KotLarry Posted May 6, 2021 Share Posted May 6, 2021 Kolejny cyrk z bravo. Rok temu wymieniłem akumulator. Zima raz przy minus 20 nie odpalił, Ale to wrzucalem na garb mrozów onteto, se jeździmy mało na krótkich odcinkach. Ostatnio trafił się znów myk, akumulator padł do około 10v. Naładowałem i jeździł. Następnie dziś padł znowu. Zero głucha cisza. Wkurzyłem się, ale strzeliłem klemą i.... Jeździ, wszystko ok. To ja się pytam co do cholery? Blue & me by taki cyrk robiło? Słaba masa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HARDTECHNO Posted May 17, 2021 Share Posted May 17, 2021 Jak nie pomierzysz multimetrem to nie zgadniesz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KotLarry Posted May 17, 2021 Author Share Posted May 17, 2021 40 minut temu, HARDTECHNO napisał: Jak nie pomierzysz multimetrem to nie zgadniesz? Pomierzylem sobie najpierw ogólnie. 6mA w spoczynku. Ale nadal podejrzewam B&Me... Po podłączeniu kamery do jego USB odkryłem że podaje napięcie na USB np przy otwarciu drzwi i nie zawsze gasi po wyjęciu stacyjki. (Np gdy rozmawiamy) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dren Posted July 1, 2022 Share Posted July 1, 2022 No i co to było ? Śmierdzi topionym plastikiem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KotLarry Posted July 1, 2022 Author Share Posted July 1, 2022 Godzinę temu, Dren napisał: No i co to było ? Śmierdzi topionym plastikiem ? Wiesz co, zmieniłem radio. Ale też odkryłem jedna rzecz, że jak się pouruchamia sporo odbiorników to spada mocno napięcie... Albo walniety regulator napięcia, albo czytałem że z natury one słabe ładowanie miały... Więc przy krótkich odcinkach jest tak że nie można radia zostawiać bez włączonego silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dren Posted July 30, 2022 Share Posted July 30, 2022 Ten typ tak ma, że napięcie ładowania ma o 0.6V niższe niż większość pojazdów innych marek. Kombinowałem nawet czy by mu nie pogmerać w regulatorze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KotLarry Posted July 30, 2022 Author Share Posted July 30, 2022 7 godzin temu, Dren napisał: Ten typ tak ma, że napięcie ładowania ma o 0.6V niższe niż większość pojazdów innych marek. Kombinowałem nawet czy by mu nie pogmerać w regulatorze. No właśnie na nuovabravoclub coś pisali, że poprawiają regulator... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KotLarry Posted June 13 Author Share Posted June 13 Cześć. Podam ciekawostkę. Jednak alternator był do regeneracji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paavel Posted June 28 Share Posted June 28 Wygląda na to, że masz problemy z akumulatorem w swoim pojeździe. Skoro wymieniłeś akumulator rok temu i teraz znowu masz problemy, istnieje kilka możliwych przyczyn. Po pierwsze, niskie temperatury mogą znacznie wpływać na wydajność akumulatora. Przy minus 20 stopni Celsjusza może być trudniej akumulatorowi dostarczyć wystarczającą moc do uruchomienia silnika. Długotrwałe jazdy na krótkich odcinkach mogą dodatkowo obciążać akumulator, ponieważ silnik często jest uruchamiany i wyłączany, co wymaga dużej ilości energii. Drugim możliwym czynnikiem może być słaba masa lub problem z połączeniem elektrycznym. Jeśli po strzeleniu klemą akumulator działa poprawnie, może to wskazywać na problem z połączeniem masy. Upewnij się, że wszystkie połączenia są dokładnie i czysto wykonane. Skorodowane lub luźne połączenia mogą prowadzić do słabego przepływu prądu. Może również istnieć problem z systemem Blue & Me w twoim pojeździe. Jeśli system ma wadę lub problemy z zasilaniem, może to wpływać na akumulator. Sprawdź, czy nie ma żadnych błędów lub komunikatów na tablicy rozdzielczej związanych z systemem Blue & Me. Jeśli tak, możliwe, że konieczne będzie sprawdzenie lub naprawa tego systemu. Jeśli problem nadal się powtarza, zalecam skonsultowanie się z mechanikiem lub serwisem samochodowym. Fachowcy będą w stanie dokładnie zbadać układ elektryczny i zidentyfikować dokładną przyczynę problemu z akumulatorem. _________________________ https://ubezpieczeniegrupoweranking.pl/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KotLarry Posted June 28 Author Share Posted June 28 Ale doczytałeś, że to jednak alternator był? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ochkarol Posted June 28 Share Posted June 28 (edited) Chyba jednak nie Poza tym nowy akumulator po roku nie powinien zdechnąć przy sprawnie działającej elektryce auta. Ja jeżdżę dieslem do pracy 5 km i w grudniu stuknie mojemu akumulatorowi 5 lat. Faktem jest, że 6-go roku współpracy nie przewiduję (tym bardziej, że doszła kamerka z aktywnym trybem parkingowym). Edited June 28 by ochkarol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KotLarry Posted June 28 Author Share Posted June 28 8 minut temu, ochkarol napisał(a): Chyba jednak nie Poza tym nowy akumulator po roku nie powinien zdechnąć przy sprawnie działającej elektryce auta. Ja jeżdżę dieslem do pracy 5 km i w grudniu stuknie mojemu akumulatorowi 5 lat. Faktem jest, że 6-go roku współpracy nie przewiduję (tym bardziej, że doszła kamerka z aktywnym trybem parkingowym). Ale teraz jest na razie OK po załączeniu stacyjki ponad 12v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.