Skocz do zawartości

Radio w Lacetti


sparrowek

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś może wymieniał fabryczne radio na jakieś inne?

Ja właśnie zakupiłem nowe, ale okazuje się że nie pasują do niego uchwyty z Blaupunkta. W jednym Oplu powiedzieli że trzeba dokupić kieszeń - podobno do Sparka pasuje z Matiza i można kupić ją w Daewoo, ale nie jestem pewien czy do Lacetti też będzie. Natomiast w Chevrolecie powiedzieli, że w katalogu nie ma żadnej kieszeni...

Wystarczyły by mi po prostu takie blaszki jak do Blaupunkta tylko z innym rozstawem na śruby. Czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć coś takiego lub ewentualnie kieszeń?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wystarczyły by mi po prostu takie blaszki jak do Blaupunkta tylko z

> innym rozstawem na śruby. Czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć coś

> takiego lub ewentualnie kieszeń?

normalnie to chyba w komplecie z zakupionym radiem powinna byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Czy ktoś może wymieniał fabryczne radio na jakieś inne?

> Ja właśnie zakupiłem nowe, ale okazuje się że nie pasują do niego

> uchwyty z Blaupunkta. W jednym Oplu powiedzieli że trzeba

> dokupić kieszeń - podobno do Sparka pasuje z Matiza i można

> kupić ją w Daewoo, ale nie jestem pewien czy do Lacetti też

> będzie. Natomiast w Chevrolecie powiedzieli, że w katalogu nie

> ma żadnej kieszeni...

> Wystarczyły by mi po prostu takie blaszki jak do Blaupunkta tylko z

> innym rozstawem na śruby. Czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć coś

> takiego lub ewentualnie kieszeń?

ja w niedziele wymienilem radio yay.gif

wykorzystalem do tego celu oryginalne blaszki z blaupunkta

co prawda nie pasowaly obydwa otwory na sruby ale przynajmniej jeden dal rade - trzyma sie solidnie

radio jest przykrecone w 2 punktach po bokach i na gumowym bolcu z tylu

w porownaniu z blaupunktem oryginalne glosniki ozyly ale to nie jest jeszcze to czego sie spodziewalem

czekam teraz na nowy zestaw glosnikow i w sobote bede wygluszal drzwi wink.gif

za wymiana radia przemawial u mnie zestaw glosnomowiacy do tel

zamontowany w radiu - blootuth grinser006.gif

niestety zdjec rozebranej deski nie mam bo aparatu zapomnialem zabrac od mojej kobiety sciana.gif

ale jako wskazowke dla chcacych rozebrac deske powiem ze trzeba zdemontowac

linki ciegien od wentylacji i ogrzewania przed zdjeciem tego panelu wokol radia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niestety zdjec rozebranej deski nie mam bo aparatu zapomnialem zabrac

> od mojej kobiety

> ale jako wskazowke dla chcacych rozebrac deske powiem ze trzeba

> zdemontowac

> linki ciegien od wentylacji i ogrzewania przed zdjeciem tego panelu

> wokol radia

własnie - jak się zejmuje plastiki konsoli środkowej ? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> własnie - jak się zejmuje plastiki konsoli środkowej ?

zeby zdjac ten panel srodkowy trzeba wykonac kilka czynnosci wyprzedzajacych

takich jak:

- zdemontowanie schowka pasazera - 2 bolce plastikowe do wyjecia

- zdemontowanie plastiku z lampka i przyciskiem pod schowkiem - 5 wkretow widocznych

/przed ta czynnoscia warto wyjac bezpiecznik w kabinie opisany jako przeciwmgielne tylne - 15A niebieski grinser006.gif

u mnie wywalil przy odlaczaniu kostki z lampki /

- zdjecie ciegien wentylacji i ogrzewania - od strony pasazera jedno /pod schowkiem wlasnie/

i drugie od strony kierowcy widocznie jak sie wlozy glowe pod deske

277921947-lacetti-panel2.jpg

LEGENDA:

- czerwony - jak sie przyjrzysz /najlepiej poswiecic latarka/ to tam jest miejsce na srubokret

- zielony - miejsca zatrzaskow z metalowymi zapinkami

- niebieski - zatrzaski bez zapinek metalowych - trzymaja najmocniej angryfire.gif

- zolty - mniej wiecej wysokosc i polozenie ciegien do zdjecia /oczywiscie wglab deski biglaugh.gif /

jak juz podwazysz srubokretem panel to potrzebne beda tylko mozne palce do wyszarpania reszty zatrzaskow hehe.gif

pozdrawiam

kondziek

20.GIF

post-25447-14352476419315_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zeby zdjac ten panel srodkowy trzeba wykonac kilka czynnosci

> wyprzedzajacych

> takich jak:

> - zdemontowanie schowka pasazera - 2 bolce plastikowe do wyjecia

> - zdemontowanie plastiku z lampka i przyciskiem pod schowkiem - 5

> wkretow widocznych

> /przed ta czynnoscia warto wyjac bezpiecznik w kabinie opisany

> jako przeciwmgielne tylne - 15A niebieski

> u mnie wywalil przy odlaczaniu kostki z lampki /

> - zdjecie ciegien wentylacji i ogrzewania - od strony pasazera jedno

> /pod schowkiem wlasnie/

> i drugie od strony kierowcy widocznie jak sie wlozy glowe pod deske

> LEGENDA:

> - czerwony - jak sie przyjrzysz /najlepiej poswiecic latarka/ to tam

> jest miejsce na srubokret

> - zielony - miejsca zatrzaskow z metalowymi zapinkami

> - niebieski - zatrzaski bez zapinek metalowych - trzymaja najmocniej

> - zolty - mniej wiecej wysokosc i polozenie ciegien do zdjecia

> /oczywiscie wglab deski /

> jak juz podwazysz srubokretem panel to potrzebne beda tylko mozne

> palce do wyszarpania reszty zatrzaskow

> pozdrawiam

> kondziek

waytogo.gif

kiedyś komuś na pewno się przyda smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, ciekawe..

Dzisiaj byłem w zakładzie, który montuje CB, systemy AV, radia i inne takie...

Pan nie wykonał żadnej z opisywanych powyżej czynności tylko po prostu podważył płaskim nożem plastiki osłony i osłona po prostu odskoczyła i założył nowe radio.

Nie trzeba było odkręcać schowka pasażera, lampki pod konsolą, ani odłączać cięgien sterujących przepływem powietrza... smile.gif

Nie uszkodził przy tym niczego, w przeciwieństwie do ASO, które wyciągając stare radio robiło to chyba grubym śrubokrętem i zostawiło ślady wgnieceń wokół osłony... mad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm, ciekawe..

> Dzisiaj byłem w zakładzie, który montuje CB, systemy AV, radia i inne

> takie...

> Pan nie wykonał żadnej z opisywanych powyżej czynności tylko po

> prostu podważył płaskim nożem plastiki osłony i osłona po prostu

> odskoczyła i założył nowe radio.

> Nie trzeba było odkręcać schowka pasażera, lampki pod konsolą, ani

> odłączać cięgien sterujących przepływem powietrza...

> Nie uszkodził przy tym niczego, w przeciwieństwie do ASO, które

> wyciągając stare radio robiło to chyba grubym śrubokrętem i

> zostawiło ślady wgnieceń wokół osłony...

ktora masz wersje lacetti ? 4D , 5D ?

jak masz klimatronika to nie masz zadnych ciegien

u mnie w 5D inaczej sie nie dalo zdjac tego panelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 5D, rocznik modelowy 2004 bez klimatyzacji...

ta sama wersja tylko 2006

i probowalem z kazdej strony - nie chcialo zejsc bo blokowaly wlasnie linki od wentylacji

jak dol zdjalem i chcialem gore wyszarpac to dol wskakiwal i na odwrot

no i te gorne zaczepy bardzo mocno trzymaly

wiec innego pomyslu na zdjecie tego panelu nie mialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ta sama wersja tylko 2006

> i probowalem z kazdej strony - nie chcialo zejsc bo blokowaly wlasnie

> linki od wentylacji

> jak dol zdjalem i chcialem gore wyszarpac to dol wskakiwal i na

> odwrot

> no i te gorne zaczepy bardzo mocno trzymaly

> wiec innego pomyslu na zdjecie tego panelu nie mialem

Może żeby go zdjąć całkowicie to rzeczywiście trzeba rozłączyć cięgna - w moim przypadku wystarczyło odgięcie górnej cześci pod kątem i radio udało się włożyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.