gn11wasyl Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > Wentylowane... na tył ? Boże powtarzam, jordolneło mi się z samego rana i myślałem że piszemy o przodzie, nie wiem jak jest z tyłem, znaczy już wiem bo Tommi napisał pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > Z TYŁU... CAŁY CZAS MÓWIMY O TYLE....... A zaciski tylnie z TIPO ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > ja pisałem o przodzie, a jest taki model fiata co pasuje wszystko p&p Które 257 pasują P&P ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > Które 257 pasują P&P ?? jak założę to się pkfalę, takto by nie było suprajsa pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > ja pisałem o przodzie, a jest taki model fiata co pasuje wszystko > p&p > pzdr Bez dystansów pod tarcze? No chyba, że masz na myśli taką fajną kombinację z innymi piastami i przegubami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > Bez dystansów pod tarcze? tak > No chyba, że masz na myśli taką fajną > kombinację z innymi piastami i przegubami nie to zostaje seryjne pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > Trzeba dorobić ale co innego. Te mocowanie na fotkach jest > SERYJNE!!!! z uno turbo. i załozone w uno T bo trzeba dorobic mocowanie zacisku, niema innej opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > tak > nie to zostaje seryjne > pzdr Nie jestem pewny, ale chyba Wafel kiedyś o tym pisał Dobrze myślę? Zapodaj jakieś info, bo przydało by mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > Nie jestem pewny, ale chyba Wafel kiedyś o tym pisał Dobrze myślę? > Zapodaj jakieś info, bo przydało by mi się myślę że w przeciągu 2 tyg. bedzie cała fotorelacja z tego ewentu pt. "Montiren biger hamplen" tylko teraz muszę kupić 14'fele stalowe i zimówki i nie wiem z jakim ET kupować i jaką szerokość żeby mi nic nie tarło pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > A zaciski tylnie z TIPO ? pasować to będą pasowały ale i tak trza do czegoś je przykręcić więc flansze trza dać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > Nie jestem pewny, ale chyba Wafel kiedyś o tym pisał Dobrze myślę? > Zapodaj jakieś info, bo przydało by mi się jeszcze tego nie opatentowaliśmy ale pracujemy nad tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > myślę że w przeciągu 2 tyg. bedzie cała fotorelacja z tego ewentu pt. > "Montiren biger hamplen" > tylko teraz muszę kupić 14'fele stalowe i zimówki i nie wiem z jakim > ET kupować i jaką szerokość żeby mi nic nie tarło > pzdr Ja już się wszystkiego dowiedziałem na temat tego zestawu hamulców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > jeszcze tego nie opatentowaliśmy ale pracujemy nad tym Wiem Ale chodziło mi o to o czymś kiedyś Wafel pisał, że pewne tarcze podchodzą bez dystansu i na seryjnych piastach i przegubach Ale jak już rozkminicie ten fajny patent to nie będzie problemu nawet z 240 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > Ja już się wszystkiego dowiedziałem na temat tego zestawu hamulców i co da radę bez kombinowania pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > pasować to będą pasowały ale i tak trza do czegoś je przykręcić więc > flansze trza dać I z tego co pamiętam to nawet są dwa typy tarcz do wyboru - 240 mm i 257 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > i co da radę bez kombinowania > pzdr Na to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > Na to wygląda bo najprostsze rozwiązania są najlepsze pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 Mam tarcze z tyłu. I to mam od uno turbo . Przykreciłem SERYJNĄ tarcze kotwiczną z uno turbo do wahacza od seja a do tego zacisk!!!!! I jedyne co musiałem dorobić i 4 mm pieścien pod piaste bo zastosowałem piasty z seja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > Które 257 pasują P&P ?? Pasąją. Ja mam z punto JTD i wszystko gra. Nic nie trzeba dorabiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > Mam tarcze z tyłu. I to mam od uno turbo . Przykreciłem SERYJNĄ > tarcze kotwiczną z uno turbo do wahacza od seja a do tego > zacisk!!!!! I jedyne co musiałem dorobić i 4 mm pieścien pod > piaste bo zastosowałem piasty z seja. czyli de facto są dwa wyjścia.... jedno zrobić tarcze kotwiczną samemu i nie robić pierścieni drugie dorobić pierścien i zasadzić seryjną tarcze z uno człowiek sie uczy całe życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > czyli de facto są dwa wyjścia.... > jedno zrobić tarcze kotwiczną samemu i nie robić pierścieni > drugie dorobić pierścien i zasadzić seryjną tarcze z uno > człowiek sie uczy całe życie Podobno nie trzeba dorabiez tego pierścienia jak się zastosuje piasty z uno. Ale tego nie wiem na 100%. Ja mam swój zestaw już ponad 2 lata i jestem bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > Podobno nie trzeba dorabiez tego pierścienia jak się zastosuje piasty > z uno. Ale tego nie wiem na 100%. Ja mam swój zestaw już ponad 2 > lata i jestem bardzo zadowolony. znaczy jestes sprytna bestia brawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > tylko teraz muszę kupić 14'fele stalowe i zimówki i nie wiem z jakim > ET kupować i jaką szerokość żeby mi nic nie tarło Stalówki z Palio afaik (są 5x14) opony 155/65/14, co do ET to jest lipa bo chyba nie ma takich 14" stalowych do których w naszych pierdzidełkach nie trzeba dystansów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 piszesz juz o tym modelu od kilku tygodni - pochwal sie wreszcie co to za fiat co ma tarcze wentylowane 240mm i mozna je zapodac na przod do fiata cc/sc !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walo Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > piszesz juz o tym modelu od kilku tygodni - pochwal sie wreszcie co > to za fiat co ma tarcze wentylowane 240mm i mozna je zapodac na > przod do fiata cc/sc !!! palio/siena ale trzeba dystans pod tarcze - o innych\nie słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 no ale koles pisze ze sa jakies 240 pnp a takich nie widzialem i dlatego pytam. z uno czy palio tez nie trzeba zadnego dystansu bo jak sie kupuje uzywke to zdarte tarczki i tak by wypadalo wymienic a mozna spokojnie dorobic taka tarcze na zamowienie ze dystans bedzie czescia integralana tarczy a od czola bedzie zdjete te 5mm i wtedy nie problemu z zadnymi dluzszymi srobkami wszystko zostaje po staremu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > piszesz juz o tym modelu od kilku tygodni - pochwal sie wreszcie co > to za fiat co ma tarcze wentylowane 240mm i mozna je zapodac na > przod do fiata cc/sc !!! aaaaaaaaaaaaa mam problem z wyrażaniem twego co chce przekazać, ja cały czas mówię o 257 mm pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 aha to teraz jasne punto jtd i z tego co wiem to maryska wagon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.