Skocz do zawartości

zawieszenie


wicherek01

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie od jakiegoś czasu przy maksymalnym skrecie w prawo lub w lewo , przy niewielkich predkosciach ,słychac taki dzwiek metaliczny dochodzący z tyłu , takie szarpniecie blachy jakby ktos ja naciagnął i puścił. Byłem dzisiaj u mechanika , przejechaliśmy się ale jak na złość nic nie było słychać.Koleś powiedział mi że to przegłuby , a słychać to z tyłu bo dzwięk poszedł po karoserii .Co o tym sądzicie czy to prawda , pytam bo nie wiem czy porywać się na wymianę przegłubów , troszke by mnie to szarpnęło po kieszeni , ale jesli to prawda no to bedzie trzeba wymieniac , prosze o wasze zdanie , może wy macie inną teorię skąd te dzwięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam pytanie od jakiegoś czasu przy maksymalnym skrecie w prawo lub w

> lewo , przy niewielkich predkosciach ,słychac taki dzwiek

> metaliczny dochodzący z tyłu , takie szarpniecie blachy jakby

> ktos ja naciagnął i puścił. Byłem dzisiaj u mechanika ,

> przejechaliśmy się ale jak na złość nic nie było słychać.Koleś

> powiedział mi że to przegłuby , a słychać to z tyłu bo dzwięk

> poszedł po karoserii .Co o tym sądzicie czy to prawda , pytam bo

> nie wiem czy porywać się na wymianę przegłubów , troszke by mnie

> to szarpnęło po kieszeni , ale jesli to prawda no to bedzie

> trzeba wymieniac , prosze o wasze zdanie , może wy macie inną

> teorię skąd te dzwięki

Sprawdź lepiej górne mocowania amortyzatorów. To najczęściej pada z tyłu. Z przodu to raczej sworzeń wahacza. Przeguby wytrzymują spokojnie ok. 150 kkm, więc raczej nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie taki łomot dochodzący z tyłu spowodowany był tym, że wkręt mocujący nadkole zahaczał o pracującą sprężynę zawieszenia. Było wiele teorii na ten temat: luzy, tulejki, łożyska... a okazało się, że to takie banalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam pytanie od jakiegoś czasu przy maksymalnym skrecie w prawo lub w

> lewo , przy niewielkich predkosciach ,słychac taki dzwiek

> metaliczny dochodzący z tyłu , takie szarpniecie blachy jakby

Z tyłu z lewej?

Odbija zardzewiała sprężyna korektora hamowania w swoim mocowaniu. Nie wiem czy to jakoś naprawialne. Pewnie przez wyczyszczenie z rdzy lub wymianę. Mi w każdym razie nie przeszkadza. Na początku myślałem że to zbiornik lata ale okazało się że z tworzywa jest zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze jedno pytanie umówilem sie z gosciem ze do niego podjade i wymieni mi przegłuby , ale najpierw wczesniej trzeba je kupic , ja się chcę wstrzymac i tu moje pytanie czy gołym okiem koleś może stwierdzić zużycie przegubu , bo jeśli tak to najpierw nie go obada a pozniej wymiana jesli bedzie potrzeba , nie chce wymieniac jesli z nimi wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam jeszcze jedno pytanie umówilem sie z gosciem ze do niego podjade

> i wymieni mi przegłuby , ale najpierw wczesniej trzeba je kupic

> , ja się chcę wstrzymac i tu moje pytanie czy gołym okiem koleś

> może stwierdzić zużycie przegubu , bo jeśli tak to najpierw nie

> go obada a pozniej wymiana jesli bedzie potrzeba , nie chce

> wymieniac jesli z nimi wszystko ok

A cos sie dzieje z nimi podczas jazdy?? jesli nie to po co ruszac !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A cos sie dzieje z nimi podczas jazdy?? jesli nie to po co ruszac !!

chyba z nimi wszystko ok tylko koles mowie ze te metaliczne odgłosy to prawdopodobnie odchodza z przegubu , ale nie jest pewien bo ich nie usłyszal jak na złość ale to nie pierwszy raz juz kiedys wybieralem sie z tym do mechanika ale podczas jazdy żadnego odgłosu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chyba z nimi wszystko ok tylko koles mowie ze te metaliczne odgłosy

> to prawdopodobnie odchodza z przegubu , ale nie jest pewien bo

> ich nie usłyszal jak na złość ale to nie pierwszy raz juz kiedys

> wybieralem sie z tym do mechanika ale podczas jazdy żadnego

> odgłosu

zmienic mechanika smile.gif a tak powaznie to bym sie wstrzymał z tym jesli ty nic nie słyszysz to po prostu moze mechamnior chce kase wyrwac !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zmienic mechanika a tak powaznie to bym sie wstrzymał z tym jesli

> ty nic nie słyszysz to po prostu moze mechamnior chce kase

> wyrwac !

ja słysze odgłosy metaliczne raz na jakis czas przy wolnej , bardzo wolnej predkosci podczas maksymalnego skretu , taki odgłos jakby ktos odciągnąl blache i ją puścił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja słysze odgłosy metaliczne raz na jakis czas przy wolnej , bardzo

> wolnej predkosci podczas maksymalnego skretu , taki odgłos jakby

> ktos odciągnąl blache i ją puścił

ja tez tak mam, i sie nie martiwe tym. U mnie jest to spowodowane tym iz przy zakrecie spręzyna tylnego zawieszenie ,jest poluzowana i przeskakuje troszke w mocowaniu.

Naprawa tego polega na zalozeniu na sprezyne gumowej rurki, ale nie robie tego gdyz to nie jest grozne, a to jest uno wiec nie tylko to slychac.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.