chevy Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 wlasnie... mam dylemat Jestem przed zalozeniem gazu do omegi B 96r. 2.0 16v (x20xev). Ogoonie stac mnie tylko na instalke mieszalnikowa, ale podobno nawet dobrze zalozona istalka z tym silnikiem moze przestac dzialac dobrze... (BRC za ok.1900zl. lub ELPIGAZ za ok.2200zl) ALE... Zadzwonilem do pewnego gazownika i zaoferowal mi wtrysk firmy AGC ZENIT (wtryski matrix, reduktor tomasetto, elektronika autronik). Oto linki: http://www.agcentrum.com.pl/samochodowe.php (tylko tu CHYBA nazwana jest sirocco) lub instrukcja: http://www.agcentrum.com.pl/p/uploads/zenit_instrukcja_obslugi.pdf (cena tego wynalazki miałaby wynieść koło 2800zł z 2 letnia gw. - facet podobno montuje je od roku i nie ma problemow.) I teraz mam pytanie... Czy montowac te tania sekwencje, czy lepiej sprawadzona istalke mieszalnikowa? Dodam, ze z bolem doloze te 600zl (w porownaniu do elpigaz), ale np. na dolozenie 1200zl do wtrysku BRC mnie nie stac. chopaki pomozcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voytec Napisano 10 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 > wlasnie... mam dylemat > Jestem przed zalozeniem gazu do omegi B 96r. 2.0 16v (x20xev). > Ogoonie stac mnie tylko na instalke mieszalnikowa, ale podobno > nawet dobrze zalozona istalka z tym silnikiem moze przestac > dzialac dobrze... (BRC za ok.1900zl. lub ELPIGAZ za ok.2200zl) > ALE... > Zadzwonilem do pewnego gazownika i zaoferowal mi wtrysk firmy AGC > ZENIT (wtryski matrix, reduktor tomasetto, elektronika > autronik). Oto linki: > http://www.agcentrum.com.pl/samochodowe.php (tylko tu CHYBA nazwana > jest sirocco) > lub instrukcja: > http://www.agcentrum.com.pl/p/uploads/zenit_instrukcja_obslugi.pdf > (cena tego wynalazki miałaby wynieść koło 2800zł z 2 letnia gw. - > facet podobno montuje je od roku i nie ma problemow.) > I teraz mam pytanie... > Czy montowac te tania sekwencje, czy lepiej sprawadzona istalke > mieszalnikowa? > Dodam, ze z bolem doloze te 600zl (w porownaniu do elpigaz), ale np. > na dolozenie 1200zl do wtrysku BRC mnie nie stac. > chopaki pomozcie Hmm... Powiem tak mam podobny silnik i instalacje IIgen elpigaz i ogólnie jestem zadowolony, choć są pewne mankamenty które wystepuja we wszystkich rodzajach instalacji. Radziłbym ci jednak założyć instalacje która będzie np miała łatwo dostępny soft do programowania sterownika i żeby miała możliwość regulacji parametrów emulacji sondy lambda (co wyklucza elpigaz) Nie licz na to że załozycz instalację i nie będziesz miał problemów bo pojawią się one prędzej czy później (zależy od umiejętności instalatora). A z eksploatacją na npPB to i tak będziesz miał problem. A jeśli wybierzesz IIgen to zadbaj o to by założyli Ci mikser z klapą przeciwwybuchową to zmniejszysz prawdopodobieństwo uszkodzenia przepływomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 > Hmm... Powiem tak mam podobny silnik i instalacje IIgen elpigaz i > ogólnie jestem zadowolony, choć są pewne mankamenty które > wystepuja we wszystkich rodzajach instalacji. > Radziłbym ci jednak założyć instalacje która będzie np miała łatwo > dostępny soft do programowania sterownika i żeby miała możliwość > regulacji parametrów emulacji sondy lambda (co wyklucza elpigaz) > Nie licz na to że załozycz instalację i nie będziesz miał problemów > bo pojawią się one prędzej czy później (zależy od umiejętności > instalatora). A z eksploatacją na npPB to i tak będziesz miał > problem. > A jeśli wybierzesz IIgen to zadbaj o to by założyli Ci mikser z klapą > przeciwwybuchową to zmniejszysz prawdopodobieństwo uszkodzenia > przepływomierza. czyli nie kupowc mieszalnikowej elpigaz (2200zl)? co da mi mozliwosc regulacji sondy (zadna elpigaz nie ma)? jest jeszcze opcja mieszalnikowej BRC (chyba najtansza blitz, just ) za 1800-1900zl (ale niesprawdzone zaklady). aha, jezdze glownie po miescie, czasem krotkie trasy i slyszalem, ze wtrysk potrzebuje duzego ciepla z ukladu aby dzialal... konkretnie ile stopni? mozna to regulowac? co wybrac? help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 > Czy montowac te tania sekwencje, czy lepiej sprawadzona istalke > mieszalnikowa? mieszalnikowa będzie jako tako jeździć aż nie strzeli i nie uszkodzi przepływki ja Cię nie stać na porządną instalkę w porządnym warsztacie, to nie psuj Astry i zostaw na benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greko Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 > aha, jezdze glownie po miescie, czasem krotkie trasy i slyszalem, ze > wtrysk potrzebuje duzego ciepla z ukladu aby dzialal... > konkretnie ile stopni? mozna to regulowac? > co wybrac? help Według mnie nie potrzeba dużego ciepła.Ja mam ustawione 30 stopni i 1800 Rpm.Przy dzisiejszej pogodzie na zimnym silniku potrzebuje 400 m aby przeskoczyło na LPG.Gorący silnik może z 8 sekund.Między bajki nalerzy wsadzić gadki że sekwencja potrzbuje kilka a nawet kilkanaście kilometrów do przejścia na LPG. Zima przy mrozie -25 1,5 km (sprawdzane wielokrotnie) mniejszy mróz wiadomo jeszcze mniej. Przejscie - temperature jak i obroty oczywiście można regulować (tak powiedział gazman u który montował inst.) Co wybrać - też miałem taki dylemat , wybrałem sekwencje i nie żałuje jak narazie. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 > Według mnie nie potrzeba dużego ciepła.Ja mam ustawione 30 stopni i > 1800 Rpm.Przy dzisiejszej pogodzie na zimnym silniku potrzebuje > 400 m aby przeskoczyło na LPG.Gorący silnik może z 8 > sekund.Między bajki nalerzy wsadzić gadki że sekwencja potrzbuje > kilka a nawet kilkanaście kilometrów do przejścia na LPG. > Zima przy mrozie -25 1,5 km (sprawdzane wielokrotnie) mniejszy mróz > wiadomo jeszcze mniej. > Przejscie - temperature jak i obroty oczywiście można regulować (tak > powiedział gazman u który montował inst.) > Co wybrać - też miałem taki dylemat , wybrałem sekwencje i nie żałuje > jak narazie. > Pozdro. to mnie nieco pocieszyles ogolnie jestem raczej za sekwencja (to tylko 600zl roznicy) a jednak chyba lepsza... sam juz nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.