > jednak że właśnie ta osłonka nieco mi się przygjęła i podczas > pracy na wolnych obrotach brzęczało, a najbardziej podczas > uruchamiania silnika. > Włącz silnik i wsadź nos pod autko chwytając raz tu raz tam aż > natrafisz na element który brzęczy. Pamiętaj że rura potrafi się > rozgrzać. Cześc!ja tak miałem podczas wymiany wydechu od katalizatora po końcówkę... najbardziej jak zimny silnik i(lub)wolne obroty...podgiołem wąsy francuzem,poprawiłem gumy...i gra! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.