swierku_ Napisano 10 Października 2006 Udostępnij Napisano 10 Października 2006 witam znawcow. Dzisiaj wymienilem regulator napicia (objawy lekko swiecacej sie lampki ladowania wskazywaly na regulator) no i po wymianie problem jest taki ze mrugaja mi swiatla mijania lekko przygasaja, co jeszcze sprawdzic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 10 Października 2006 Udostępnij Napisano 10 Października 2006 Po wymianie regulatora jakie masz napiecie ładowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierku_ Napisano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2006 > Po wymianie regulatora jakie masz napiecie ładowania? gdzie to mam mierzyc ?? i jak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mwota Napisano 10 Października 2006 Udostępnij Napisano 10 Października 2006 Witam; Napięcie ładowania sprawdzamy albo na altku albo na AKU. Świecąca się kontrolka moze być albo od dużego oporu na obwodzie kontrolki albo walneła dioda wzbudzenia. Pozdrawiam. stawiałbym na opór na odwodzie kontrolki np zaśniedziałe styki lub zużyte szczotki w Altku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierku_ Napisano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > Witam; Napięcie ładowania sprawdzamy albo na altku albo na AKU. > Świecąca się kontrolka moze być albo od dużego oporu na > obwodzie kontrolki albo walneła dioda wzbudzenia. Pozdrawiam. > stawiałbym na opór na odwodzie kontrolki np zaśniedziałe styki > lub zużyte szczotki w Altku. ale chodzi Ci o te szczotki ktore wymienilem razem z regulatorem czy sa jeszcze jakies inne szczotki przy altku ?? i jakie powinno byc to napiecie wyjsciowe z aku ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 Szczotki są jedne (znaczy para ) -te które wymieniłeś Napiecie powinno wynosić przy odpalonym silniku max 14,2 14,7 V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafantek Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 tez mam problem z migoczacymi swiatlami i wszystkim - powyzej obrotów biegu jałowego, co obstawiacie, prostownik, czy raczej regulator napiecia i szczotki? czy cos w alternatorku? Altek jest magneti marelli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mb104 Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > witam znawcow. Dzisiaj wymienilem regulator napicia (objawy lekko > swiecacej sie lampki ladowania wskazywaly na regulator) no i po > wymianie problem jest taki ze mrugaja mi swiatla mijania lekko > przygasaja, co jeszcze sprawdzic ?? Trzeba monitorowac napiecie zasilania. Po wymianie, szczotki musza sie ulozyc, wiec przez pierwszych kilka godzin pracy napiecie ladowania moze sie wahac. Jezeli sytuacja sie nie unormuje to byc moze jest problem ze stykami pomiedzy altkiem a akumulatorem albo problem z diodami prostowniczymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlawekS Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > Napiecie powinno wynosić przy odpalonym silniku max 14,2 14,7 V. Ok a mierzyć przy wyłączonych światłach itp. czy to nie ma znaczenia? Dziś po robocie se zmierzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierku_ Napisano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > Szczotki są jedne (znaczy para ) -te które wymieniłeś > Napiecie powinno wynosić przy odpalonym silniku max 14,2 14,7 V. zrobilem pomiary i wyniki mam takie : przy wlaczonym silniku i swiatlach (na gazie) waha sie miedzy 14,1 - 14,35 a na bezynie od 14,05 -14,15. Ale co zauwazylem ze na bezynie chodzi rowniutko i nie przygasa nic a na gazie ma nierowne obroty chodzi dobrze i na chwile mu spadaja obroty troche nim poszarpie i znowu wskakuje na dorby rytm. Czy takie nierownomierne obroty moga byc spowodowany zapchanym filtrem gazu ?? bo zrobilem juz na nim 80 tys. i nie byl wymieniany ?? albo wystarczy jakas regulacja u gazownika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saxon42 Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > witam znawcow. Dzisiaj wymienilem regulator napicia (objawy lekko > swiecacej sie lampki ladowania wskazywaly na regulator) no i po > wymianie problem jest taki ze mrugaja mi swiatla mijania lekko > przygasaja, co jeszcze sprawdzic ?? Witam.Miałem ten sam problem ze swoim altkiem rok temu .Wymieniłem najpierw regulator mapięcia (nie pomogło ) , dopiero jak wymieniłem zespół diodowy wtedy żarzenie lampki ustało. Jeśli będziesz zmieniał zespół diodowy musisz mieć lutownicę konkretnej mocy (pistoletówka nie da rady ). Pamiętaj też , żeby nie przegrzać diód bo wtedy klapa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > zrobilem pomiary i wyniki mam takie : przy wlaczonym silniku i > swiatlach (na gazie) waha sie miedzy 14,1 - 14,35 a na bezynie > od 14,05 -14,15. Ale co zauwazylem ze na bezynie chodzi > rowniutko i nie przygasa nic a na gazie ma nierowne obroty > chodzi dobrze i na chwile mu spadaja obroty troche nim poszarpie > i znowu wskakuje na dorby rytm. Czy takie nierownomierne obroty > moga byc spowodowany zapchanym filtrem gazu ?? bo zrobilem juz > na nim 80 tys. i nie byl wymieniany ?? albo wystarczy jakas > regulacja u gazownika ?? 80 kkm to chyba czas na wymiane membrany w reduktorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > 80 kkm to chyba czas na wymiane membrany w reduktorze W moim przejechałem powyżej 150 kkm bez wymiany i nie było problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > W moim przejechałem powyżej 150 kkm bez wymiany i nie było problemów dlatego napisałem "chyba" bo takie opinie słyszałem. Sam jednak przekroczyłem 80 kkm na LPG i idzie dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlawekS Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 Też dokonałem pomiaru: silnik wyłączony - 13,14 - [[ - włączony - 14,50 włączony + światła - 14,41 Z tego co piszecie to chyba norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierku_ Napisano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > W moim przejechałem powyżej 150 kkm bez wymiany i nie było problemów no ale filterek gazu by chyba mozna wymienic na nowy co ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > no ale filterek gazu by chyba mozna wymienic na nowy co ?? Nawet wypada, ale ja w swoim jak filterek się rozsypał śmigałem bez filterka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > Nawet wypada, ale ja w swoim jak filterek się rozsypał śmigałem bez > filterka No to :KAT" wcale nie było chybionym tytułem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > No to :KAT" wcale nie było chybionym tytułem , bo się wyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 12 Października 2006 Udostępnij Napisano 12 Października 2006 > Nawet wypada, ale ja w swoim jak filterek się rozsypał śmigałem bez > filterka mi by było głupio sie przyznać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 12 Października 2006 Udostępnij Napisano 12 Października 2006 > mi by było głupio sie przyznać Eeee tam Powód był prosty - filterk poszedł się kochać, a takiego nie mogłem dostać, a że w końcu o nim zapomniałem to tak zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.