zedred Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 Witam all zaczne od początku odpalem silnik, jadę jakieś 5 min widzę że już ciepły jest trochę więc włączam nawiew żeby trochę ogrzać w kabinie bo akurat zimno było a tu dziwo nawiew dmucha zimnym powietrzem mimo że ciepło ustawione na full a wskazówka chłodnicy skacze prawie na maxa w jednej chwili !!!To wyglądało tak jakby całe ciepło skierowało się na czujnik temp chłodnicy wyłączam więc szybko nawiew i wskazówka spada po chwili... po następnym włączeniu nawiewu ( po ok 2 min) wszystko juz było ok nie wierzę że mi pierwszemu się to przytrafiło więc pewnie ktoś potrafi to wyjaśnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klocek14 Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > Witam all > zaczne od początku > odpalem silnik, jadę jakieś 5 min widzę że już ciepły jest trochę > więc włączam nawiew żeby trochę ogrzać w kabinie bo akurat zimno > było a tu dziwo > nawiew dmucha zimnym powietrzem mimo że ciepło ustawione na full a > wskazówka chłodnicy skacze prawie na maxa w jednej chwili !!!To > wyglądało tak jakby całe ciepło skierowało się na czujnik temp > chłodnicy > wyłączam więc szybko nawiew i wskazówka spada po chwili... > po następnym włączeniu nawiewu ( po ok 2 min) wszystko juz było ok > nie wierzę że mi pierwszemu się to przytrafiło więc pewnie ktoś > potrafi to wyjaśnić 1: Czujnik temperatury może nie stykał ..... 2: Wskaźnik wariuje bo styki w zegarach są zabrudzone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pdm64 Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 Pewnie będzie jak napisał kolega powyżej bo jakby był zapowietrzony układ to w jednym momencie temperatura by tak wysoko nie skoczyła także usterki szukaj w okolicach licznika ewentualnie czujnika temperatury lub przetarcia na przewodzie z niego. pozdrawiam pdm64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 ale jak leci zimne powietrze to raczej nie wina zasniedziałych styków tylko np. zapowietrzonego układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.