SCSS Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 pytanko mam jesli zaloze KOLEKTOR PUNTO 75 KOMPLETNY ZE WSZYSTKIMI CZUJNIKAMI PRZEPUSTNICA LISTWA WTRYSKOWA WTRYSKAMI to musze zmienic kompa jesli mam 1.1mpi na jakis z 1.2??czy pojedzie to na 11mpi wiem ze mozna zmienic cala wiazke na 1.2 i jakis program wgrac wtedy bedzie jeszce lepiej ale narazie na kompie 1.1 jak to wyglada??spodziewac sie znaczacej zmiany w dynamice auta(glowica lekko obrobina walek 866,wydech WS) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > pytanko mam jesli zaloze KOLEKTOR PUNTO 75 KOMPLETNY ZE WSZYSTKIMI > CZUJNIKAMI PRZEPUSTNICA LISTWA WTRYSKOWA WTRYSKAMI to musze > zmienic kompa jesli mam 1.1mpi na jakis z 1.2??czy pojedzie to > na 11mpi wiem ze mozna zmienic cala wiazke na 1.2 i jakis > program wgrac wtedy bedzie jeszce lepiej ale narazie na kompie > 1.1 jak to wyglada??spodziewac sie znaczacej zmiany w dynamice > auta(glowica lekko obrobina walek 866,wydech WS) bedzie chodzic bez problemu na kompie 1.1 mpi - zostaw tylko stara listwe wtryskowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SCSS Napisano 4 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > bedzie chodzic bez problemu na kompie 1.1 mpi - zostaw tylko stara > listwe wtryskowa aaa to fajnie a pytanko dlaczego zostawiac stara listwe?? i duzo roboty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > aaa to fajnie a pytanko dlaczego zostawiac stara listwe?? > i duzo roboty?? musisz przelozyc maps sensor od 1.1 mpi a listwe zostawiasz jak nie chcesz robic powrotu lub przerabiasz pompe palia i robisz powrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > aaa to fajnie a pytanko dlaczego zostawiac stara listwe?? > i duzo roboty?? bo w 1.1 mpi nie ma powrotu roboty nie jest az tak duzo - szary swietnego manuala napisał - poszukaj w archiwum pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > aaa to fajnie a pytanko dlaczego zostawiac stara listwe?? > i duzo roboty?? bo llistwa od 1,2 75KM jest z powrotem a ta z 1,1MPI nie i trzeba by bylo przerabiac pompe paliwa i klasc dodatkowy przewod paliwowy chyba a tak omijasz te dodatkowe klopoty a dodatkowym plusem jest to ze wtryskiwacze od 1,1MPI sa wydajniejsze pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 A jakie taka zmiana powinna dawać rezultaty przy dłubniętej głowicy(głowicy od 75km z wałkiem 866)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > A jakie taka zmiana powinna dawać rezultaty przy dłubniętej > głowicy(głowicy od 75km z wałkiem 866)? od ok 3 tygodni jestem szczesliwym posiadaczem takiego zestawu (a w garazu jeszcze czeka 4-1 na montaz ) i musze powiedziec ze jestem bardzo zadowolony IMO taki zestaw powinien wychodzic seryjnie auto ciagnie od dolu do odcinki (wyraznie ozywia sie przy 3750 - 4000 ale czuc ze zaczyna sie dusic spalinami przy ok 5750) przy zostawionym seryjnym wydechu jak zaloze rurowy to pewnie strace troche dolu ale z tego co mi mowil poprzedni wlasciciel tego zestawu auto przy 4tys bedzie dostawalo kopa pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > musisz przelozyc maps sensor od 1.1 mpi mozna zalozyc taki jak jest w p75/1.1 spi i do tego iat ale wtedy trzeba by kawalek wiazki dolutowac, bo elektrycznie sa takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > mozna zalozyc taki jak jest w p75/1.1 spi i do tego iat ale wtedy > trzeba by kawalek wiazki dolutowac, bo elektrycznie sa takie > same to juz chyba prosciej trzy dziurki wywiercic, w tym dwie nagwintowac a co oznacza skrot iat, cos z czujnikiem temp. powietrza zwiazane pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > a co oznacza skrot iat, cos z czujnikiem temp. powietrza zwiazane > pozdr. czujnik temperatury powietrza zasysanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SCSS Napisano 4 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > od ok 3 tygodni jestem szczesliwym posiadaczem takiego zestawu (a w > garazu jeszcze czeka 4-1 na montaz ) i musze powiedziec ze > jestem bardzo zadowolony IMO taki zestaw powinien wychodzic > seryjnie auto ciagnie od dolu do odcinki (wyraznie ozywia sie > przy 3750 - 4000 ale czuc ze zaczyna sie dusic spalinami przy ok > 5750) przy zostawionym seryjnym wydechu jak zaloze rurowy to > pewnie strace troche dolu ale z tego co mi mowil poprzedni > wlasciciel tego zestawu auto przy 4tys bedzie dostawalo kopa > pozdr. mowisz ze roznica jest ogromna?? kurcze chyba zaloze..a co z tym duszeniem sie czyli nalepiej miec 4-1 lub 4-2-1...bo nie chodzi tutaj o to ze masz rure od kolektora wydechowego do konca..??czyli co wyraznie na lepsze???przy dlubnietej glowicy 1.1mpi walku 866 wydechu michalka WS kolo 68-70 bedzie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > mowisz ze roznica jest ogromna?? moze nie sa to fajerwerki ale w porownaniu do serii tak >kurcze chyba zaloze..a co z tym > duszeniem sie czyli nalepiej miec 4-1 lub 4-2-1...bo nie chodzi > tutaj o to ze masz rure od kolektora wydechowego do > konca..?? problem w tym ze MPI ma bardzo restrykcyjny wydech dzieki bonbonowi i wszystko bedzie lepsze od niego najlepszym rozwiazaniem byloby rurowe 4-2-1 lub 4-1 ale i paliowe 4-2-1 bedzie lepsze od serii >czyli co wyraznie na lepsze???przy dlubnietej glowicy > 1.1mpi walku 866 wydechu michalka WS kolo 68-70 bedzie?? fachowcy mowia ze gdzies tyle powinno byc pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SCSS Napisano 4 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > moze nie sa to fajerwerki ale w porownaniu do serii tak > problem w tym ze MPI ma bardzo restrykcyjny wydech dzieki bonbonowi > i wszystko bedzie lepsze od niego najlepszym rozwiazaniem > byloby rurowe 4-2-1 lub 4-1 ale i paliowe 4-2-1 bedzie lepsze od > serii > fachowcy mowia ze gdzies tyle powinno byc > pozdr. dzieki za info wrazie pytan bede pisal jesli moge prosic podeslij tego manuala...thx!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > dzieki za info wrazie pytan bede pisal jesli moge prosic podeslij > tego manuala...thx!!!!!! prosie pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.