rwIcIk Napisano 20 Października 2006 Udostępnij Napisano 20 Października 2006 Nie uważacie, ze w Lucku są ciut zbyt krótkie przełożenia, a silnik zbyt mocno reaguje nawet na delikatne wciśnięcie pedał gazu? Na każdym biegu obrotek szybko wędruje na 4000-5000 obrotów, a prędkosci mało przybywa. IMHO ciut za nerwowo jeździ się Luckiem, a ciężko się zmusić do oszczędnego kapeluszniczego podróżowania To auto prowokuje do dynamicznej jazdy ... A jakie są wasze spostrzeżenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 20 Października 2006 Udostępnij Napisano 20 Października 2006 > Nie uważacie, ze w Lucku są ciut zbyt krótkie przełożenia, a silnik > zbyt mocno reaguje nawet na delikatne wciśnięcie pedał gazu? > Na każdym biegu obrotek szybko wędruje na 4000-5000 obrotów, a > prędkosci mało przybywa. > IMHO ciut za nerwowo jeździ się Luckiem, a ciężko się zmusić do > oszczędnego kapeluszniczego podróżowania > To auto prowokuje do dynamicznej jazdy ... > A jakie są wasze spostrzeżenia ? spostrzezenia podobne mimo ze mam 1,4 silnik wbrew opiniom innych osob ze 1,4 jest mulowate ja uwazam ze jak na taka mala pojemnosc to to bardzo ladnie jezdzi wczoraj pojezdzilem astra II 1,6 znajomego i w moim odczuciu przyspieszenie jest podobne ale astra jest glosniejsza w srodku mialem tez wrazenie ze w astrze jest troszke mniej miejsca niz w lacetti za kierownica moze dlatego ze w astrze konsola srodkowa bardziej wychodzi do wnetrza auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 20 Października 2006 Udostępnij Napisano 20 Października 2006 > spostrzezenia podobne mimo ze mam 1,4 silnik > wbrew opiniom innych osob ze 1,4 jest mulowate ja uwazam ze jak na > taka mala pojemnosc to to bardzo ladnie jezdzi > wczoraj pojezdzilem astra II 1,6 znajomego i w moim odczuciu > przyspieszenie jest podobne > ale astra jest glosniejsza w srodku > mialem tez wrazenie ze w astrze jest troszke mniej miejsca niz w > lacetti za kierownica > moze dlatego ze w astrze konsola srodkowa bardziej wychodzi do > wnetrza auta Nie strasz cholera....ja sie w astrze nie mieszczę, a po Nubirze miał być Chevy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2006 > Nie strasz cholera....ja sie w astrze nie mieszczę, a po Nubirze miał > być Chevy w chevy'm jest więcje miejsca i z przodu i na tylnych siedzieniach - więcej niż w Astrze i więcej niż w Nubirze nie martw się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2006 > spostrzezenia podobne mimo ze mam 1,4 silnik > wbrew opiniom innych osob ze 1,4 jest mulowate ja uwazam ze jak na > taka mala pojemnosc to to bardzo ladnie jezdzi > wczoraj pojezdzilem astra II 1,6 znajomego i w moim odczuciu > przyspieszenie jest podobne > ale astra jest glosniejsza w srodku oj nie wiem, moja astra 1.6 8V była cichsza od obecnego 1.6 16V w lacettim > mialem tez wrazenie ze w astrze jest troszke mniej miejsca niz w > lacetti za kierownica Lucek jest obszerniejszy i na przednich i na tylnych siedzieniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 22 Października 2006 Udostępnij Napisano 22 Października 2006 Może to bardziej kwestia konkretnego silnika? Szczerze mówiąc nie zauważam problemu, w ruchu miejskim do w miarę sensownej jazdy nie potrzebuję przekraczać 3,5 tys obrotów. Przyspieszennie na każdym z biegów mam konkretne od 2 tys obrotów. Jest bardzo elastyczny czyli wajchą od biegów machać specjalnie nie trzeba. Co do czułości pedału gazu załóż LPG to problem zniknie-daje minimalne opóźnienie więc niweluje fabryczną czułość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2006 > Może to bardziej kwestia konkretnego silnika? Szczerze mówiąc nie > zauważam problemu, w ruchu miejskim do w miarę sensownej jazdy > nie potrzebuję przekraczać 3,5 tys obrotów. Przyspieszennie na > każdym z biegów mam konkretne od 2 tys obrotów. Jest bardzo > elastyczny czyli wajchą od biegów machać specjalnie nie trzeba. zgadza sie - 1,6 tez jest elastyczny i od biedy do 3500 styka, ale czuć że lubi się wkręcać > Co do czułości pedału gazu załóż LPG to problem zniknie-daje > minimalne opóźnienie więc niweluje fabryczną czułość właśnie nat tym gazem trza pomyśleć - "chciałaby, a boi się" no i ta cena instalki w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.