copyfield Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 Witam Dzisiaj po czyszczeniu wozu odpaliłem silnik, kilkanascie razy zamrugała czerwona kontrolka - bagnet z kapiącym olejem - i zgasła. Wyłączyłem sprawdziłem poziom oleju na bagnecie - jest trochę poniżej połowy(min. a max). Druga kontrolka - symbol smarowania - od raz po odpaleniu zgasła a ta jeszcze migała. Samochód podczas czyszczenia stał lekko przechylony na bok, piszę o tym gdyż podczas wyjeżdżania z garażu wszystko było OK. Tak było cały dzień i na zimnym i cieplym silniku. Do wymiany mam jeszcze tysiąc km. Castrol Magnetac GTD 10W- 40W nie mogłem dzisiaj nigdzie dostać. Czy mogę dolać deko innego oleju??? Czy wymienić całosć?? A może to co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orzel47RY Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > Witam > Dzisiaj po czyszczeniu wozu odpaliłem silnik, kilkanascie razy > zamrugała czerwona kontrolka - bagnet z kapiącym olejem - i > zgasła. Wyłączyłem sprawdziłem poziom oleju na bagnecie - jest > trochę poniżej połowy(min. a max). Druga kontrolka - symbol > smarowania - od raz po odpaleniu zgasła a ta jeszcze migała. > Samochód podczas czyszczenia stał lekko przechylony na bok, piszę o > tym gdyż podczas wyjeżdżania z garażu wszystko było OK. Tak było > cały dzień i na zimnym i cieplym silniku. > Do wymiany mam jeszcze tysiąc km. Castrol Magnetac GTD 10W- 40W nie > mogłem dzisiaj nigdzie dostać. > Czy mogę dolać deko innego oleju??? Czy wymienić całosć?? A może to > co innego O ile się orientuje ten "bagnet z kapiącym olejem" to nasza ukochana marchewa. Uszkodzenie układu wtryskowego. Może za bardzo pod machą czyściłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copyfield Napisano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > O ile się orientuje ten "bagnet z kapiącym olejem" to nasza ukochana > marchewa. Ale z wozem nic się nie dzieje odpala, jeździ, przyspiesza tak jak wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 ale sie kontrolka swieci ktora ci mowi o bledzie w ukladnie wtryskowo-zaplonowym jak kto woli zaplonowo-wtryskowym z braku oliwy/cisnienia oliwy swieci sie " lampa alladyna " zeby sie dowiedziec co autku dolega musisz sie wybrac na urządzenie diagnostyczne dedykowane/uniwersalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > O ile się orientuje ten "bagnet z kapiącym olejem" to nasza ukochana > marchewa. > Uszkodzenie układu wtryskowego. źle się orientujsz , to kontrolka poziomu oleju w JTD105 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > O ile się orientuje ten "bagnet z kapiącym olejem" to nasza ukochana > marchewa. > Uszkodzenie układu wtryskowego. > Może za bardzo pod machą czyściłeś Kolega ma JTD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > Witam > Dzisiaj po czyszczeniu wozu odpaliłem silnik, kilkanascie razy > zamrugała czerwona kontrolka - bagnet z kapiącym olejem - i > zgasła. Wyłączyłem sprawdziłem poziom oleju na bagnecie - jest > trochę poniżej połowy(min. a max). Druga kontrolka - symbol > smarowania - od raz po odpaleniu zgasła a ta jeszcze migała. czasem tak bywa że poziom oleju jest powyżej min a ta kontrolka zadziała , jeśli ciśnienie jest w normie i poziom jak wyżej to nie ma co się przejmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Birkut Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > źle się orientujsz , to kontrolka poziomu oleju w JTD105 Poziom oleju w JTD 105 pokazywany jest po włączeniu "zapłonu" na wyświetlaczu przejechanych kilometrów. Jak jest 00000 to jest full oleju, a jak 0_ _ _ _ to mało. Się orientuję bo mam. A ten czerwony ideogram co wygląda jak marchewka to kontrolka niesprawności układu wtryskowego. A przy okazji jak jest mróz -15C i większy to lubi mi się zapalić marchewka. A jak silnik dobrze się rozgrzeje to gaśnie. Macie coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rykfor Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > źle się orientujsz , to kontrolka poziomu oleju w JTD105 zgadza się i powinna zapalić się przy małym poziomie oleju, jak na równym terenie się nie zapali to będzie dobrze i możesz ewentualnie dolać troszkę oleju do stanu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Birkut Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > źle się orientujsz , to kontrolka poziomu oleju w JTD105 Ok. Sprawdziłem w instrukcji. Są Bravoloty z czerwoną kontrolką poziomu oleju - "kapiący bagnet". Kiedy kluczyk jest w położeniu MAR kontrolka zapala się na ok. 2 sek i gaśnie. Kiedy miga przez 30 sekund to poziao oleju jest bliski minimum. Kiedy Swieci ciągle przez 30 sek to to poziom oleju jest poniżej min. A jak zapala się i gaśnie na długi okres pomiędzy zaświeceniami to układ jest niesprawny. Skontaktuj się z ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > Poziom oleju w JTD 105 pokazywany jest po włączeniu "zapłonu" na > wyświetlaczu przejechanych kilometrów. Jak jest 00000 to jest > full oleju, a jak 0_ _ _ _ to mało. Się orientuję bo mam. A ten > czerwony ideogram co wygląda jak marchewka to kontrolka > niesprawności układu wtryskowego. kontrolka poziomu oleju z symbolem bagnetu a kontrolka niesprawności układu wtryskowego i silnika przypominajaca marchewę to zupełnie dwie różne rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rykfor Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > Ok. Sprawdziłem w instrukcji. Są Bravoloty z czerwoną kontrolką > poziomu oleju - "kapiący bagnet". Kiedy kluczyk jest w położeniu > MAR kontrolka zapala się na ok. 2 sek i gaśnie. Kiedy miga przez > 30 sekund to poziao oleju jest bliski minimum. Kiedy Swieci > ciągle przez 30 sek to to poziom oleju jest poniżej min. A jak > zapala się i gaśnie na długi okres pomiędzy zaświeceniami to > układ jest niesprawny. Skontaktuj się z ASO. prawdopodobnie kontrolka mrugała kilkanaście razy bo samochód stał przechylony . Należałoby sprawdzic jak zachowa sie kiedy auto będzie stało na równi. Podejżewam ze będzie okey Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > Ok. Sprawdziłem w instrukcji. Są Bravoloty z czerwoną kontrolką > poziomu oleju - "kapiący bagnet". otóż to > Kiedy kluczyk jest w położeniu > MAR kontrolka zapala się na ok. 2 sek i gaśnie. Kiedy miga przez > 30 sekund to poziao oleju jest bliski minimum. Kiedy Swieci > ciągle przez 30 sek to to poziom oleju jest poniżej min. A jak > zapala się i gaśnie na długi okres pomiędzy zaświeceniami to > układ jest niesprawny. meritum sprawy > Skontaktuj się z ASO z tym bym się nie spieszył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copyfield Napisano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > otóż to > meritum sprawy Dzięki Birkut za przetłumaczenie, Mam niemiecką instrukcję i dopiero doszedłem do sedna. 2 godziny tłumaczenia . Pisze wyraźnie że jak jest poniżej sredniej poziom na bagnecie to będzie migać przez 30s to trzeba uzupełnić a jak stale do....ASO. A juz chciałem brykę utopić w Nogacie za takie numery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2007 > Poziom oleju w JTD 105 pokazywany jest po włączeniu "zapłonu" na > wyświetlaczu przejechanych kilometrów. Jak jest 00000 to jest > full oleju, a jak 0_ _ _ _ to mało. Się orientuję bo mam. Fajny bajer, mi pozostaje podnoszenie machy > A przy okazji jak jest mróz -15C i większy to lubi mi się zapalić > marchewka. A jak silnik dobrze się rozgrzeje to gaśnie. Macie > coś takiego? Błąd któregoś z czujników temperatury Tylko ja nie muszę czekać aż silnik się dobrze rozgrzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.