Skocz do zawartości

1.0 ecoboost - jak to z nim jest


62545tomasz

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Widzę, że nie ma wątku o ecobooście..

mocno pasowałoby mi kupić tourneo couriera bądź connecta w wersjach osobowych, diesla chyba nie chce..., auto wokół komina dla żony i dzieci....

 

Buda couriera mi pasuje, przestronność też, mało tego, nawet najarałem się na nowego jak kilka dni temu zobaczyłem...., ale silnik, benzyna tylko 1.0 ecoboost.

Nie mam doświadczenia, miałem przez wiele lat fordma mondeo mk2 1.8 16v zagazowany brc 2 generacja i przejezdzil bez awarii 400 kkm u mnie, sprzedalem w 2016 roku za 1000 zl;) bo zaczynala go brać ruda kolleżanka;), ale do temtu...

Jak to z nimi jest?

Znam ikilkanaście osób, co miało służbowe Focusy 1.5 ecoboosty i mondeo - w każdym koło 150 tyś. km sypały się silniki... i do forda już nie powrócili...

z 1.0 TSI wiem jak jest i 1.2 tsi, ze ea111 dramat, ea 211 można kupować

a jak jest z ecoboostami?

Czytam, że pierwsze roczniki problem z przegrzewaniem itp, czy jest ktoś z Was w temacie, czy ten 1.0 czy 1.5 ale bardziej 1.0 bo tylko taki chyba występował w courier ma jakieś wersje poprawione, po czym rozpoznać by nie wepchać się  na minę?

Auto typowe wokół komina, 10 km do miasta poza obszareb zabudowanym, ze 20 km autostradowa obwodnica miasta i z 10 km po miescie, moze raz w roku jakas traska kolo 800 km, ale do tego mamy inne auto, pasuje mi jakos wykonania, pasuje mi przestrzen, buda kiosku ruchu itp, rozwazalem przez chwile B-max badz c- max ale tam tez znowu dylemat z silnikiem... wiec powracam do 1.0...

możecie się wypowidzieć?

miłego dnia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przegrzewanie była akcja naprawcza. Pasek rozrządu trzeba przejrzec. Po zmianie problemu nie ma ale trzeba po bin sprawdzić jaki pasek jest. Ja miałem 170KM latał jak głupi i widzę że do tej pory jeździ. 

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach