Skocz do zawartości

Do tych co się znają na 2T


Cinek

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego po wymianie gaźnika na nowy i łącznika gaźnik-filtr powietrza (stary był dziurawy) sprzęt zaczął mocno kopcić na jałowych? Podczas jazdy nie wiem, nie patrzę na wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rozkręciłeś gaźnik?

Sprawdzałeś rozmiar dysz?
U mnie były dysze odkręcone i latały po komorze pływakowej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, snoopi_lubin napisał(a):

A rozkręciłeś gaźnik?

Sprawdzałeś rozmiar dysz?
U mnie były dysze odkręcone i latały po komorze pływakowej. 

Nie, ponieważ nie zakładałem że w nowym gaźniku będą takie jaja o jakich piszesz. Może jutro rozkręcę. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Tre-Bor napisał(a):

Za dużo oleju dolałeś do paliwa lub za bogata mieszanka.

Jaki olej 2T lejesz?

Wykręć świecę i zobacz na kolor.

Od świecy się zaczęło bo wygląda tragicznie ;) dlatego wymieniłem gaźnik.

Olej to jakiś orlenowski czerwony semisyntetyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Cinek napisał(a):

Od świecy się zaczęło bo wygląda tragicznie ;) dlatego wymieniłem gaźnik.

Olej to jakiś orlenowski czerwony semisyntetyk.

To WSK? Może już być dużo tłustego nagaru pod czapką i na tłoku.

Jak dymi na biało to nie przepala oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Cinek napisał(a):

Nie, ponieważ nie zakładałem że w nowym gaźniku będą takie jaja o jakich piszesz. Może jutro rozkręcę. Dzięki.

A dlaczego wymieniłeś gaźnik?

Rozkręć zobaczysz. Najwyżej podmienisz dysze na stare bo może dawać za dużo paliwa. 
Iglica na środek . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozruszałem zaworek iglicowy.

Pływak jest z jednej strony bardziej wgnieciony, z drugiej mniej. Obróciłem go na mniej wgniecioną stronę do zaworka żeby nieco obniżyć poziom paliwa w no komorze.

Porównałem obie dysze główne, obie to 85. Ale stara na oko jest minimalnie większej średnicy co nie powinno dziwić.

Iglica opuszczona o jeden ząbek w dół. Czyli jest na drugim od góry.

Sprzęt chodzi teraz odrobinę lepiej na jałowych.

Jutro jak nic się nie schrzani a pogoda dopisze test na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.10.2023 o 22:44, Cinek napisał(a):

Rozruszałem zaworek iglicowy.

Pływak jest z jednej strony bardziej wgnieciony, z drugiej mniej. Obróciłem go na mniej wgniecioną stronę do zaworka żeby nieco obniżyć poziom paliwa w no komorze.

Porównałem obie dysze główne, obie to 85. Ale stara na oko jest minimalnie większej średnicy co nie powinno dziwić.

Iglica opuszczona o jeden ząbek w dół. Czyli jest na drugim od góry.

Sprzęt chodzi teraz odrobinę lepiej na jałowych.

Jutro jak nic się nie schrzani a pogoda dopisze test na drodze.

wgniotki na pływaku robią się od "pompowania" przed uruchomieniem. Praktycznie każdy pływak na około będzie je mieć po pewnym czasie użytkowania.

W tym gaźniku nie ma wielkiej filozofii ustawiania jak sam wiesz, wysokość iglicy - regulacja biegu jałowego, skład mieszanki, wysokość paliwa w komorze pływakowej.

Zauważyłem kiedyś, że przy pełnym baku jak dawało się kranik na rezerwę (krótsza rurka) to inaczej pracował silnik - niby nie powinien a jednak 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.