arek_m Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 Witam . Zawsze tankuje auto na firmowej stacji auchan ,nienazekam narazie na paliwo leje od trzech lat tam i jest wmiare tanie . Mysle nad tankowaniem na shelu tego paliwka V Power ,nie zwykłej eurosuper 95. Czy w moim silniku jest ten przełącznik na 95/98? gdzie tego szukac . Bo jak mam ten 91/95 to róznicy chyba niebedzie .pozdrawiam. -------------- Astra gr 94r 1.6 16V 158kkm Hb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > Witam . Zawsze tankuje auto na firmowej stacji auchan ,nienazekam > narazie na paliwo leje od trzech lat tam i jest wmiare tanie . > Mysle nad tankowaniem na shelu tego paliwka V Power ,nie > zwykłej eurosuper 95. Czy w moim silniku jest ten przełącznik na > 95/98? gdzie tego szukac . Bo jak mam ten 91/95 to róznicy > chyba niebedzie .pozdrawiam. prawie na pewno u siebie nie znajdziesz tego przełącznika bo masz czujnik spalania stukowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > prawie na pewno u siebie nie znajdziesz tego przełącznika bo masz > czujnik spalania stukowego czyli niopłaca sie lac tego V powera? ----------------- Astra gr 94r 1.6 16V 158kkm HB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 Właśnie dlatego, że masz ten czujnik to się opłaca. Może inaczej, opłaca się bardziej, niż gdybyś miał ręczny korektor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > Właśnie dlatego, że masz ten czujnik to się opłaca. > Może inaczej, opłaca się bardziej, niż gdybyś miał ręczny korektor. ręczny korektor 91/95 ustawia wyprzedzenie zapłonu dla Pb 98 tak samo jak dla Pb 95 . Dlatego właśnie czujnik spalania stukowego , który robi to płynnie w zależności od rzeczywistej a nie domyślnej - z góry ustawionej liczby oktanowej jak przy ręcznym korektorze , jest lepszym rozwiązaniem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > ręczny korektor 91/95 ustawia wyprzedzenie zapłonu dla Pb 98 tak samo > jak dla Pb 95 . Dlatego właśnie czujnik spalania stukowego , > który robi to płynnie w zależności od rzeczywistej a nie > domyślnej - z góry ustawionej liczby oktanowej jak przy ręcznym > korektorze , jest lepszym rozwiązaniem . a czy lanie zwykłej 98 zamiast 95 ma tez jakis sens? ------------- Astra gr.94r 1.6 16V 158kkm HB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > a czy lanie zwykłej 98 zamiast 95 ma tez jakis sens? moze mieć, gdy ta 95 jest kiepściutka i ma mniej oktanów wtedy zalanie 98 poprawi jakosć paliwa w baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > a czy lanie zwykłej 98 zamiast 95 ma tez jakis sens? U mnie po zalaniu noPb 98 srednie spalanie spadlo z 7.0 do 6.8 l/100 i silnik jakby rowniej pracuje na jalowym. Wynik spalania nie jest jeszcze miarodajny bo wyjezdzilem dopiero jeden bak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.