bulla Napisano 21 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2021 Rozglądam się za autem 4x4 typu rav4, forester lub większym budżet ok 20 -25 tyś , auto do miasta i na dojazdy na wioskę gdzie tak jak dzisiaj napęd 4x4 praktycznie niezbędny + oczywiście prześwit min wymagania : - klima , abs i sensowne 4x4 nie chciałbym np takiego jak w cr-v , nie podchodzi mi to rozwiązanie wolałbym silnik benzynowy z mocą od 150 km, diesle tylko naprawdę niezawodne może być duże auto , nawet jakiś pickup ma mieć możliwość przewozu normalnie 4 osób najważniejsze by auto było dość niezawodne i ew. naprawy nie przekraczały wartości auta czekam na propozycje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 23 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2021 grand vitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kocur1 Napisano 1 Marca 2021 Udostępnij Napisano 1 Marca 2021 Honda CR-V 2005-2006 rok produkcji z LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 7 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2021 W dniu 1.03.2021 o 09:33, Kocur1 napisał: Honda CR-V 2005-2006 rok produkcji z LPG Nie lipny napęd to ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Marca 2021 Udostępnij Napisano 9 Marca 2021 W dniu 21.02.2021 o 19:17, bulla napisał: czekam na propozycje Forestera sobie poszukaj jak o nim wspomniałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 13 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2021 W dniu 9.03.2021 o 09:11, marcindzieg napisał: Forestera sobie poszukaj jak o nim wspomniałeś. Którego z jakim silnikiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 13 Marca 2021 Udostępnij Napisano 13 Marca 2021 On 3/7/2021 at 2:41 AM, bulla said: Nie lipny napęd to ma A co z tym napędem nie tak? Pytam serio, bo w samochodach które dałeś do porownania typu rav4 czy forester, do takich zastosowań jak piszesz (dojazd na wioske czyli przypuszczam grzęźnięcie w błocie, sniegu, etc) to napęd z crv nie będzie ani troche gorszy niz w w/w. Oczywiscie nie można go absolutenie porownywać do napędów z blokadą dyfrów, ale to zupelnie inna bajka. Sam użytkuje CRV w często cięzkich warunkach terenowych i daje rade bez problemu (nigdy mnie nie musieli wyciągać). Forester ma dużą zaletę w postaci możliwości pobawienia się w krecenie bączków na sniegu co w crv jest "prawie" niemożliwe. To jedyna wada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 14 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2021 (edytowane) 16 godzin temu, CiniO napisał: A co z tym napędem nie tak? Pytam serio, bo w samochodach które dałeś do porownania typu rav4 czy forester, do takich zastosowań jak piszesz (dojazd na wioske czyli przypuszczam grzęźnięcie w błocie, sniegu, etc) to napęd z crv nie będzie ani troche gorszy niz w w/w. Oczywiscie nie można go absolutenie porownywać do napędów z blokadą dyfrów, ale to zupelnie inna bajka. Sam użytkuje CRV w często cięzkich warunkach terenowych i daje rade bez problemu (nigdy mnie nie musieli wyciągać). Forester ma dużą zaletę w postaci możliwości pobawienia się w krecenie bączków na sniegu co w crv jest "prawie" niemożliwe. To jedyna wada. Jeździłem crv i załączenie napędu potrafiło zaskoczyć i bez kontroli trakcji różnie może być. Wolałbym napęd stały. Edytowane 14 Marca 2021 przez bulla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 14 Marca 2021 Udostępnij Napisano 14 Marca 2021 23 godziny temu, bulla napisał: Którego z jakim silnikiem ? Niezawodny? Wolnossący, najlepiej 2.0. 20-25 kzł skazuje Cię w zasadzie na II generacje. Po lifcie. Bardzo fajny tylko dokładnie obejrzyj pod kątem rdzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 17 Marca 2021 Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 W dniu 14.03.2021 o 19:01, marcindzieg napisał: Niezawodny? Wolnossący, najlepiej 2.0. 20-25 kzł skazuje Cię w zasadzie na II generacje. Po lifcie. Bardzo fajny tylko dokładnie obejrzyj pod kątem rdzy. Tak niezawodny, że kiedy mi wypłynął silnik na asfalt i samochód stał przez dwa miesiące, kupujący przyjechał, podpiął akumulator, odpalił i pojechał w siną dal Subaru jest ekstra (na swój sposób), ale trzeba kupić względnie zadbany egzemplarz, serwisować "przed" a nie kiedy jest za późno i mieć mechanika który myśli a nie wali młotkiem …a to też nie daje gwarancji. Taniej - 2.0 sohc (125km) - jeździ ale nie jedzie; podobno lepiej 2.5 sohc, ale chyba nie ma na rynku; szybciej - turbo, ale remont silnika to kwestia kiedy a nie czy. Polecanego 2.0x ej20f (158km), nie polecam bo popsułem ale może to jednostkowy przypadek. Z perspektywy czasu i kosztów, kupiłbym turbo, bo na jedno wychodzi. Co do samego Forka II - napędy petarda, prowadzenie, widoczność, manewrowalność super; spalanie za duże, koszty utrzymania znośne, ale podwyższone, w środku głośny, kiepsko wyposażony, prędkości komfortowe do 130-140, podatny na podmuchy wiatru. Co ważne, bo ja np. tego przed zakupem nie wiedziałem - Subaru bez turbo nie brzmią/bulgoczą jak Subaru (i nie da się zrobić, żeby brzmiały; można drutować i udawać, że działa, ale prawda jest taka, że nie działa) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 17 Marca 2021 Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 W dniu 14.03.2021 o 00:53, CiniO napisał: A co z tym napędem nie tak? Pytam serio, bo w samochodach które dałeś do porownania typu rav4 czy forester, do takich zastosowań jak piszesz (dojazd na wioske czyli przypuszczam grzęźnięcie w błocie, sniegu, etc) to napęd z crv nie będzie ani troche gorszy niz w w/w. Oczywiscie nie można go absolutenie porownywać do napędów z blokadą dyfrów, ale to zupelnie inna bajka. Sam użytkuje CRV w często cięzkich warunkach terenowych i daje rade bez problemu (nigdy mnie nie musieli wyciągać). Forester ma dużą zaletę w postaci możliwości pobawienia się w krecenie bączków na sniegu co w crv jest "prawie" niemożliwe. To jedyna wada. No tu się nie zgodzę, w CR-V 2 i 3 gen wystarczy wyłączyć vsa i umiejętnie dodawać gaz w poślizgu i idzie w ósemkach między pachołkami na wahadle lepiej niż stały 4x4 To w ramach smarowania tylnego mostu, tak rzecze instrukcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi