kris74 Napisano 5 Października 2006 Udostępnij Napisano 5 Października 2006 Jakie są koszta naprawyw przybliżeniu. Pasek wytrzymał 25 tys. km Pasek Dayco Czy może kupić używany silnik wymienić pasek, rolki i śmigać dalej poradzcie coś bo mniue szlag trafia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asterixxx Napisano 5 Października 2006 Udostępnij Napisano 5 Października 2006 > Jakie są koszta naprawyw przybliżeniu. > Pasek wytrzymał 25 tys. km > Pasek Dayco > Czy może kupić używany silnik wymienić pasek, rolki i śmigać dalej Na allegro widziałem silinki kiedys po 1000PLN z nawet małym przebiegiem. A mysle ze naprawa tego bedzie wiecej kosztowac. Kup używany zmien rozrzad a temten sprzedawaj na części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 5 Października 2006 Udostępnij Napisano 5 Października 2006 ojjjjj boli wiem koszta sa nastepujace przyblizone) naprawa głowicy(planowanie,wymiana zaworów,uszczelniaczy,docieranie zaworów) około 900zł z czesciami UPG-ok65-130zł zalezy jaka kompletny rozrzad 220zł plus ewentualna robota ok 500zł koszt uzywanego silnika 1600zł decyzje podejmji sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 5 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2006 > ojjjjj > boli wiem boli bardzo bo przebieg malutki na tym pasku > koszta sa nastepujace przyblizone) > naprawa głowicy(planowanie,wymiana zaworów,uszczelniaczy,docieranie > zaworów) > około 900zł z czesciami > UPG-ok65-130zł zalezy jaka > kompletny rozrzad 220zł > plus ewentualna robota ok 500zł > koszt uzywanego silnika 1600zł > decyzje podejmji sam kupuje używke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robi008 Napisano 5 Października 2006 Udostępnij Napisano 5 Października 2006 > boli bardzo bo przebieg malutki na tym pasku > kupuje używke Planowanie głowicy, wymiana 8 prowadnic i zaworów wydechowych, dwa zawory ssące, uszczelniacze zaworów- za wszystko zapłaciłem 400PLN( dał 40 PLN zniżki), 160PLN- uszczelka pod głowicę, kolektor ssący i wydechowy, pokrywa zaworów, rolka napinająca pasek alternatora, 220PLN- pasek rozrządu BOSCH, rolka prowadząca SKF i napinacz jakiś made in Canada. Robocizna?? praca własna w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziomal007 Napisano 5 Października 2006 Udostępnij Napisano 5 Października 2006 U mnie 2 lata temu poszedł w drobny mak tak jak i 12 zaworów. Efekt : tydzień w warsztacie i 1400zł w plecy. Ostatnio też nie wiele barkowało , pasek był na wykończeniu. Mechanik powiedział , że jeszcze kilka km. i by pękł. Wytrzymał jakieś 70000KM. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > Jakie są koszta naprawyw przybliżeniu. > Pasek wytrzymał 25 tys. km > Pasek Dayco > Czy może kupić używany silnik wymienić pasek, rolki i śmigać dalej > poradzcie coś bo mniue szlag trafia gates rozumiem, ale dayco sam szukam dla siebie szesnastki i mnie właśnie przeraża prawdopodobieństwo zerwania paska. jak będziesz wiedział co konkretnie spowodowało uszkodzenie(jak potwierdzisz) to napisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejp-nexia Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > gates rozumiem, ale dayco a ContiTech lepszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > a ContiTech lepszy? teraz to sam nie wiem zawsze słyszałem: kup pasek dyeco i rolkę skf, bedziesz miał spokój z rozrządem. dlatego tez czekam na oficjalne potwierdzenie który element spowodował uszkodzenie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > poradzcie coś bo mniue szlag trafia http://allegro.pl/item132155145_fiat_siena_1_6_16v_silnik_stan_idealny_okazja_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ninik Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > Jakie są koszta naprawyw przybliżeniu. > Pasek wytrzymał 25 tys. km > Pasek Dayco > Czy może kupić używany silnik wymienić pasek, rolki i śmigać dalej > poradzcie coś bo mniue szlag trafia a czy wszystkie rolki powymieniałes przy wymianie paska ???? bo ta na samym dole sie lubi zapiekać i własnie to powoduje zerwanie paska (w zestawie nie ma tej rolki trzeba ją dokupić osobno) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > teraz to sam nie wiem > zawsze słyszałem: kup pasek dyeco i rolkę skf, bedziesz miał spokój z > rozrządem. > dlatego tez czekam na oficjalne potwierdzenie który element > spowodował uszkodzenie silnika. pasek pękł w jednym miejscu,reszta paska jest ok bez śladów zużycia co było przyczyną pęknięcia trudno stwierdzić wszystkie rloki i koła rozrządu sie kręcą chyba wada paska bo nic innego nie przychodzi mi na myśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > a czy wszystkie rolki powymieniałes przy wymianie paska ???? bo ta na > samym dole sie lubi zapiekać i własnie to powoduje zerwanie > paska (w zestawie nie ma tej rolki trzeba ją dokupić osobno) > pozdr wymieniłem pasek,rolke prowadzącą i napinacz na samym dole to jest koło na wale głównym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > http://allegro.pl/item132155145_fiat_siena_1_6_16v_silnik_stan_idealny_okazja_.html kupiłem taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > kupiłem taniej Zerwany rozrzad club tanio wyrwales - za zetke ;-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > Zerwany rozrzad club > tanio wyrwales - za zetke ;-D kupiłem go poza alegro wyszło jeszcze taniej teraz kombinuje jakto usrosjstwo wyjąć i wymienić bydle waży ponad 100 kg a nie wyjdzie bez skrzyni mam plan co by odpiąć półośki,silnik na wózek ze skrzynią i auto do góry podnieść z wózkiem wyjechać z pod auta i robić zamiane. powinno sie udać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > pasek pękł w jednym miejscu,reszta paska jest ok bez śladów zużycia > co było przyczyną pęknięcia trudno stwierdzić > wszystkie rloki i koła rozrządu sie kręcą > chyba wada paska bo nic innego nie przychodzi mi na myśl ilośc zerwanych pasków w 1,6 16V jest na tle innych marek wręcz ogromna. nie jest wytłumaczeniem kiepski materiał kiedy pękają młode i dobre paski. moim zdaniem musi być jakaś przyczyna takiego stanu rzeczy. być może to warunki w jakich pracuje pasek(temp. wilgotność itd), albo jakiś inny element rozrządu powoduje, że najbardziej cierpi pasek i jako najsłabszy element w układzie pękaw pierwszy IMO to nie jest normalne analogicznie w zawieszeniu jest coś co przyspiesza ponadnormatywne zuzycie tulei, to wytarte mocowania wahacza. wystarczy wsadzić elastyczną podkładkę w celu wyrównania tej powierzchni i tulejki żyją znacznie dłużej. bardzo prawdopodobne, ze w silnikach 1,6 tez po pewnym czasie ujawnia się coś co doprowadza do tak drastycznych zniszczeń. szukam dla siebie marejki i jak sobie pomyślę, że mam jechac nią po kupnie kilka set KM to aż się boje. boje się być dowodem słuszności prawa merphiego, czyli ofiarą pekniętego paska w nowozakupionym aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > kupiłem go poza alegro > wyszło jeszcze taniej > teraz kombinuje jakto usrosjstwo wyjąć i wymienić > bydle waży ponad 100 kg > a nie wyjdzie bez skrzyni > mam plan co by odpiąć półośki,silnik na wózek ze skrzynią i auto do > góry podnieść > z wózkiem wyjechać z pod auta i robić zamiane. > powinno sie udać pogadaj z ettore od nas z UKP on chyba z Zibim wymieniali silnik w uniaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > pogadaj z ettore od nas z UKP on chyba z Zibim wymieniali silnik w > uniaku uniak to co innego z tym bym problemu nie miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > ilośc zerwanych pasków w 1,6 16V jest na tle innych marek wręcz > ogromna. nie jest wytłumaczeniem kiepski materiał kiedy pękają > młode i dobre paski. > moim zdaniem musi być jakaś przyczyna takiego stanu rzeczy. być może > to warunki w jakich pracuje pasek(temp. wilgotność itd), albo > jakiś inny element rozrządu powoduje, że najbardziej cierpi > pasek i jako najsłabszy element w układzie pękaw pierwszy IMO > to nie jest normalne > analogicznie w zawieszeniu jest coś co przyspiesza ponadnormatywne > zuzycie tulei, to wytarte mocowania wahacza. wystarczy wsadzić > elastyczną podkładkę w celu wyrównania tej powierzchni i tulejki > żyją znacznie dłużej. bardzo prawdopodobne, ze w silnikach 1,6 > tez po pewnym czasie ujawnia się coś co doprowadza do tak > drastycznych zniszczeń. > szukam dla siebie marejki i jak sobie pomyślę, że mam jechac nią po > kupnie kilka set KM to aż się boje. boje się być dowodem > słuszności prawa merphiego, czyli ofiarą pekniętego paska w > nowozakupionym aucie w kupionym silniku pasek ma przejechane 5 tys. km i mam nadzieje,że posłuży jeszcze kilkadziesiąt bez awarii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 19 Października 2006 Udostępnij Napisano 19 Października 2006 > w kupionym silniku pasek ma przejechane 5 tys. km i mam nadzieje,że > posłuży jeszcze kilkadziesiąt bez awarii nie dajesz nowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 19 Października 2006 Udostępnij Napisano 19 Października 2006 > nie dajesz nowego ? Pewnie ma na oku , kolejny silnik - tylko potrzebuje "impulsu" by go zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.