Jump to content

Peugeot 208 1.2 dymi


seba197719

Recommended Posts

Witam wszystkim wczoraj kupiliśmy Peugota 208 1.2 z 2015 roku rzebieg ok 70 tys mil córce na urodziny, przy oględzinach autko pracowało fajnie równo . Podczas powrotu do domu żona zauważyła ze czasem auto puści dymka tzn przy równej jeździe jest ok trochę dymi przy przyspieszaniu przez ok 100 km wszystko oprócz tego było ok lecz pod domem na biegu jałowym zaczął nierówno chodzic temperatura silniki ok żadnych kontrolek. Po zapaleniu następnego dnia chodzi normalnie. Następnego dnia popodlaczeniu komputera wyszed tylko błąd p0172 zła mieszanka. Samochód jak jest zimny lekko kopci na czarno ale gdy się nagrzeje sporo dymi na błękitno jak by palił olej. D iekuje wszystkim z góry za pomoc i rady

Link to comment
Share on other sites

W dniu 1.08.2022 o 08:46, seba197719 napisał:

Witam wszystkim wczoraj kupiliśmy Peugota 208 1.2 z 2015 roku rzebieg ok 70 tys mil córce na urodziny

Pure Tech ? 1.2 82 110 czy 130 KM ?

 

Jeśli odpowiedź brzmi: Tak,  to wszystko wskazuje na to, że kupiłeś trupa, któremu złuszczył się pasek i doszło do uszkodzenia pierścieni tłokowych i czeka Cię albo remont albo wymiana silnika.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 1.08.2022 o 07:46, seba197719 napisał:

Witam wszystkim wczoraj kupiliśmy Peugota 208 1.2 z 2015 roku rzebieg ok 70 tys mil córce na urodziny, przy oględzinach autko pracowało fajnie równo . Podczas powrotu do domu żona zauważyła ze czasem auto puści dymka tzn przy równej jeździe jest ok trochę dymi przy przyspieszaniu przez ok 100 km wszystko oprócz tego było ok lecz pod domem na biegu jałowym zaczął nierówno chodzic temperatura silniki ok żadnych kontrolek. Po zapaleniu następnego dnia chodzi normalnie. Następnego dnia popodlaczeniu komputera wyszed tylko błąd p0172 zła mieszanka. Samochód jak jest zimny lekko kopci na czarno ale gdy się nagrzeje sporo dymi na błękitno jak by palił olej. D iekuje wszystkim z góry za pomoc i rady

Napisałbym żebyś skorzystał z rękojmi ale nie wiem czy jesteś upoważniony. Podałeś przebieg w milach dlatego muszę zapytać: sprawa miała miejsce w Polsce czy poza nią?

Link to comment
Share on other sites

W dniu 1.08.2022 o 08:46, seba197719 napisał:

D iekuje wszystkim z góry za pomoc i rady

Już Ci pisałem gdzie indziej, że te silniki to złom, i że jeśli będziesz mieć mnóstwo szczęścia to masz tylko zawory dolotowe zawalone nagarem i stąd za mało powietrza do spalania ale zamiast skorzystać z rady i zajrzeć, dalej produkujesz te same pytania tylko w innym miejscu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Już Ci pisałem gdzie indziej, że te silniki to złom, i że jeśli będziesz mieć mnóstwo szczęścia to masz tylko zawory dolotowe zawalone nagarem i stąd za mało powietrza do spalania ale zamiast skorzystać z rady i zajrzeć, dalej produkujesz te same pytania tylko w innym miejscu.
gdzie zajrzec?
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, pawlaa1370 said:

Napisy po Polsku.

 

Ten film byl juz tutaj kilka razy ;) 

Chyba jedyna sensowna opcja w tym silniku to co 30-40kkm zrzucac miske i sprawdzac jak wyglada smok i sitko. 
Jak juz sie przytka i wywali bledy na desce to moze byc za pozno i pierscienie dostaly po dupie.

PS. Pasek nawet jak z zewnatrz wyglada OK to moze sie luszczyc od strony zebow.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Rudobrody said:

Alternator we fiatach to przy tym pikuś.

 

Zalezy ile sie jezdzi, w przypadku mojej zony to jakies 4-5 lat jazdy.

Mozna zrzucic miske i profilaktycznie wymienic ten pasek raz na 5 lat.

Ale jak ktos robi tyle rocznie to faktycznie kibel ;]

 

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 5.09.2022 o 14:00, Maciej__ napisał:

 

Zalezy ile sie jezdzi, w przypadku mojej zony to jakies 4-5 lat jazdy.

Mozna zrzucic miske i profilaktycznie wymienic ten pasek raz na 5 lat.

Ale jak ktos robi tyle rocznie to faktycznie kibel ;]

 

 

Przy THP tez tak myslałem, ze jak cos to przeciez robie 10 kkm rocznie...no i przy 17 kkm juz rozrzad leciał, zaraz nagar i szczesliwie go rozbilem w koncu. Co ciekawe juz go widziałem naprawionego na ulicy 

  • Haha 1
  • shocked 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
W dniu 3.09.2022 o 01:57, Fili_P napisał(a):
W dniu 5.08.2022 o 11:33, malrapida napisał(a):
Już Ci pisałem gdzie indziej, że te silniki to złom, i że jeśli będziesz mieć mnóstwo szczęścia to masz tylko zawory dolotowe zawalone nagarem i stąd za mało powietrza do spalania ale zamiast skorzystać z rady i zajrzeć, dalej produkujesz te same pytania tylko w innym miejscu.

gdzie zajrzec?

W kanały dolotowe do zaworów.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.