marcox Napisano 2 Stycznia 2003 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2003 od niedawna mam problemy z wolnymi obrotami- czasami odpala normalnie i chodzi ok. a czasami bez naciskania na gaz nie zapali a po zapaleniu trzeba mu przytrzymywac obroty gazem bo inaczej zgasnie. po paru przegazowkach mu przechodzi i jest wszystko ok. ale potem znow to samo. Przy zimnym silniku. wysuszylem juz kable WN, wymienilem swieczki, filterki tez i dalej to samo. wiec teraz chyba pora na silnik krokowy. niestety w archiwum nic nie znajduje a wiem ze kiedys bylo tu na ten temat conieco pisane. moze ktos juz to przerabial i poda pare wskazowek a moze ktos wie jak po czesku jest : silnik krokowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 2 Stycznia 2003 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2003 przejrzyj archiwum np tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcox Napisano 2 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2003 thx ale niestety swiatla nie maja z tym nic wspolnego sadze ze to jednak silnik krokowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 2 Stycznia 2003 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2003 To sprobuj go oczyscic, moze pomoze. On niestety zbiera rozne syfy z powietrza i z tego co odma zaserwuje. Ale podobniez takie czynnosci nie na dlugo sie zdaja. I trzeba pamietac, ze grzebiac przy nim akumulator off, bo beda wariacje... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcox Napisano 2 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2003 no wlasnie szukam choc jakiegos uproszczonego opisu co i jak mniej wiecej ale w archiwum nie ma chyba ze punti sie zjawi i conieco wynajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 2 Stycznia 2003 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2003 > a moze ktos wie jak po czesku jest : silnik krokowy Krokovy motor - nr 135 na schemacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 2 Stycznia 2003 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2003 Nic nie pomoge, bo nie mam zdjec. Ale jak sie zdejmie obudowe filtru powietrza to bedzie taka boczna komora w obok przepustincy. I juz po tym latwo dojsc ktory to silnik krokowy. Potem trzeba go wymontowac i oczyscic. Na koniec krotka modlitwa i moze bedzie lepiej, choc to moze byc np. czujnik cisnienia lub cos innego... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcox Napisano 2 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2003 o wlasnie thx pogrzebie tam i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcox Napisano 2 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2003 thx znalazlem. jak juz nie ma innych metod to zawsze mozna znalezc go po kabelkach w koncu jestem elektronikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vqsoft Napisano 2 Stycznia 2003 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2003 dam ci rade jaka mi sprzedal majster w ASO fiata! wykrecaj silniczek krokowy tylko na zimnym silniku! inaczej ukrecisz torxy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrachMK Napisano 2 Stycznia 2003 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2003 > no wlasnie szukam choc jakiegos uproszczonego opisu co i jak mniej wiecej > ale w archiwum nie ma > chyba ze punti sie zjawi i conieco wynajdzie Chyba Joe_00 kiedys o tym pisał. Pyknij do niego e'maila to może coś Ci prześle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryba Napisano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2003 Przerabialem to ostatnio. Gdzies kolo listopada nagle zniknely mi wolne obroty. Ale ze mam gazik, a na gaziku wolne obroty byly wiec sie nie przejalem zbytnio. Odpalalem troche potrzymalem na obrotach i przelaczalem na LPG. Koncem listopada postanowilem wyczyscic silniczek krokowy. Sciagnalem obudowe filtra, odpialem wtyczke i ...... Za nic nie moglem odkrecic jedne srubki. Ten pier....... torox (ta gwiazdka zasrana) nawet nie drgnal. Zaczal sie obrabiac wiec olalem sprawe, w koncu na gazie chodzil. Troche slabo tez krecil mi aku wiec koncem grudnia, za namowa kolegi Wlo postanowilem go podladowac. I tu niespodzianka, gdyz aku nie wiele to pomoglo ale za to pojawily sie wolne obroty na benzynce . Dlaczego tak sie stalo? Najprawdopodobniej zresetowal sie komp, ktory to wczesniej nalapal jakis bledow o ktorych mnie nie informowal. I w ten o to sposob skonczyly sie klopoty z moimi wolnymi obrotami (juz 2 tygodnie) koniec !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joe_00 Napisano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2003 Kiedyś wymontowałem owo cudo i omało go nie zepsułem ... Wymontowuje sie w miarę prosto ... Trzeba odłączyć akumaulator wymontowac obudowe filtru powietrza Wyjąć wtyk od krokowego Srubokrętem z końcówką tzw.gwiazdką na dłuuuugiej przedłużce odkręcasz 2 sruby i wyjmujesz krokowy razem z oringiem uszczelniającym i to wszystko ... Mój był cały pokryty czymś w rodzaju sadzy niestety ruszyłem iglicę i po załozeniu obroty strasznie falowały ... pomogło odlaczenie akum i ponowne załączenie ... !!!! ale radzę pojechać do warsztatu niech go wymontują i przeczyszczą bo pewnie przekladnia w nim się zabrudziła i sie zacina a jak się rozgrzeje od obudowy wtrysku to chodzi prawidłowo ... trzeba też sprawdzic przewody i wtyki bo może tam gdzieś niestyka ... generalna zasada nie wyciągac i wpychać na siłe iglicy silnika ... można też przeczyścić kanały dolotowe do krokowego w obudowie wtrysku ... ale generalnie polecam dobrego fachowca a grzebanie przy tym odradzam Krokowy na rysunku oznaczony jako NR 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrachMK Napisano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2003 >Ponieważ mnie to również czeka, mam w tym kanale jakąś brudną maź, to mam w związku z tym 1 pytanie. ????? W książkach straszą , że po wyjęciu trza podpiąć examinera i wykalibrować silnik krokowy. Domyślam się, że nie masz w domu examinera ( a może masz ) i wystarczy tylko odpiąć aku na jakiś czas. Dobrze kombinuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joe_00 Napisano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2003 . Dobrze > kombinuje Dobrze ....zdjęcie i założenie klem powoduje że kalibruje sie samoczynnie ... sprawdzono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.