Zbynek Napisano 19 Września 2021 Udostępnij Napisano 19 Września 2021 Jaki polecacie do zastosowań amatorskich (głównie pomiary w samochodzie)? Raczej budżetowo, ale nie tandeta. Póki co mam 2 kandydatów:Yato YT-73093 i UNI-T UT203+ Taptaraptap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 19 Września 2021 Udostępnij Napisano 19 Września 2021 Mam Yato z opcją pomiaru cęgami ale jak to działa w praktyce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 19 Września 2021 Udostępnij Napisano 19 Września 2021 (edytowane) UT210E. Zmierzy prawie wszystko w samochodzie oprócz rozrusznika i jemu podobnych. Zakres od mA do 100A. Przy pomiarach poniżej 1A trzeba dość często zerować, ale daje radę nawet przy nastu mA. Do tego reszta pomiarów (napięcie, opór, dioda). Jeśli chcesz do dużych prądów to wziąłbym uni-t. Wolę pokrętło niż przyciski. Edytowane 19 Września 2021 przez Orochimaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 19 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2021 2 godziny temu, Orochimaru napisał: UT210E. Zmierzy prawie wszystko w samochodzie oprócz rozrusznika i jemu podobnych. Zakres od mA do 100A. Przy pomiarach poniżej 1A trzeba dość często zerować, ale daje radę nawet przy nastu mA. Do tego reszta pomiarów (napięcie, opór, dioda). Jeśli chcesz do dużych prądów to wziąłbym uni-t. Wolę pokrętło niż przyciski. W czym jest on lepszy od tych które pokazałem? Widzę że VOLTCRAFT VC-330 jest bliźniaczy do UT210E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 19 Września 2021 Udostępnij Napisano 19 Września 2021 Jest trochę dokładniejszy, ale ma wyświetlacz 2000 (Twoje 6000 i 4000) - to już trzeba wybrać, co jest ważniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 22 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2021 W dniu 19.09.2021 o 22:22, Orochimaru napisał: Jest trochę dokładniejszy, ale ma wyświetlacz 2000 (Twoje 6000 i 4000) - to już trzeba wybrać, co jest ważniejsze. Zamówiony Uni-T UT203+ (alternator ma 150A więc poza zakresem UT210E) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikomir Napisano 23 Września 2021 Udostępnij Napisano 23 Września 2021 23 godziny temu, Zbynek napisał: Zamówiony Uni-T UT203+ (alternator ma 150A więc poza zakresem UT210E) Dobry zakup, z jedna uwagą więcej jak około 50 A w obwodzie alternatora poj. osobowego raczej nie uświadczysz, no może jakieś skandynawskie pojazdy ze specjalnym ogrzewaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 24 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2021 20 godzin temu, mikomir napisał: Dobry zakup, z jedna uwagą więcej jak około 50 A w obwodzie alternatora poj. osobowego raczej nie uświadczysz, no może jakieś skandynawskie pojazdy ze specjalnym ogrzewaniem. Mam kampera w którym akumulator zabudowy ma maksymalny prąd ładowania 100A, do tego aku silnikowy i pozostałe odbiorniki, więc prąd z alternatora może być spory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 27 Września 2021 Udostępnij Napisano 27 Września 2021 UT210E mam i działa bardzo fanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.