Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

śruba na wężu przy BRC Blitz??

Featured Replies

Napisano

witam.

nie znam się jeszcze na instalacji gazowej a mam mały problem.

szukałem o śrubie ale znalazłem tylko w paru postach że to jakiś "registrem" jak dobrze skojarzyłem, a chciałbym się dowiedzieć do czego służy.

Ostatnio zdarzało się, żę auto po wyłączeniu jakby chciało jeszcze chodzić.Przykręciłem ową śrubę na wężu i się poprawiło, ale nie wiem czy to dobrze dla silnika.

Czytałem o bogatej i ubogiej mieszance.

Może mi ktoś wytłumaczyć do czego ta śruba??

pozdro

Napisano

> witam.

> nie znam się jeszcze na instalacji gazowej a mam mały problem.

> szukałem o śrubie ale znalazłem tylko w paru postach że to jakiś

> "registrem" jak dobrze skojarzyłem, a chciałbym się dowiedzieć

> do czego służy.

> Ostatnio zdarzało się, żę auto po wyłączeniu jakby chciało jeszcze

> chodzić.Przykręciłem ową śrubę na wężu i się poprawiło, ale nie

> wiem czy to dobrze dla silnika.

> Czytałem o bogatej i ubogiej mieszance.

> Może mi ktoś wytłumaczyć do czego ta śruba??

> pozdro

jak sie jeszcze nie znasz na tym to lepiej nie krecic bo mozesz rozregolowac calkowicie gaz a co sie za tym wiaze w najlepszym wypadku zrobi sie mulowate albo zacznie strzelac gazem a w najgorszym to calkowicie odmowi posluszenista i zniszczysz silnik.

btw w ktora strone przekreciles ta srubke ?? i o ile obortu ??

Napisano
  • Autor

> btw w ktora strone przekreciles ta srubke ?? i o ile obortu ??

witam

śrubkę wkręciłem o jakieś 1/4 obrotu.