DARKO_S Napisano 18 Września 2006 Udostępnij Napisano 18 Września 2006 Witam Szukam przyczyny Od 2 tygodni ledwo wyciaga 50-60 na 3 biegu pod górke. Na gazie i benynie też. Świece maja 15000 tys. Przy wciskaniu pedału gazu na ful słychać taki cienki świst. Gazu pali troszkę więcej 12,5 100 w mieście dawniej 9,5-10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 18 Września 2006 Udostępnij Napisano 18 Września 2006 a auto chodzi normalnie ?? znaczy nie szarpie na wolnych czy cos w tym stylu ?? wszystko jest jak najbardziej ok ??jak wszystko ok to zerknij na tlumik moze sie rozsypał ? na wolnych spaliny benda sie wydobywac normalnie a jak wcisniesz gaz to bendzie je przytykac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKO_S Napisano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2006 Tłumniki sa raczej OK maja 2 lata. Katalizator przy ostatnim spawaniu był czysty. Auto sie raczej muli i kiepsko zbiera. Nie strzela na gazie. Nie raz i na 2 sie nie zbiera tak jak powinno. dawniej na 3 pod tą sama górkę jechało 70-80. Pisk może też być z paska z Altka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 Odłącz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie, uruchom tylko na benzynie i nie przełączaj na LPG przejedz się i zobacz czy to pomogło. Jeżeli to pomogło to możliwe że jest coś z emulatorem sondy lambda od gazu. Sterownik załapuje wtedy błędy i silnik może nie pracować prawidłowo (tryb awaryjny). Sprawdź jeszcze Kable WN, filtr powietrza, po prawej stronie przepustnicy jest silnik krokowy może on jest zabrudzony. Warto przeczyścić profilaktycznie. Pamiętaj odkręcając jakiekolwiek kabel czy to przy silniku krokowym czy w innym miejscu odłączaj kleme od akumulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKO_S Napisano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2006 > Filtr powietrza i gazu zmieniałem 1000 km temu. > Odłączyłem akumulator na dobranoc. > Wlałem preparat czyszczacy układ paliwowy do benzyny. > Trochę lepiej sie zbiera pod górkę sprawdze w sobotę. > Świst jest dalej frzy ful gazie bieg 2.3.4.. > Zerknę może na świece jak mi się uda je wykręcić (16000 gaz.) > Zobacze przy okazji czy wycieku płynu do głowicy niema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKO_S Napisano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2006 Silnicek Krokowy wyczyszczony - Brzeszczot poszedł w ruch przy jednej śrubie Trox 20 wytrzymał śrubna nie. Było troszke syfu (Zmieniłem śrubki na M5-X ) czas 3h Musiałem przepustnice rozkręcać.. Zbira się lepiej. Ale Z górką sobie dalej nieradzi. Szukam dalej świec nie ruszałem czekam na kolejną sobotę strasznie dupiane dojście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas101 Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 Kiedy ustawiałeś zawory ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 29 Września 2006 Udostępnij Napisano 29 Września 2006 > Witam > Szukam przyczyny > Od 2 tygodni ledwo wyciaga 50-60 na 3 biegu pod górke. > Na gazie i benynie też. Świece maja 15000 tys. Przy wciskaniu pedału > gazu na ful słychać taki cienki świst. Gazu pali troszkę więcej > 12,5 100 w mieście dawniej 9,5-10 niech kolega sprawdzi ustawienie rozrządu,bo to mi wygląda na to że przeskoczył pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKO_S Napisano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2006 Obecny stan licznika: 73544 Zawory był ustawiane w Fiacie licznik: 58249 (08/2005r) Świece i kable zmieniałem licznik : 55970 Pasek rozrządu zmieniałem licznik: 55970. Co do przeskoczenia paska i tak niewiem jak to sprawdzić. Spadkowi mocy jest z gwizdem (świst) przy biegach 2 (40-50 km) ok 45km pod górkę i na odcinkach prosych 50 km 3 (40-60 km) ok 55 km pod górkę i na odcinkach prosych 60 km 4 i wyżej Objawy występują na benzynie i gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas101 Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > Spadkowi mocy jest z gwizdem (świst) przy biegach > 2 (40-50 km) ok 45km pod górkę i na odcinkach prosych 50 km > 3 (40-60 km) ok 55 km pod górkę i na odcinkach prosych 60 km > 4 i wyżej > Objawy występują na benzynie i gazie Też miałem taki objaw dziwnego gwizdu,coś w stylu "turbiny" a co za tym idzie spadek mocy. Gwizd jak sie pojawił tak zniknął ale mocy dalej mu brakuje. Potem pojawił się inny gwizd głośniejszy i to była pęknięta obudowa alternatora. Na biegu jałowym gwizdało przy zwiększaniu obrotów. Podczas wymiany oleju w silniku pojawił sie dziwny dzwięk "bzyczenie komara" okazało sie że walneła dioda plusowa na alternatorze. Naprawą altka zjąłem sie następnego dnia ale nie polecam czekać dłużej jak zabrać sie odrazu do naprawy. Akumulator pobierał 1Ah przez całą noc. Dioda wymieniona a obudowa sklejona poksipolem. Mam pytanko czy masz przypadkiem zamontowaną klapkę na obudowie filtra powietrza? Pytam bo ja takową mam i prawie cały czas przy ostrzejszym dodawaniu na pedał gazu ona mi strzela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > Obecny stan licznika: 73544 > Zawory był ustawiane w Fiacie licznik: 58249 (08/2005r) > Świece i kable zmieniałem licznik : 55970 > Pasek rozrządu zmieniałem licznik: 55970. > Co do przeskoczenia paska i tak niewiem jak to sprawdzić. > Spadkowi mocy jest z gwizdem (świst) przy biegach > 2 (40-50 km) ok 45km pod górkę i na odcinkach prosych 50 km > 3 (40-60 km) ok 55 km pod górkę i na odcinkach prosych 60 km > 4 i wyżej > Objawy występują na benzynie i gazie sciągnij pasek z altka i odpal samochód jak dalej gwizda to bedzie napinacz paska rozrządu a pasek to najlepiej sparwdzic ustawiając rozrząd na znaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKO_S Napisano 4 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2006 Niewiem o jaką ci klapkę chodzi umnie filtr jest w obudowie zamykanej na zatrzaski metalowe z obudowy tej idzie wąż do przepustnicy zakończony "Konorą plastikową". Jezeli ci strzela silnik na gazie sprawdż (wymień) swiece i kable. Umnie po wymianie świec i kabli przestał strzelać silnik(świece miały 40 tys). Właśnie zostawiłem autko mw serwisie i sie męczą: Stwierdzili błąd sądy Lambda - propozycja wymiana Podejżewają przytkany katalizator lub tłumniki ?. Zobacze jak wymienią sonde czy pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKO_S Napisano 16 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2006 > Witam > Przyczyna zlokalizowana (Brak mocy) >Gwizd (Zaworek uszkodzony przez ceramikę z świecy (NGK 18 tys) >Tłumnik Końcowy (ponoć przy gazie wytrzymuje 2 lata (18 tys) Koszty naprawy: -Komplet uszczelek głowicy 179 -Płyn do chłodnicy 45 -Planowanie głowicy + 1 Zaworek 245 -Sonda Lambda 166 -Tłumnik Końcowy 179 -Kasowanie błędu sondy Lambda - Komputer 80 -Robocizna 340 -Wymiena świec NGK ------------------------ ------Razem 1234 ------------ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wito99 Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > Witam > Przyczyna zlokalizowana (Brak mocy) >Gwizd (Zaworek uszkodzony przez ceramikę z świecy (NGK 18 tys) >Tłumnik Końcowy (ponoć przy gazie wytrzymuje 2 lata (18 tys) Witam, mam podobne problemy i powiedz mi o co chodzi z tym >Gwizd (Zaworek uszkodzony przez ceramikę z świecy (NGK 18 tys), o jaki zaworek chodzi bo mi też gwiżdże. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > Witam, mam podobne problemy i powiedz mi o co chodzi z tym Pozdro przede wszystkim to zmienajaj czesciej swiece tak co 10 tys jak masz LPG wystarczy zadbac wczesniej o autko a bedzie jezdzic non stop bez problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > przede wszystkim to zmienajaj czesciej swiece tak co 10 tys jak masz LPG IMHO jak ktoś ma ISKRY to tak. na NGK spokojnie można 40 - 50 kkm śmignąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wito99 Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > przede wszystkim to zmienajaj czesciej swiece tak co 10 tys jak masz > LPG > wystarczy zadbac wczesniej o autko a bedzie jezdzic non stop bez > problemów Odnośnie wymiany świec to wymieniam regularnie co 15000, mi najbardziej chodzi o ten dziwny gwizd. O autko dbam jak tylko najlepiej potrafię. Nigdy nie zwlekam z wymianą płynów ustrojowych, nawet regularnie co 2 lata wymieniam płyn hamulcowy (mało kto to robi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.