Skocz do zawartości

Małe modyfikacje-co sadzicie?


daredevil

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnimi czasy korci mnie zeby wprowadzic małe modyfikacje w silniczku mojego palio 1.2 el.Ogladajac czesci na allegro natknołem sie na swiece platynowe 4-elektrodowe Beru AG ( http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=109676288 ) oraz na filtr stozkowy we własnej obudowie Eufab z obudową JR ( http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=111260552 ) Ktory niby dodaje 15 % mocy ale nie daje basowego podzwieku.Jak myslicie czy warto inwestowac w takie części i czy nie lepiej załozyc filtr stozkowy bez obudowy jedynie zrobic dla niego miejsce pod maska i je wydzielic? Czekam na wasze opinie i z gory dziekuje smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do swiec to jak kupilem silnik z niemiec to mialem takie swiece wkrecone w glowice , niby wygladały na nowe bo praktycznie ani brudne nie byly i takie tam ale postanowilem jak juz nowy silnik to i nowe swiece pasowalo by ,hmm na tych beru niepowiem super odpalał bo praktycznie na cyk ale na dynamiczniejsza jazde sie nienadają oslabiony.gif i osobiscie bardziej polecał bym ci NGK (no ale tak jak juz mowilem swiece niewiem ile mialy , wygladaly na nowe ale wygladac to sobie moga zreszta sam wiesz jak jest ) zlosnik.gif a co do filtra to moim zdaniem szkoda kasy bo filtr stozkowy ma byc dobierany do pojemnosci a taki jak bys sobie kupił to by sie raczej niczym nie roznił od filtra z fiata 126P no poza ceną i wygladem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr stożkowy może jest do bani, bo zasysa do silnika syf. A różnicy nie zobaczysz żadnej. Świece - lepiej zapomnij bo żadnej różnicy nie zobaczysz. Jedyne wyjście to modyfikacja głowicy i sterownika. Wywalanie katalizatora także nie ma sensu najwyżej zwiększysz spalanie w ten sposób a na pewno nie zwiększysz osiągów. Jaki z tego wniosek? Chcesz mieć wiecej mocy? Kup auto z mocniejszym silnikiem lub uzbieraj na profesjonalną modyfikacje. Samemu to można sobie conajwyżej na ten temat pogadać i nic więcej smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stożek może nieznacznie podnieść moc w wąskim zakresie obrotów, ale często paradoksalnie ją obniżaja. A gdy filtr stożkowy mocowany jest w miejscu oryginalnej obudowy modyfikacja często kończy się źle. Układ dolotowy dobrany jest do silnika według ścisłych kryteriów. Zle zamontowany filtr (praktycznie 99% przypadków) powoduje, że zaciąga on gorące powietrze z pod maski, co pogarsza osiągi i powoduje przegrzanie silnika. Filtr stożkowy dużo mniej dokładnie filtruje powietrze w rezultacie do silnika dostają się syf, który staje się początkiem końca silnika. Żywotność każdego silnika maleje nawet o kilkadziesiąt procent. I to nie jest teoria chłopcze, ale fakty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stożek może nieznacznie podnieść moc w wąskim zakresie obrotów, ale

> często paradoksalnie ją obniżaja. A gdy filtr stożkowy mocowany

> jest w miejscu oryginalnej obudowy modyfikacja często kończy się

> źle. Układ dolotowy dobrany jest do silnika według ścisłych

> kryteriów. Zle zamontowany filtr (praktycznie 99% przypadków)

> powoduje, że zaciąga on gorące powietrze z pod maski, co

> pogarsza osiągi i powoduje przegrzanie silnika. Filtr stożkowy

> dużo mniej dokładnie filtruje powietrze w rezultacie do silnika

> dostają się syf, który staje się początkiem końca silnika.

> Żywotność każdego silnika maleje nawet o kilkadziesiąt procent.

Bo stożka trzeba umieć zakładać devil.gif , co do tych pyłków to hehe.gif

> I to nie jest teoria chłopcze, ale fakty.

Jaki chłopcze co ty bredzisz ??? no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawełku możesz sobie pisać co chcesz, każdy ma własne zdanie. Ja wiem jedno nie dopuszcze do żadnych zbędnych zmian w moim silniku gdyż szkoda mi kasy na głupoty które i tak nie dadzą większego przyrostu mocy. Pozdrawiam i zakończmy wreszcie ten idiotyczny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakładmy że stożek jest tak samo "wymieniany" jak filtr seryjny ,

> zatem nie widze żadnych powodów o niepokoju o stan silnika

> wymieniany = umyty i naoliwiony

mokry filtr bawełniany z zasady przepuszcza więcej "syfu",niż papier - ba,syfu nie byle jakiego,ale np.drobinek kwarcu...

Widać to po przebiegach międzynaprawczych cwaniaków ze stożkami zlosnik.gif,szczegolnie jakimiś śmiesznymi z Allegro za parę złotych.

Jesli juz koniecznye musi być mokry filtr - to tylko markowy - K&N,JR,Kingdragon,AEM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.