Skocz do zawartości

Elekryczne szyby, uniwersalne podnośniki


Natqo

Rekomendowane odpowiedzi

Czy zdadzą egzamin w Uno? W TVNturbo gościu pokazywał jak takie zamontować i fajnie to mu wyszło. Bardzo łatwe w zamontowaniu. No i nie trzeba szukać zaślepek po korbce bo mają takie fajne paneliki na przyciski w miejsce dziurek. hmm.gif

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115443431

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116060479

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy zdadzą egzamin w Uno? W TVNturbo gościu pokazywał jak takie

> zamontować i fajnie to mu wyszło. Bardzo łatwe w zamontowaniu.

> No i nie trzeba szukać zaślepek po korbce bo mają takie fajne

> paneliki na przyciski w miejsce dziurek.

> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115443431

> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116060479

Wydaje mi sie ze troszke drogawo, jak za uniwersalne.

Mozna trafic dedykowane do uno za mniejsze pieniazki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy zdadzą egzamin w Uno? W TVNturbo gościu pokazywał jak takie

> zamontować i fajnie to mu wyszło. Bardzo łatwe w zamontowaniu.

> No i nie trzeba szukać zaślepek po korbce bo mają takie fajne

> paneliki na przyciski w miejsce dziurek.

> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115443431

> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116060479

Całkiem fajne. Czy to zda egzamin to nie wiem ale dlaczego by nie. Ja mam u siebie podnośniki z seicento i działają całkiem fajnie. Kosztowało to troche mniej bo jakieś 150zł. ale za to więcej roboty było z podłączeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wydaje mi sie ze troszke drogawo, jak za uniwersalne.

> Mozna trafic dedykowane do uno za mniejsze pieniazki...

Tylko że dedykowane do uno to jest więcej zabawy chyba, a te uniwersalne to raz dwa podpinasz pod korbkę, dajesz adapterki i finito

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko że dedykowane do uno to jest więcej zabawy chyba, a te

> uniwersalne to raz dwa podpinasz pod korbkę, dajesz adapterki i

> finito

Dedykowane to zawsze dedykowane...

a jak cos jest do wszystkiego to zazwyczaj jest do niczego, nie twierdze ze sa zle te, ale trzeba uwazac na to co sie kupuje... i za ile....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy zdadzą egzamin w Uno? W TVNturbo gościu pokazywał jak takie

> zamontować i fajnie to mu wyszło. Bardzo łatwe w zamontowaniu.

> No i nie trzeba szukać zaślepek po korbce bo mają takie fajne

> paneliki na przyciski w miejsce dziurek.

> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115443431

Ja mam właśnie takie i działają, jedyny minus (dla mnie) to to że wolno chodzą i podświetlenie przycisków jest cały czas - można to zmienić, ale jakoś czasu mi brakuje by się z tym babrać.

277243430-PIC00011ma%B3y.JPG

277243430-PIC00013ma%B3y.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam właśnie takie i działają, jedyny minus (dla mnie) to to że

> wolno chodzą

Ale chyba oryginalne podnośniki też wolniej chodzą niż się kręci korbką.

A sam montowałeś? dużo zachodu przy tym? bo ja też sam bym chciał to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale chyba oryginalne podnośniki też wolniej chodzą niż się kręci

> korbką.

To już zależy od kręcącego zlosnik.gif

Porównywałem z oryginalnymi podnośnikami w pandzie i moje chodzą wolniej.

> A sam montowałeś? dużo zachodu przy tym? bo ja też sam bym chciał to

> zrobić.

Sam montowałem - trzeba poświęcić trochę czasu na dobranie elementów, spasowanie i założenie, ale efekt później ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam właśnie takie i działają, jedyny minus (dla mnie) to to że

> wolno chodzą

fajne są, a nie jest tak że w zależności od wielkości wybranej zębatki masz inną prędkość podnoszenia szyby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fajne są, a nie jest tak że w zależności od wielkości wybranej

> zębatki masz inną prędkość podnoszenia szyby?

Tam niema przekładni - są różne zembatki by dopasować do zembatki podnośników, głębokości osadzenia machanizmu, kształtu paneli drzwiowych itd

Fizyki nie oszukasz - długa wskazówka w zegarku przemieszcza się z taką samą prędkością na jej końcu, na środku i przy osi, pokonują jedynie drogi o różnych długościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tam niema przekładni - są różne zembatki by dopasować do zembatki

> podnośników, głębokości osadzenia machanizmu, kształtu paneli

> drzwiowych itd

> Fizyki nie oszukasz - długa wskazówka w zegarku przemieszcza się z

> taką samą prędkością na jej końcu, na środku i przy osi,

> pokonują jedynie drogi o różnych długościach.

No właśnie o fizykę mi chodzi, myślałem że to działa tak że w tym pudełku z guzikiem jest silnik, który kręci zębatką, która podnosi jakimś paskiem zębatym szybę.

Wtedy większa zębatka podnosiłaby szybciej bo przy jednym obrocie przeleciałoby więcej ząbków.

Ale jak nie to nie. A ile czasu tak na oko podnosi się okno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie o fizykę mi chodzi, myślałem że to działa tak że w tym

> pudełku z guzikiem jest silnik, który kręci zębatką, która

> podnosi jakimś paskiem zębatym szybę.

> Wtedy większa zębatka podnosiłaby szybciej bo przy jednym obrocie

> przeleciałoby więcej ząbków.

> Ale jak nie to nie. A ile czasu tak na oko podnosi się okno?

Tak jak na fotce - silniki napędzają linkę która napędza tą białą zębatkę na lewym końcu. Średnica tej zembatki jest większa od średnicy zembatki podnośnika i do tego służy właśnie ten zestaw zembatek ok.gif

277245217-podno%B6nik1.jpg

Ile podnosi się szyba to nie mierzyłem - wolniej niż oryginał w pandzie 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak jak na fotce - silniki napędzają linkę która napędza tą białą

> zębatkę na lewym końcu. Średnica tej zembatki jest większa od

> średnicy zembatki podnośnika i do tego służy właśnie ten zestaw

> zembatek

> Ile podnosi się szyba to nie mierzyłem - wolniej niż oryginał w

> pandzie

Widzę w zestawie zębatki, pierwsze pytanie z czego one sa zrobione, jak szybko się "wyrobi" po drugie będzie to delikatne, jeżeli szyby w zimie przymarzna to już nie otworzysz.

Ja jednak radzę przekładnie ślimakową z oryginalnych, czy też dedykowanych urządzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widzę w zestawie zębatki, pierwsze pytanie z czego one sa zrobione,

plastik

> jak szybko się "wyrobi"

niewiem.gifnie jestem producentem smirk.gif

> po drugie będzie to delikatne, jeżeli szyby w zimie przymarzna to już nie otworzysz.

jak mocno przymarzną to i korbką nie otworzysz. Zeszłej zimy otwierałem bez problemów

> Ja jednak radzę przekładnie ślimakową z oryginalnych, czy też dedykowanych urządzeń.

ja też, jednaj jak szukałem oryginalnych to krzyczeli kolosalne kwoty sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fizyki nie oszukasz - długa wskazówka w zegarku przemieszcza się z

> taką samą prędkością na jej końcu, na środku i przy osi,

> pokonują jedynie drogi o różnych długościach.

No właśnie w różnych miejscach wskazówki zegarka są różne prędkości. Mamy ten sam czas, drogi pokonywane przez rozne czesci wskazowki sa różne (im dalej od srodka tym jest ona wieksza). Zatem z tego i rownania S=v*t wynika ze prędkość na koncu wskazówki musi być wieksza niz przy srodku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nowe kupione na giełdzie w Gliwicach. Same podnośniki kosztowały

> 100zl., guziki 25zł. a pozostałe 25 to przekaźniki, kabelki

> itp...

hmm.gif no ciekawe. To nawet nie drogo waytogo.gif. A jak z dziurkami po korbkach sobie poradziłeś i przyciski gdzie masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie w różnych miejscach wskazówki zegarka są różne prędkości.

> Mamy ten sam czas, drogi pokonywane przez rozne czesci wskazowki

> sa różne (im dalej od srodka tym jest ona wieksza). Zatem z tego

> i rownania S=v*t wynika ze prędkość na koncu wskazówki musi być

> wieksza niz przy srodku.

zgadzam się z Tobą tylko zapomniałeś że tutaj chodzi o ruch po okręgu, a to już zmienia postać rzeczy.

Tutaj , tutaj i tutaj trochę teorii ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ciekawe. To nawet nie drogo . A jak z dziurkami po korbkach

> sobie poradziłeś i przyciski gdzie masz?

Siemka. Do jednej wcisnołem zaślepke po zapalniczce a druga jeszcze nie zaślepiona. Przyciski mam na desce rozdzielczej poniżej kratek wentylacyjnych po lewej i po prawej. Chciałem znaleść jakieś guziki z obudową takie żeby zaślepiły od razu dziury po korbach ale jakoś nie mogłem nic takiego trafić. Niedawno widziałem, że sienna ma takie dość ciekawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siemka. Do jednej wcisnołem zaślepke po zapalniczce a druga jeszcze

> nie zaślepiona. Przyciski mam na desce rozdzielczej poniżej

> kratek wentylacyjnych po lewej i po prawej. Chciałem znaleść

> jakieś guziki z obudową takie żeby zaślepiły od razu dziury po

> korbach ale jakoś nie mogłem nic takiego trafić. Niedawno

> widziałem, że sienna ma takie dość ciekawe.

to idealnie trafiłeś - mój zestaw miał zaślepki, ale ja ich nie wykorzystywałem, mogę więc Ci podesłać tylko napisz ile mm zembatka podnośnika wystaje (do środka auta) ponad panel drzwi (bo mam kilka różnych głębokości zaślepek) i podaj adres na prv.

EDIT: średnica tych zaślepek jest większa niż średnica otworów w boczkach więc trzebaby rozwiercać, jeśli jednak idealnie pasuje Ci zaślepka od zapalniczki to takową też posiadam ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnośniki są eleganckie, założyłem je w zeszłym roku i wszystko gra, może faktycznie nie są za szybkie ale 100 razy wolę takie rozwiązanie niż ruchy jak przy wiadomo czym podczas kręcenia tymi korbami, nie wspomne o kładzeniu się celem zrobienia przeciągu wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podnośniki są eleganckie, założyłem je w zeszłym roku i wszystko gra,

ile kosztowały rok temu? bo sobie myślę żo może jeszcze poczekać...

> może faktycznie nie są za szybkie ale 100 razy wolę takie

> rozwiązanie niż ruchy jak przy wiadomo czym podczas kręcenia

> tymi korbami, nie wspomne o kładzeniu się celem zrobienia

> przeciągu

heh... fakt... ten argumet chyba mnie przekona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam właśnie takie i działają, jedyny minus (dla mnie) to to że

> wolno chodzą i podświetlenie przycisków jest cały czas - można

> to zmienić, ale jakoś czasu mi brakuje by się z tym babrać.

A nie dało się tego jakoś ładniej zrobić, tzn. przycisków w rączce do zamykania? Bo tak, jak jest to trochę lipoa, a jak już coś się robi, to żeby było OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie dało się tego jakoś ładniej zrobić, tzn. przycisków w rączce do

> zamykania? Bo tak, jak jest to trochę lipoa, a jak już coś się

> robi, to żeby było OK.

przecie ładnie jest, lepiej to wygląda niż zaślepki po dziurach albo same dziury nono.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie dało się tego jakoś ładniej zrobić, tzn. przycisków w rączce do

> zamykania? Bo tak, jak jest to trochę lipoa, a jak już coś się

> robi, to żeby było OK.

No właśnie tak zrobiłem by było OK.

Dopytywałem użytkowników uniaczy z oryginalnymi przyciskami do szyb by się dowiedzieć jak to jest z funkcjonalnością (swobodny dostęp do przycisków) i to właśnie na podstawie ich wypowiedzi zaprzestałem poszukiwania oryginalnych uchwytów drzwi.

Oryginalne przyciski są tak umieszczone że podniesienie lub opuszczenie szyb jest trochę niewygodne (siądz w autku i sprawdź jakbyś łapką przyciski załączał).

Dlatego wstawiłem tam gdzie wstawiłem - dostęp idealny - blisko kiery - wygodnie i funkcjonalnie, a to czy lipa czy nie to już kwestia gustu. Mi się podoba, a Tobie nie musi ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy zdadzą egzamin w Uno? W TVNturbo gościu pokazywał jak takie

> zamontować i fajnie to mu wyszło. Bardzo łatwe w zamontowaniu.

> No i nie trzeba szukać zaślepek po korbce bo mają takie fajne

> paneliki na przyciski w miejsce dziurek.

> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115443431

> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116060479

wlasnie czekam na ten zestwaik, bo go zamowilem.

mozesz napisac, czy musiales nawiercac jakies dziury, zeby przykrecic silniczki i czy musiales sztukowac przewody, czy moze w zestawie sa wystarczajaco dlugie ?

nie wiem czy bedzie mi potrzebna wiertara i lutownica smile.gif

jakies uwagi nt. montazu jak mozesz,

z gory dzieki.

ps. pyt. raczej mialo byc do Kristoffa, bo on juz je zamontowal 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlasnie czekam na ten zestwaik, bo go zamowilem.

> mozesz napisac, czy musiales nawiercac jakies dziury, zeby przykrecic silniczki

Przy silniczkach jak i przy zembatce obracającej podnośnik są otworki do przykręcenia uniwersalnych uchwytów. Wywiercić musiałem może ze dwa otworki w drzwiach by przykręcić mocowania tych uchwytów. Musisz zakupić 4 dłużdze śruby do mocowania oryginalnego podnośnika (chyba 6) bo jak założysz na zembatkę ten uniwersalny to cały mechanizm schowa się do środka drzwi (przy korbce zembatka podnośnika wystaje ponad palel drzwi, a przy podnośniku uniwersalnym jest schowana do środka) i śruby będą za krótkie.

> i czy musiales sztukowac przewody, czy moze w zestawie sa wystarczajaco dlugie ?

Nic nie trzeba sztukować, w zupełności wystarczają i jeszcze pozostaje zapas który trzeba upchać. Ja przewody prowadziłem pod wygłuszeniem przedniej ściany (czy jak to się tam nazywa) - bardzo łatwy dostęp.

Do podnośników i przycisków trochę kabli idzie (zwłaszcza do kierowcy) więc dobrze byłoby gdybyś zakupił sobie przelotki do drzwi.

I jeszcze jedno - zanim wciśniesz którykolwiek przełącznik w jego panel to zgrzej np. lutownicą przyciski by się nie otworzyły przy montażu (budowa przełączników umożliwia otwarcie go np. celem wymiany diody czy innych zmian, tylko że jak to się zrobi podczas umieszczania w panelu to może okazać się że zrobiło się zwarcie i zfajczysz diodę tak jak ja,pomijając fakt że póżniej trzeba się trochę pobawić by blaszki umieścić we właściwym miejscu).

> nie wiem czy bedzie mi potrzebna wiertara

do otworów w drzwiach ok.gif

> i lutownica

tylko do zgrzania przycisków ok.gif

jakies uwagi nt. montazu jak mozesz,

j.w.

Zestaw podłączony do aku daje nieustannie zasilanie do podnośników (można podnosić i opuszczać przy wyłączonym zapłonie) i podświetlenia przycisków (świecą się cały czas)

Można pobawić się w zmianę tego by podświetlenie przycisków było dopiero po zpaleniu świateł, ale będziesz musiał każdy przycisk rozebrać, przelutować diodkę, wywiercić otworek i puścić dodatkowy przewód.

Ja narazie zostawiłem jak jest, może kiedyś sie za to wezmę wink.gif

> z gory dzieki.

Niema sprawy - w razie problemów pytaj śmiało ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za dokladny opis,

z przeprowadzeniem przewodow nie bede mial problemow, bo mam centralny zamek u siebie i przelotki juz zamontowane.

jedyny problem bedzie u mnie z dziurami, bo pradu w wiaderko nie wezme wink.gif musze jakas wiertarke akumulatorowa skombinowac w najgorszym wypadku, przyciski przygotuje sobie wczesniej, zeby uniknac niespodzianek.

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie tak zrobiłem by było OK.

> Dopytywałem użytkowników uniaczy z oryginalnymi przyciskami do szyb

> by się dowiedzieć jak to jest z funkcjonalnością (swobodny

> dostęp do przycisków) i to właśnie na podstawie ich wypowiedzi

> zaprzestałem poszukiwania oryginalnych uchwytów drzwi.

> Oryginalne przyciski są tak umieszczone że podniesienie lub

> opuszczenie szyb jest trochę niewygodne (siądz w autku i sprawdź

> jakbyś łapką przyciski załączał).

> Dlatego wstawiłem tam gdzie wstawiłem - dostęp idealny - blisko kiery

> - wygodnie i funkcjonalnie, a to czy lipa czy nie to już kwestia

> gustu. Mi się podoba, a Tobie nie musi

dzisiaj wlasnie zabralem sie za montaz, narazie zrobilem lewa strone, czyli uzbroilem drzwi i zamontowalem ten panel z przyciskami.... zatsanawiam sie gdzie podciagnac zasilanie.... nie wiem czy szybki ciagna duzo pradu i czy czasami zasilania nie podciagnac od zegarka....

aha i troche mam tapicerke wybrzuszona, bo silniczek troche wystaje poza obrys drzwi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzisiaj wlasnie zabralem sie za montaz, narazie zrobilem lewa strone,

> czyli uzbroilem drzwi i zamontowalem ten panel z przyciskami....

> zatsanawiam sie gdzie podciagnac zasilanie.... nie wiem czy

> szybki ciagna duzo pradu i czy czasami zasilania nie podciagnac

> od zegarka....

> aha i troche mam tapicerke wybrzuszona, bo silniczek troche wystaje

> poza obrys drzwi..

W zadnym wypadku od zegarow! Szybki potrafia i 8A pociagnac na strone. A juz na pewno te uniwersalne od ALLMAX'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzisiaj wlasnie zabralem sie za montaz, narazie zrobilem lewa strone,

> czyli uzbroilem drzwi i zamontowalem ten panel z przyciskami....

> zatsanawiam sie gdzie podciagnac zasilanie.... nie wiem czy

> szybki ciagna duzo pradu i czy czasami zasilania nie podciagnac

> od zegarka....

z aku proponuję

> aha i troche mam tapicerke wybrzuszona, bo silniczek troche wystaje

> poza obrys drzwi..

nie ma prawa - wyprofiluj tak elementy mocowania by był schowany całkowicie w drzwi. Silniczek wypycha tapicerkę czy mechanizm napędzający zembatkę, a może sama prowadniczka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W zadnym wypadku od zegarow! Szybki potrafia i 8A pociagnac na

> strone. A juz na pewno te uniwersalne od ALLMAX'a.

to pod co sie podpiac, wgrysc sie w obwod juz za stacyjka ??

nie chcialbym miec stalego zasilania, bo tam jest podswietlenie przyciskow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z aku proponuję

> nie ma prawa - wyprofiluj tak elementy mocowania by był schowany

> całkowicie w drzwi. Silniczek wypycha tapicerkę czy mechanizm

> napędzający zembatkę, a może sama prowadniczka?

silniczek troche wypycha, na dole tapicerka nie przylega do drzwi,

na gorze tez troche odchodzila, ale po zalozeniu ramki od klamki jest gitarka. prowadniczka ladnie przylega.

przy pracy silniczka troche "buja" mechanizmem napedzajacym zebatke.

Krisstof, ty masz pod aku i podswietlenie masz nontoper wlaczone ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silniczek troche wypycha, na dole tapicerka nie przylega do drzwi,

> na gorze tez troche odchodzila, ale po zalozeniu ramki od klamki jest

> gitarka. prowadniczka ladnie przylega.

> przy pracy silniczka troche "buja" mechanizmem napedzajacym zebatke.

> Krisstof, ty masz pod aku i podswietlenie masz nontoper wlaczone ??

Tak.

Jak podepniesz pod stacyjkę to podnośniki będą działały po przekręceniu zapłonu, ale też podświetlenie będzie przez cały czas - (czy jazda w dzień czy w nocy). Najlepiej byłoby podnośniki podpiąć pod aku przez przekaźnik sterowany włączonym zapłonem, a do podświetlenia przycisków poprowadzić osobny przewód (trzeba jednak każdy przycisk rozebrać, przelutować diodkę, wywiercić otworek i wypuścić przewód podświetlenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak.

> Jak podepniesz pod stacyjkę to podnośniki będą działały po

> przekręceniu zapłonu, ale też podświetlenie będzie przez cały

> czas - (czy jazda w dzień czy w nocy). Najlepiej byłoby

> podnośniki podpiąć pod aku przez przekaźnik sterowany włączonym

> zapłonem, a do podświetlenia przycisków poprowadzić osobny

> przewód (trzeba jednak każdy przycisk rozebrać, przelutować

> diodkę, wywiercić otworek i wypuścić przewód podświetlenia.

tam sa diody czy jakies zaroweczki ? chodzi mi generalnie o pobor pradu, to ze beda caly czas sie swiecily mi nie przeszkadza, byleby aku sie nie rozladowal......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tam sa diody czy jakies zaroweczki ? chodzi mi generalnie o pobor

> pradu, to ze beda caly czas sie swiecily mi nie przeszkadza,

> byleby aku sie nie rozladowal......

diody, więc nie rozładujesz aku, ja tak mam i nic z aku się nie dzieje ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to pod co sie podpiac, wgrysc sie w obwod juz za stacyjka ??

> nie chcialbym miec stalego zasilania, bo tam jest podswietlenie

> przyciskow.

Znajdz przewod na ktorym jest +12 po przekreceniu stacyjki o jeden. Tak jest zrobione w wersjach Uno z literka 'S' na koncu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ladna robota

> pochylenie przycisków pasuje Ci takie?

> a co to za wiązka kabli pod schowkiem?

kat pasuje, paneliki umiescilem wzdluz tego wzoru na drzwiach, latwo bylo mniej wiecej w tym samym miejscu je umiescic po lewej i prawej stronie.

ta wiazaka kabli to wlasciwie mi wyleciala zza pulpitu, w sumie tam sie zbiega cala elektronika u mnie smile.gif czasami poprostu wypada to wszystko zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kat pasuje, paneliki umiescilem wzdluz tego wzoru na drzwiach, latwo

> bylo mniej wiecej w tym samym miejscu je umiescic po lewej i

> prawej stronie.

> ta wiazaka kabli to wlasciwie mi wyleciala zza pulpitu, w sumie tam

> sie zbiega cala elektronika u mnie czasami poprostu wypada to

> wszystko

ło jezusie - a co to za wiązka tak się schodzi? a może to wlasny wytwór? wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ło jezusie - a co to za wiązka tak się schodzi? a może to wlasny

> wytwór?

centralny zamek + przewody, zwrotnice do glosnikow + przewody, zasilanie radia, chyba tez tam sie placze przewod od obrotomierza itd. i zasilanie do niego. niestety troche jest tego, kiedys moze poskracam przewody i zrobie z tym porzadek, wazne ze mi to spada obecnie tylko na prawa strone, a nie na lewo na pedaly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> centralny zamek + przewody, zwrotnice do glosnikow + przewody,

> zasilanie radia, chyba tez tam sie placze przewod od

> obrotomierza itd. i zasilanie do niego. niestety troche jest

> tego, kiedys moze poskracam przewody i zrobie z tym porzadek,

> wazne ze mi to spada obecnie tylko na prawa strone, a nie na

> lewo na pedaly.

to centralkę od CZ tam wsadzałeś? to weź sobie jeden taki plastikowy pasek do ściągania i podepnij to pod coś pod deską

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to centralkę od CZ tam wsadzałeś? to weź sobie jeden taki plastikowy

> pasek do ściągania i podepnij to pod coś pod deską

sam heh, no bedzie cos z tym zrobic, jak juz sie to rzuca ludziom w oczy tzn., ze nie jest dobrze smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.