maxartur Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 Kilka miesięcy temu miałem okazję jeździć Renault Clio gdzie pod maską krył się z dieslowski silnik a teraz przyszła pora na wersję benzynową. Tym razem również otrzymałem trzy drzwiowy model z prawie 100 konną jednostką. W tym miejscu postawmy sobie pytania: ...Co warto wybrać? Benzynę czy diesla?... Życie Renault Clio trzeciej generacji debiutowało na rynkach światowych w ubiegłym roku. Od początku dostępne jest w dwóch wersjach nadwoziowych jako 3 i 5 drzwiowy hatchback. Jak to bywa już w koncernie Renault ten model również w testach zderzeniowych Euro NCAP uzyskał maksymalną notę 5 gwiazdek. Nie można zapomnieć oczywiście o prestiżowym tytule ...Samochodu Roku 2006... jakim został uhonorowany. Jeśli masz ochotę przeczytać cały artykuł zapraszam TUTAJ Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nana Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 teścik jak zwykle przyjemnie przeczytać Co do auta to ostatnio robiąc zakupy w hipermarkecie zauważyłam to nowe Clio, przystanęłam... pooglądałam... i stwierdziłam że przód mi się nie podoba. Tył w sumie taki jak w starym Clio ale przód... takie wielgachne "wyłupiaste" lampy - ogólnie strawiał wrażenie bardzo dużego i wybrzuszonego. Takie miałam odczucie. Ale faktycznie jak napisałeś - od razu poznac że to francuskie auto - bez dwóch zdań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 Teścik Może to dziwne, ale dla mnie Clio to II sprzed liftingu - dla mnie najładniejszy, co nie znaczy, że tym nowym bym pogardził... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_O Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 Dla uzupełnienia => TEST: Renault Clio III 1.5 dCi 70 Clio III 1.5 dCi 70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > teścik jak zwykle przyjemnie przeczytać > Co do auta to ostatnio robiąc zakupy w hipermarkecie zauważyłam to > nowe Clio, przystanęłam... pooglądałam... i stwierdziłam że > przód mi się nie podoba. Tył w sumie taki jak w starym Clio ale > przód... takie wielgachne "wyłupiaste" lampy - ogólnie strawiał > wrażenie bardzo dużego i wybrzuszonego. Takie miałam odczucie. > Ale faktycznie jak napisałeś - od razu poznac że to francuskie auto - > bez dwóch zdań Dzieki wielkie za opinie Co do wygladu to kwestia gustu o ktorych niby sie nie rozmawia mdyrka napisala Quote: Teścik Może to dziwne, ale dla mnie Clio to II sprzed liftingu - dla mnie najładniejszy, co nie znaczy, że tym nowym bym pogardził... Pozdrawiam Równiez dziekuje za opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > Dla uzupełnienia = > Renault Clio III 1.5 dCi 70 > Clio III 1.5 dCi 70 thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrogal Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > Kilka miesięcy temu miałem okazję jeździć Renault Clio gdzie pod > maską krył się z dieslowski silnik a teraz przyszła pora na > wersję benzynową. Tym razem również otrzymałem trzy drzwiowy > model z prawie 100 konną jednostką. W tym miejscu postawmy sobie > pytania: ...Co warto wybrać? Benzynę czy diesla?... > Życie > Renault Clio trzeciej generacji debiutowało na rynkach światowych w > ubiegłym roku. Od początku dostępne jest w dwóch wersjach > nadwoziowych jako 3 i 5 drzwiowy hatchback. Jak to bywa już w > koncernie Renault ten model również w testach zderzeniowych Euro > NCAP uzyskał maksymalną notę 5 gwiazdek. Nie można zapomnieć > oczywiście o prestiżowym tytule ...Samochodu Roku 2006... jakim > został uhonorowany. > Jeśli masz ochotę przeczytać cały artykuł zapraszam TUTAJ > Pozdrawiam podoba mnie sie ta renia, szczegolnie w takim brazowym kolorku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krawcmario Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 teścik typowo jak na Ciebie fachowo napisany aż przyjemnie poczytać niestety jak na mój gust francuzy mają zbyt wyłupiaste te lampy co mnie osobiście się nie podoba ale w zasadzie i taką furką bym nie pogardził gdyby się trafiła. Test fachowy i dla autora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralph Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 Kiedys mialem bzika na punkcie Clio. Nawet powstala stronka clio.of.pl Mysle, ze kiedys bedzie mnie stac na Clio Wedlug mojej opinii Clio II bylo ladniejsze. Te nowsze, jakos nie przypadlo mi do gustu. Przyjemny tescik. Czy gasnica jest zamontowana w tak dziwnym miejscu, czy tylko tak byla wsadzona do bagaznika na potrzeby zdjęcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > Dla uzupełnienia = > Renault Clio III 1.5 dCi 70 > Clio III 1.5 dCi 70 Dokłądnie takim modelem miałem okazję pojeździć w ubiegły weekend i powiem, że mile mnie zaskoczyło samo auto, jak i niepozorny silniczek diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > Kiedys mialem bzika na punkcie Clio. Nawet powstala stronka > clio.of.pl Mysle, ze kiedys bedzie mnie stac na Clio Wedlug > mojej opinii Clio II bylo ladniejsze. Te nowsze, jakos nie > przypadlo mi do gustu. > Przyjemny tescik. Czy gasnica jest zamontowana w tak dziwnym miejscu, > czy tylko tak byla wsadzona do bagaznika na potrzeby zdjęcia? Dzieki za opinie Co do gasnicy to w tym mijescu jest zamocowana na stale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralph Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > Dzieki za opinie > Co do gasnicy to w tym mijescu jest zamocowana na stale. Dziwne miejsce, przy zaladunku bagazy na pewno przeszkadza. A jeszcze jak sie siedzenia zlozy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > Dziwne miejsce, przy zaladunku bagazy na pewno przeszkadza. A jeszcze > jak sie siedzenia zlozy... Zgadza sie w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karpiu66 Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 Jeżdziłem takim Potwierdzam brak mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 > Jeżdziłem takim Potwierdzam brak mocy Ale dla mnie jest to bardzo dziwne poniewaz prawie 100KM powinno rwac do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 5 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 > Ale dla mnie jest to bardzo dziwne poniewaz prawie 100KM powinno rwac > do przodu Zobacz ile on wazy, jak kompakt prawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 > Zobacz ile on wazy, jak kompakt prawie No ale Clio III 1.5 dCi 85KM normalnie rwalo do przodu jak mala rakieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krawcu2000 Napisano 5 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 teścik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 5 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 Quote: Niestety już po kilku pierwszych kilometrach stwierdziliśmy, że tej mocy w ogóle się nie odczuwa. Dopiero jak zaczniemy wkręcać silnik powyżej 4000obr./min zaczynamy czuć, że samochód przyśpiesza. Spowodowane jest to wysoko osiąganym momentem maksymalnym (127Nm przy 4250obr./min.) oraz mocy (98KM przy 5750obr./min.) ale to jest silnik 16v - taka jest jego charakterystyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 > Quote: > Niestety już po kilku pierwszych kilometrach stwierdziliśmy, że tej > mocy w ogóle się nie odczuwa. Dopiero jak zaczniemy wkręcać > silnik powyżej 4000obr./min zaczynamy czuć, że samochód > przyśpiesza. Spowodowane jest to wysoko osiąganym momentem > maksymalnym (127Nm przy 4250obr./min.) oraz mocy (98KM przy > 5750obr./min.) > ale to jest silnik 16v - taka jest jego charakterystyka Przeciez pisze ze to 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 5 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 > Przeciez pisze ze to 16V no jest napisane ze to 16V - ale w tescie nic o tym nie ma ze to normalne przy tych silnikach. Osoba ktora nie ma bladego pojecia o motoryzacji potraktouje to jako jakies zarzuty dla tej jednostki. IHMO jest wystarczajaca (mam taki silnik w megane ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 > no jest napisane ze to 16V - ale w tescie nic o tym nie. > Osoba ktora nie ma bladego pojecia o motoryzacji potraktouje to jako > jakies zarzuty dla tej jednostki. Pisze w naglowku, pisze w danych technicznych "Dowód osobisty", pisze na zdjęciu tytulowym, więc uwazam ze wystarczajaco duzo > IHMO jest wystarczajaca (mam taki silnik w megane ) W Megane moze i wystarczajaco ale w Clio III powinna byc bardziej odczuwalna ta moc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 > teścik Dzieki za opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.