osgood Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 do jakich maksymalnych obrotów można kręcić mocno zmodyfikowany i wyważony silniczek 1,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > do jakich maksymalnych obrotów można kręcić mocno zmodyfikowany i > wyważony silniczek 1,2 a co znaczy mocno zmodyfikowany?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxiek Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > a co znaczy mocno zmodyfikowany?? Z tego co mi wiadomo to coś pod 9 tys obr/min. Mój nie ma odcięcia w ogóle i zdażało mi się z niego wypruwać flaki przy 9 i nie przekręcił się. Acha mam 1.1 prawie serię, przy 1.2 będzie jak przypuszczam taka sama sytuacja. Tyle mogę kolegę poinformować. Pozdrowionka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 8 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol_sc Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > 8 tyś Tyle to moj dare rade 900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > do jakich maksymalnych obrotów można kręcić mocno zmodyfikowany i > wyważony silniczek 1,2 8 tysiakow daje rade na seryjnym dole, ale jak dol bedzie wywazony to mozna krecic wyzej, naspepnym ograniczeniem beda zawory i ich sprezyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2006 > 8 tysiakow daje rade na seryjnym dole, ale jak dol bedzie wywazony to > mozna krecic wyzej, naspepnym ograniczeniem beda zawory i ich > sprezyny w głowicy będą większe zawory to jest pewne, ale może się pokusze też i o mocniejsze sprężynki w takim razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 12 Października 2006 Udostępnij Napisano 12 Października 2006 przy ok 10000 obrotow spotkaly mi sie zaworki z tloczkmi a i nie radze zapinac 2 jki przy 130 kmh silnik 1,2 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Października 2006 Udostępnij Napisano 13 Października 2006 > do jakich maksymalnych obrotów można kręcić mocno zmodyfikowany i > wyważony silniczek 1,2 na seryjnym rozrządzie niema sensu więcej jak 8tyś, jak zrobisz rozrząd to 11tyś wał zniesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2006 > na seryjnym rozrządzie niema sensu więcej jak 8tyś, jak zrobisz > rozrząd to 11tyś wał zniesie. no 11 to już coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2006 > przy ok 10000 obrotow spotkaly mi sie zaworki z tloczkmi a i nie > radze zapinac 2 jki przy 130 kmh silnik 1,2 16v ja składam na 8v mam przynajmniej pewność że tłoki nie spotkają się nigdy z zaworkami nawet jak pasek powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 13 Października 2006 Udostępnij Napisano 13 Października 2006 moje 1,1 do 9100 się kręci i daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 13 Października 2006 Udostępnij Napisano 13 Października 2006 chyba cie bozia opusćiła napisałes że silnik mocno podłubany oznacza to że głowica planowana a jak tak to zapomnij o bezkolizyjności, przykład ArekSc zamiast 4 na dokręconej 3 wbił 2, zapytaj się go czy zaworki sie nie spotkały z tłokami. przy mocno zjechanej głowicy wystraczy że pasek przeskoczy Ci o 2, 3 zęby i jesteś ugotowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 13 Października 2006 Udostępnij Napisano 13 Października 2006 > Z tego co mi wiadomo to coś pod 9 tys obr/min. > Mój nie ma odcięcia w ogóle i zdażało mi się z niego wypruwać flaki > przy 9 i nie przekręcił się. Acha mam 1.1 prawie serię, przy 1.2 > będzie jak przypuszczam taka sama sytuacja. Tyle mogę kolegę > poinformować. Pozdrowionka. Krec dalej krec i zbieraj na nowy motor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.