Natqo Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 Czy zdadzą egzamin w Uno? W TVNturbo gościu pokazywał jak takie zamontować i fajnie to mu wyszło. Bardzo łatwe w zamontowaniu. No i nie trzeba szukać zaślepek po korbce bo mają takie fajne paneliki na przyciski w miejsce dziurek. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115443431 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116060479 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamszew Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Czy zdadzą egzamin w Uno? W TVNturbo gościu pokazywał jak takie > zamontować i fajnie to mu wyszło. Bardzo łatwe w zamontowaniu. > No i nie trzeba szukać zaślepek po korbce bo mają takie fajne > paneliki na przyciski w miejsce dziurek. > http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115443431 > http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116060479 Wydaje mi sie ze troszke drogawo, jak za uniwersalne. Mozna trafic dedykowane do uno za mniejsze pieniazki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAROxUNO Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Czy zdadzą egzamin w Uno? W TVNturbo gościu pokazywał jak takie > zamontować i fajnie to mu wyszło. Bardzo łatwe w zamontowaniu. > No i nie trzeba szukać zaślepek po korbce bo mają takie fajne > paneliki na przyciski w miejsce dziurek. > http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115443431 > http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116060479 Całkiem fajne. Czy to zda egzamin to nie wiem ale dlaczego by nie. Ja mam u siebie podnośniki z seicento i działają całkiem fajnie. Kosztowało to troche mniej bo jakieś 150zł. ale za to więcej roboty było z podłączeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Wydaje mi sie ze troszke drogawo, jak za uniwersalne. > Mozna trafic dedykowane do uno za mniejsze pieniazki... Tylko że dedykowane do uno to jest więcej zabawy chyba, a te uniwersalne to raz dwa podpinasz pod korbkę, dajesz adapterki i finito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > mam u siebie podnośniki z seicento i działają całkiem fajnie. > Kosztowało to troche mniej bo jakieś 150zł. ale za to więcej > roboty było z podłączeniem. Nowe czy używki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamszew Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Tylko że dedykowane do uno to jest więcej zabawy chyba, a te > uniwersalne to raz dwa podpinasz pod korbkę, dajesz adapterki i > finito Dedykowane to zawsze dedykowane... a jak cos jest do wszystkiego to zazwyczaj jest do niczego, nie twierdze ze sa zle te, ale trzeba uwazac na to co sie kupuje... i za ile.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theant Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 Mozna smialo zamontowac takie podnosniki, fakt ze troche drogie - no ale pasuja prawie do kazdego samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Czy zdadzą egzamin w Uno? W TVNturbo gościu pokazywał jak takie > zamontować i fajnie to mu wyszło. Bardzo łatwe w zamontowaniu. > No i nie trzeba szukać zaślepek po korbce bo mają takie fajne > paneliki na przyciski w miejsce dziurek. > http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115443431 Ja mam właśnie takie i działają, jedyny minus (dla mnie) to to że wolno chodzą i podświetlenie przycisków jest cały czas - można to zmienić, ale jakoś czasu mi brakuje by się z tym babrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Ja mam właśnie takie i działają, jedyny minus (dla mnie) to to że > wolno chodzą Ale chyba oryginalne podnośniki też wolniej chodzą niż się kręci korbką. A sam montowałeś? dużo zachodu przy tym? bo ja też sam bym chciał to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Ale chyba oryginalne podnośniki też wolniej chodzą niż się kręci > korbką. To już zależy od kręcącego Porównywałem z oryginalnymi podnośnikami w pandzie i moje chodzą wolniej. > A sam montowałeś? dużo zachodu przy tym? bo ja też sam bym chciał to > zrobić. Sam montowałem - trzeba poświęcić trochę czasu na dobranie elementów, spasowanie i założenie, ale efekt później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Ja mam właśnie takie i działają, jedyny minus (dla mnie) to to że > wolno chodzą fajne są, a nie jest tak że w zależności od wielkości wybranej zębatki masz inną prędkość podnoszenia szyby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > fajne są, a nie jest tak że w zależności od wielkości wybranej > zębatki masz inną prędkość podnoszenia szyby? Tam niema przekładni - są różne zembatki by dopasować do zembatki podnośników, głębokości osadzenia machanizmu, kształtu paneli drzwiowych itd Fizyki nie oszukasz - długa wskazówka w zegarku przemieszcza się z taką samą prędkością na jej końcu, na środku i przy osi, pokonują jedynie drogi o różnych długościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Tam niema przekładni - są różne zembatki by dopasować do zembatki > podnośników, głębokości osadzenia machanizmu, kształtu paneli > drzwiowych itd > Fizyki nie oszukasz - długa wskazówka w zegarku przemieszcza się z > taką samą prędkością na jej końcu, na środku i przy osi, > pokonują jedynie drogi o różnych długościach. No właśnie o fizykę mi chodzi, myślałem że to działa tak że w tym pudełku z guzikiem jest silnik, który kręci zębatką, która podnosi jakimś paskiem zębatym szybę. Wtedy większa zębatka podnosiłaby szybciej bo przy jednym obrocie przeleciałoby więcej ząbków. Ale jak nie to nie. A ile czasu tak na oko podnosi się okno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > No właśnie o fizykę mi chodzi, myślałem że to działa tak że w tym > pudełku z guzikiem jest silnik, który kręci zębatką, która > podnosi jakimś paskiem zębatym szybę. > Wtedy większa zębatka podnosiłaby szybciej bo przy jednym obrocie > przeleciałoby więcej ząbków. > Ale jak nie to nie. A ile czasu tak na oko podnosi się okno? Tak jak na fotce - silniki napędzają linkę która napędza tą białą zębatkę na lewym końcu. Średnica tej zembatki jest większa od średnicy zembatki podnośnika i do tego służy właśnie ten zestaw zembatek Ile podnosi się szyba to nie mierzyłem - wolniej niż oryginał w pandzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAROxUNO Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Nowe czy używki? Nowe kupione na giełdzie w Gliwicach. Same podnośniki kosztowały 100zl., guziki 25zł. a pozostałe 25 to przekaźniki, kabelki itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Tak jak na fotce - silniki napędzają linkę która napędza tą białą > zębatkę na lewym końcu. Średnica tej zembatki jest większa od > średnicy zembatki podnośnika i do tego służy właśnie ten zestaw > zembatek > Ile podnosi się szyba to nie mierzyłem - wolniej niż oryginał w > pandzie Widzę w zestawie zębatki, pierwsze pytanie z czego one sa zrobione, jak szybko się "wyrobi" po drugie będzie to delikatne, jeżeli szyby w zimie przymarzna to już nie otworzysz. Ja jednak radzę przekładnie ślimakową z oryginalnych, czy też dedykowanych urządzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Widzę w zestawie zębatki, pierwsze pytanie z czego one sa zrobione, plastik > jak szybko się "wyrobi" nie jestem producentem > po drugie będzie to delikatne, jeżeli szyby w zimie przymarzna to już nie otworzysz. jak mocno przymarzną to i korbką nie otworzysz. Zeszłej zimy otwierałem bez problemów > Ja jednak radzę przekładnie ślimakową z oryginalnych, czy też dedykowanych urządzeń. ja też, jednaj jak szukałem oryginalnych to krzyczeli kolosalne kwoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Fizyki nie oszukasz - długa wskazówka w zegarku przemieszcza się z > taką samą prędkością na jej końcu, na środku i przy osi, > pokonują jedynie drogi o różnych długościach. No właśnie w różnych miejscach wskazówki zegarka są różne prędkości. Mamy ten sam czas, drogi pokonywane przez rozne czesci wskazowki sa różne (im dalej od srodka tym jest ona wieksza). Zatem z tego i rownania S=v*t wynika ze prędkość na koncu wskazówki musi być wieksza niz przy srodku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > Nowe kupione na giełdzie w Gliwicach. Same podnośniki kosztowały > 100zl., guziki 25zł. a pozostałe 25 to przekaźniki, kabelki > itp... no ciekawe. To nawet nie drogo . A jak z dziurkami po korbkach sobie poradziłeś i przyciski gdzie masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 > No właśnie w różnych miejscach wskazówki zegarka są różne prędkości. > Mamy ten sam czas, drogi pokonywane przez rozne czesci wskazowki > sa różne (im dalej od srodka tym jest ona wieksza). Zatem z tego > i rownania S=v*t wynika ze prędkość na koncu wskazówki musi być > wieksza niz przy srodku. zgadzam się z Tobą tylko zapomniałeś że tutaj chodzi o ruch po okręgu, a to już zmienia postać rzeczy. Tutaj , tutaj i tutaj trochę teorii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAROxUNO Napisano 28 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2006 > no ciekawe. To nawet nie drogo . A jak z dziurkami po korbkach > sobie poradziłeś i przyciski gdzie masz? Siemka. Do jednej wcisnołem zaślepke po zapalniczce a druga jeszcze nie zaślepiona. Przyciski mam na desce rozdzielczej poniżej kratek wentylacyjnych po lewej i po prawej. Chciałem znaleść jakieś guziki z obudową takie żeby zaślepiły od razu dziury po korbach ale jakoś nie mogłem nic takiego trafić. Niedawno widziałem, że sienna ma takie dość ciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 28 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2006 > Siemka. Do jednej wcisnołem zaślepke po zapalniczce a druga jeszcze > nie zaślepiona. Przyciski mam na desce rozdzielczej poniżej > kratek wentylacyjnych po lewej i po prawej. Chciałem znaleść > jakieś guziki z obudową takie żeby zaślepiły od razu dziury po > korbach ale jakoś nie mogłem nic takiego trafić. Niedawno > widziałem, że sienna ma takie dość ciekawe. to idealnie trafiłeś - mój zestaw miał zaślepki, ale ja ich nie wykorzystywałem, mogę więc Ci podesłać tylko napisz ile mm zembatka podnośnika wystaje (do środka auta) ponad panel drzwi (bo mam kilka różnych głębokości zaślepek) i podaj adres na prv. EDIT: średnica tych zaślepek jest większa niż średnica otworów w boczkach więc trzebaby rozwiercać, jeśli jednak idealnie pasuje Ci zaślepka od zapalniczki to takową też posiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opaczek Napisano 28 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2006 podnośniki są eleganckie, założyłem je w zeszłym roku i wszystko gra, może faktycznie nie są za szybkie ale 100 razy wolę takie rozwiązanie niż ruchy jak przy wiadomo czym podczas kręcenia tymi korbami, nie wspomne o kładzeniu się celem zrobienia przeciągu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 28 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2006 > podnośniki są eleganckie, założyłem je w zeszłym roku i wszystko gra, ile kosztowały rok temu? bo sobie myślę żo może jeszcze poczekać... > może faktycznie nie są za szybkie ale 100 razy wolę takie > rozwiązanie niż ruchy jak przy wiadomo czym podczas kręcenia > tymi korbami, nie wspomne o kładzeniu się celem zrobienia > przeciągu heh... fakt... ten argumet chyba mnie przekona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opaczek Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 290, nie ma na co czekać, luzior, kupuj i jazda, jakie mendy gały robią jak w szrocie szybki się opuszczają a jaki komfort, jest tylko bzyk, bzyk i otwarte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamwiejak Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > Ja mam właśnie takie i działają, jedyny minus (dla mnie) to to że > wolno chodzą i podświetlenie przycisków jest cały czas - można > to zmienić, ale jakoś czasu mi brakuje by się z tym babrać. A nie dało się tego jakoś ładniej zrobić, tzn. przycisków w rączce do zamykania? Bo tak, jak jest to trochę lipoa, a jak już coś się robi, to żeby było OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > A nie dało się tego jakoś ładniej zrobić, tzn. przycisków w rączce do > zamykania? Bo tak, jak jest to trochę lipoa, a jak już coś się > robi, to żeby było OK. przecie ładnie jest, lepiej to wygląda niż zaślepki po dziurach albo same dziury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 > A nie dało się tego jakoś ładniej zrobić, tzn. przycisków w rączce do > zamykania? Bo tak, jak jest to trochę lipoa, a jak już coś się > robi, to żeby było OK. No właśnie tak zrobiłem by było OK. Dopytywałem użytkowników uniaczy z oryginalnymi przyciskami do szyb by się dowiedzieć jak to jest z funkcjonalnością (swobodny dostęp do przycisków) i to właśnie na podstawie ich wypowiedzi zaprzestałem poszukiwania oryginalnych uchwytów drzwi. Oryginalne przyciski są tak umieszczone że podniesienie lub opuszczenie szyb jest trochę niewygodne (siądz w autku i sprawdź jakbyś łapką przyciski załączał). Dlatego wstawiłem tam gdzie wstawiłem - dostęp idealny - blisko kiery - wygodnie i funkcjonalnie, a to czy lipa czy nie to już kwestia gustu. Mi się podoba, a Tobie nie musi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gigant Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > Czy zdadzą egzamin w Uno? W TVNturbo gościu pokazywał jak takie > zamontować i fajnie to mu wyszło. Bardzo łatwe w zamontowaniu. > No i nie trzeba szukać zaślepek po korbce bo mają takie fajne > paneliki na przyciski w miejsce dziurek. > http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115443431 > http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116060479 wlasnie czekam na ten zestwaik, bo go zamowilem. mozesz napisac, czy musiales nawiercac jakies dziury, zeby przykrecic silniczki i czy musiales sztukowac przewody, czy moze w zestawie sa wystarczajaco dlugie ? nie wiem czy bedzie mi potrzebna wiertara i lutownica jakies uwagi nt. montazu jak mozesz, z gory dzieki. ps. pyt. raczej mialo byc do Kristoffa, bo on juz je zamontowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > wlasnie czekam na ten zestwaik, bo go zamowilem. > mozesz napisac, czy musiales nawiercac jakies dziury, zeby przykrecic silniczki Przy silniczkach jak i przy zembatce obracającej podnośnik są otworki do przykręcenia uniwersalnych uchwytów. Wywiercić musiałem może ze dwa otworki w drzwiach by przykręcić mocowania tych uchwytów. Musisz zakupić 4 dłużdze śruby do mocowania oryginalnego podnośnika (chyba 6) bo jak założysz na zembatkę ten uniwersalny to cały mechanizm schowa się do środka drzwi (przy korbce zembatka podnośnika wystaje ponad palel drzwi, a przy podnośniku uniwersalnym jest schowana do środka) i śruby będą za krótkie. > i czy musiales sztukowac przewody, czy moze w zestawie sa wystarczajaco dlugie ? Nic nie trzeba sztukować, w zupełności wystarczają i jeszcze pozostaje zapas który trzeba upchać. Ja przewody prowadziłem pod wygłuszeniem przedniej ściany (czy jak to się tam nazywa) - bardzo łatwy dostęp. Do podnośników i przycisków trochę kabli idzie (zwłaszcza do kierowcy) więc dobrze byłoby gdybyś zakupił sobie przelotki do drzwi. I jeszcze jedno - zanim wciśniesz którykolwiek przełącznik w jego panel to zgrzej np. lutownicą przyciski by się nie otworzyły przy montażu (budowa przełączników umożliwia otwarcie go np. celem wymiany diody czy innych zmian, tylko że jak to się zrobi podczas umieszczania w panelu to może okazać się że zrobiło się zwarcie i zfajczysz diodę tak jak ja,pomijając fakt że póżniej trzeba się trochę pobawić by blaszki umieścić we właściwym miejscu). > nie wiem czy bedzie mi potrzebna wiertara do otworów w drzwiach > i lutownica tylko do zgrzania przycisków jakies uwagi nt. montazu jak mozesz, j.w. Zestaw podłączony do aku daje nieustannie zasilanie do podnośników (można podnosić i opuszczać przy wyłączonym zapłonie) i podświetlenia przycisków (świecą się cały czas) Można pobawić się w zmianę tego by podświetlenie przycisków było dopiero po zpaleniu świateł, ale będziesz musiał każdy przycisk rozebrać, przelutować diodkę, wywiercić otworek i puścić dodatkowy przewód. Ja narazie zostawiłem jak jest, może kiedyś sie za to wezmę > z gory dzieki. Niema sprawy - w razie problemów pytaj śmiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gigant Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 dzieki za dokladny opis, z przeprowadzeniem przewodow nie bede mial problemow, bo mam centralny zamek u siebie i przelotki juz zamontowane. jedyny problem bedzie u mnie z dziurami, bo pradu w wiaderko nie wezme musze jakas wiertarke akumulatorowa skombinowac w najgorszym wypadku, przyciski przygotuje sobie wczesniej, zeby uniknac niespodzianek. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gigant Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > No właśnie tak zrobiłem by było OK. > Dopytywałem użytkowników uniaczy z oryginalnymi przyciskami do szyb > by się dowiedzieć jak to jest z funkcjonalnością (swobodny > dostęp do przycisków) i to właśnie na podstawie ich wypowiedzi > zaprzestałem poszukiwania oryginalnych uchwytów drzwi. > Oryginalne przyciski są tak umieszczone że podniesienie lub > opuszczenie szyb jest trochę niewygodne (siądz w autku i sprawdź > jakbyś łapką przyciski załączał). > Dlatego wstawiłem tam gdzie wstawiłem - dostęp idealny - blisko kiery > - wygodnie i funkcjonalnie, a to czy lipa czy nie to już kwestia > gustu. Mi się podoba, a Tobie nie musi dzisiaj wlasnie zabralem sie za montaz, narazie zrobilem lewa strone, czyli uzbroilem drzwi i zamontowalem ten panel z przyciskami.... zatsanawiam sie gdzie podciagnac zasilanie.... nie wiem czy szybki ciagna duzo pradu i czy czasami zasilania nie podciagnac od zegarka.... aha i troche mam tapicerke wybrzuszona, bo silniczek troche wystaje poza obrys drzwi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theant Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > dzisiaj wlasnie zabralem sie za montaz, narazie zrobilem lewa strone, > czyli uzbroilem drzwi i zamontowalem ten panel z przyciskami.... > zatsanawiam sie gdzie podciagnac zasilanie.... nie wiem czy > szybki ciagna duzo pradu i czy czasami zasilania nie podciagnac > od zegarka.... > aha i troche mam tapicerke wybrzuszona, bo silniczek troche wystaje > poza obrys drzwi.. W zadnym wypadku od zegarow! Szybki potrafia i 8A pociagnac na strone. A juz na pewno te uniwersalne od ALLMAX'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > dzisiaj wlasnie zabralem sie za montaz, narazie zrobilem lewa strone, > czyli uzbroilem drzwi i zamontowalem ten panel z przyciskami.... > zatsanawiam sie gdzie podciagnac zasilanie.... nie wiem czy > szybki ciagna duzo pradu i czy czasami zasilania nie podciagnac > od zegarka.... z aku proponuję > aha i troche mam tapicerke wybrzuszona, bo silniczek troche wystaje > poza obrys drzwi.. nie ma prawa - wyprofiluj tak elementy mocowania by był schowany całkowicie w drzwi. Silniczek wypycha tapicerkę czy mechanizm napędzający zembatkę, a może sama prowadniczka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gigant Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > W zadnym wypadku od zegarow! Szybki potrafia i 8A pociagnac na > strone. A juz na pewno te uniwersalne od ALLMAX'a. to pod co sie podpiac, wgrysc sie w obwod juz za stacyjka ?? nie chcialbym miec stalego zasilania, bo tam jest podswietlenie przyciskow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gigant Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > z aku proponuję > nie ma prawa - wyprofiluj tak elementy mocowania by był schowany > całkowicie w drzwi. Silniczek wypycha tapicerkę czy mechanizm > napędzający zembatkę, a może sama prowadniczka? silniczek troche wypycha, na dole tapicerka nie przylega do drzwi, na gorze tez troche odchodzila, ale po zalozeniu ramki od klamki jest gitarka. prowadniczka ladnie przylega. przy pracy silniczka troche "buja" mechanizmem napedzajacym zebatke. Krisstof, ty masz pod aku i podswietlenie masz nontoper wlaczone ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > silniczek troche wypycha, na dole tapicerka nie przylega do drzwi, > na gorze tez troche odchodzila, ale po zalozeniu ramki od klamki jest > gitarka. prowadniczka ladnie przylega. > przy pracy silniczka troche "buja" mechanizmem napedzajacym zebatke. > Krisstof, ty masz pod aku i podswietlenie masz nontoper wlaczone ?? Tak. Jak podepniesz pod stacyjkę to podnośniki będą działały po przekręceniu zapłonu, ale też podświetlenie będzie przez cały czas - (czy jazda w dzień czy w nocy). Najlepiej byłoby podnośniki podpiąć pod aku przez przekaźnik sterowany włączonym zapłonem, a do podświetlenia przycisków poprowadzić osobny przewód (trzeba jednak każdy przycisk rozebrać, przelutować diodkę, wywiercić otworek i wypuścić przewód podświetlenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gigant Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > Tak. > Jak podepniesz pod stacyjkę to podnośniki będą działały po > przekręceniu zapłonu, ale też podświetlenie będzie przez cały > czas - (czy jazda w dzień czy w nocy). Najlepiej byłoby > podnośniki podpiąć pod aku przez przekaźnik sterowany włączonym > zapłonem, a do podświetlenia przycisków poprowadzić osobny > przewód (trzeba jednak każdy przycisk rozebrać, przelutować > diodkę, wywiercić otworek i wypuścić przewód podświetlenia. tam sa diody czy jakies zaroweczki ? chodzi mi generalnie o pobor pradu, to ze beda caly czas sie swiecily mi nie przeszkadza, byleby aku sie nie rozladowal...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > tam sa diody czy jakies zaroweczki ? chodzi mi generalnie o pobor > pradu, to ze beda caly czas sie swiecily mi nie przeszkadza, > byleby aku sie nie rozladowal...... diody, więc nie rozładujesz aku, ja tak mam i nic z aku się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gigant Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > diody, więc nie rozładujesz aku, ja tak mam i nic z aku się nie > dzieje dzieki wielkie, wiec juz wszystko mam wyjasnione, narazie przynajmniej podepne sie pod aku, a kiedys tam przy czasie sie sie pobawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > dzieki wielkie, wiec juz wszystko mam wyjasnione, narazie > przynajmniej podepne sie pod aku, a kiedys tam przy czasie sie > sie pobawie też tak mówiłem i już rok będzie jak "robię" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theant Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > to pod co sie podpiac, wgrysc sie w obwod juz za stacyjka ?? > nie chcialbym miec stalego zasilania, bo tam jest podswietlenie > przyciskow. Znajdz przewod na ktorym jest +12 po przekreceniu stacyjki o jeden. Tak jest zrobione w wersjach Uno z literka 'S' na koncu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gigant Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > Znajdz przewod na ktorym jest +12 po przekreceniu stacyjki o jeden. > Tak jest zrobione w wersjach Uno z literka 'S' na koncu. OK, poszukam, bo w sumie mam wer. S, narazie podlaczylem bezposrednio pod aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gigant Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 Kilka najswiezszych fot zaraz po zalozeniu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > Kilka najswiezszych fot zaraz po zalozeniu: ladna robota pochylenie przycisków pasuje Ci takie? a co to za wiązka kabli pod schowkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gigant Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > ladna robota > pochylenie przycisków pasuje Ci takie? > a co to za wiązka kabli pod schowkiem? kat pasuje, paneliki umiescilem wzdluz tego wzoru na drzwiach, latwo bylo mniej wiecej w tym samym miejscu je umiescic po lewej i prawej stronie. ta wiazaka kabli to wlasciwie mi wyleciala zza pulpitu, w sumie tam sie zbiega cala elektronika u mnie czasami poprostu wypada to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > kat pasuje, paneliki umiescilem wzdluz tego wzoru na drzwiach, latwo > bylo mniej wiecej w tym samym miejscu je umiescic po lewej i > prawej stronie. > ta wiazaka kabli to wlasciwie mi wyleciala zza pulpitu, w sumie tam > sie zbiega cala elektronika u mnie czasami poprostu wypada to > wszystko ło jezusie - a co to za wiązka tak się schodzi? a może to wlasny wytwór? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gigant Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > ło jezusie - a co to za wiązka tak się schodzi? a może to wlasny > wytwór? centralny zamek + przewody, zwrotnice do glosnikow + przewody, zasilanie radia, chyba tez tam sie placze przewod od obrotomierza itd. i zasilanie do niego. niestety troche jest tego, kiedys moze poskracam przewody i zrobie z tym porzadek, wazne ze mi to spada obecnie tylko na prawa strone, a nie na lewo na pedaly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > centralny zamek + przewody, zwrotnice do glosnikow + przewody, > zasilanie radia, chyba tez tam sie placze przewod od > obrotomierza itd. i zasilanie do niego. niestety troche jest > tego, kiedys moze poskracam przewody i zrobie z tym porzadek, > wazne ze mi to spada obecnie tylko na prawa strone, a nie na > lewo na pedaly. to centralkę od CZ tam wsadzałeś? to weź sobie jeden taki plastikowy pasek do ściągania i podepnij to pod coś pod deską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gigant Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > to centralkę od CZ tam wsadzałeś? to weź sobie jeden taki plastikowy > pasek do ściągania i podepnij to pod coś pod deską sam heh, no bedzie cos z tym zrobic, jak juz sie to rzuca ludziom w oczy tzn., ze nie jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.