heniek_ Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 Nie znam sie ! Czy do Una 1992 1.1 5D (silnik umiera) bedzie pasowal silnik od una 1996 1.0? (85tys, cena 900zł) Jezeli tak to czy trzeba zmiane silnika gdzies zglaszac (wydzial komunikacji) ? Jezeli tak to czy trzeba zglaszac zmiane w przypadku zmiany z 1.1 na 1.1. A moze ktos z was ma namiar na jakis silnik? w miare niedrogo. Na allegro sa rozne, od 300 do 1000zl. Ale allegro to praktycznie kupno w ciemno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 Jak zmieniasz silnik na inny o tej samej pojemności to nigdzie nie musisz tego zgłaszać bo jest traktowany jako część wymienna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 > Nie znam sie ! > Czy do Una 1992 1.1 5D (silnik umiera) bedzie pasowal silnik od una > 1996 1.0? (85tys, cena 900zł) > Jezeli tak to czy trzeba zmiane silnika gdzies zglaszac (wydzial > komunikacji) ? Jezeli tak to czy trzeba zglaszac zmiane w > przypadku zmiany z 1.1 na 1.1. > A moze ktos z was ma namiar na jakis silnik? w miare niedrogo. Na > allegro sa rozne, od 300 do 1000zl. Ale allegro to praktycznie > kupno w ciemno. jesli silniki sa z rodziny fire będą pasować , zgłosić należy zmiane silnika jeśli ulega zmienia pojemność ale w praktyce możesz tego niegłaszać , napisz jaki ma pzrebieg twój stary silnik może opłaca sie go reanimować silnik używany koszt ok. 500zl , natomiast co do zmiany z 1.1 zakładam że masz gaznik na 1.0 96 rok wtrysk musiał bedziesz wykonac kilka przeróbek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniek_ Napisano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 Silnik ma ok 170tys, jak na ten rocznik to podobno malo, ale... 1. Chodzi glosno, do traktora mu brakuje no ale cichy to on nie jest. 2. Bierze duzo oleju, jak wdepne w pedal to jakas moc jest ale wtedy strasznie kopci. Dlatego jezdze jak stary dziadzia zeby mi dowodu nie zatrzymali w zwiazku z tym co polecacie? kupic nowy remontowac? nieznam sie na tym, ale chcialbym sie dowiedziec czego to moze byc przyczyna i ile to moze kosztowac w warsztacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniek_ Napisano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 a ps. znasz kogos np w zgierzu kto jest jakims dobrym mechanikiem? mieszkam 12 km od zgierza w ozorkowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robitrans Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 > a ps. znasz kogos np w zgierzu kto jest jakims dobrym mechanikiem? > mieszkam 12 km od zgierza w ozorkowie Przyjedź do Oławy z lawetą,to dostaniesz uno 1,5 na wtrysku wielopunktowym na chodzie a EGON Ci to wszystko przełoży do twojego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 > Silnik ma ok 170tys, jak na ten rocznik to podobno malo, ale... > 1. Chodzi glosno, do traktora mu brakuje no ale cichy to on nie jest. > 2. Bierze duzo oleju, jak wdepne w pedal to jakas moc jest ale wtedy > strasznie kopci. Dlatego jezdze jak stary dziadzia zeby mi > dowodu nie zatrzymali > w zwiazku z tym co polecacie? kupic nowy remontowac? nieznam sie na > tym, ale chcialbym sie dowiedziec czego to moze byc przyczyna i > ile to moze kosztowac w warsztacie ujmę to tak : taki przebieg to wielkie G... dla gaźnikowca silnik jest jak najbardziej do uratowania i będzie hulał jak tra lala problem to to że sie nie znasz, a kapitalka silnika jest dość droga ale .... wymienić mu uszczelki,pierścienie, uszczelniacze zaworów wraz z regulacją, uszczelka głowicy wszystkie filtry, zalać nowym olejem, wyregulować gaźnik i masz nie to auto jeżeli chodzi o zmiane silnika to ja bym sie nie bawił z 1,1 na 1,1 lub 1,0 zapierniczyć mu 1,4 i miód malyna a co do zgłaszania innego silnika to nie ma takiego obowiązku bo teraz w DR sie nie pisze nr. silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 > zapierniczyć mu 1,4 i miód malyna Taa i całą elektronike, zmiany w zawiasie z przodu i potem płakać "łolaboga tosz to więcej chla jak duży fiat" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 > Taa i całą elektronike, zmiany w zawiasie z przodu > i potem płakać "łolaboga tosz to więcej chla jak duży fiat" nie przesadzaj jasne że więcej pierniczenia i więcej spali ale to w końcu 1,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 > nie przesadzaj > jasne że więcej pierniczenia i więcej spali > ale to w końcu 1,4 Wiem, miałem i innego bym nie chciał, no chyba, że turbawkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 > Wiem, miałem i innego bym nie chciał, no chyba, że turbawkę ja bym nie chciał turbawki ..... ile z tym jest pier.... hm, khm roboty kolega CINEK ma 1,4 i drugą część wydechu z UT ....... Uo jak to gna a jak by była jeszcze możliwość wypieprzyć tego cholernego digiplexa i wsadzić mu gaźnik, to ło matulu ratuj sie kto może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 > ja bym nie chciał turbawki ..... ile z tym jest pier.... hm, khm > roboty Ale jaka frajda jak depniesz > kolega CINEK ma 1,4 i drugą część wydechu z UT ....... Uo jak to gna > a jak by była jeszcze możliwość wypieprzyć tego cholernego digiplexa > i wsadzić mu gaźnik, to ło matulu ratuj sie kto może Ten wtrysk to wogóle jest tam potrzebny jak nie wiem co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 > Ale jaka frajda jak depniesz > Ten wtrysk to wogóle jest tam potrzebny jak nie wiem co CINEK teraz robi 1,5 szacowana moc to 140 KM a jak dorwie komresor tooooo jakieś 170, więc po co te turbo a swoją drogą to ciekawe czy ktoś by sie podjął przerobienia głowicy pod gaźnik w 1,4 i gdzie go wsadzić jak itak tam nie ma miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 > CINEK teraz robi 1,5 szacowana moc to 140 KM > a jak dorwie komresor tooooo jakieś 170, więc po co te turbo to nie mam więcej pytań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 > to nie mam więcej pytań jak zobaczyłem ten silnik to też nie miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 > a ps. znasz kogos np w zgierzu kto jest jakims dobrym mechanikiem? > mieszkam 12 km od zgierza w ozorkowie ja sam mechanikuje możemy się umówić mam taki garażyk w Rosanowie i tam działam z autami , myśle że masz silnik spokojnie do zrobienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 > ja bym nie chciał turbawki ..... ile z tym jest pier.... hm, khm > roboty > kolega CINEK ma 1,4 i drugą część wydechu z UT ....... Uo jak to gna > a jak by była jeszcze możliwość wypieprzyć tego cholernego digiplexa > i wsadzić mu gaźnik, to ło matulu ratuj sie kto może że się tak podłącze pod temat... do punciaka 1.2 warto zapiąć turbo czy NIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 > że się tak podłącze pod temat... do punciaka 1.2 warto zapiąć turbo > czy NIE to nie jest tylko kwestia podpięcia turbiny, tam jest kupa innych gratów żwby te turbo działało moim zdaniem nie warto seryjne części tego nie wytrzymają, już lepiej poszykać punto 1,4 HGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 > to nie jest tylko kwestia podpięcia turbiny, tam jest kupa innych > gratów żwby te turbo działało > moim zdaniem nie warto seryjne części tego nie wytrzymają, już lepiej > poszykać punto 1,4 HGT ok ale jak takie coś wygląda w obudowie U-N-O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 > to nie jest tylko kwestia podpięcia turbiny, tam jest kupa innych > gratów żwby te turbo działało > moim zdaniem nie warto seryjne części tego nie wytrzymają, już lepiej > poszykać punto 1,4 HGT HGT to było 1,7; a sportowe 1,4 to turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 > HGT to było 1,7; a sportowe 1,4 to turbo a HGT to nie turbo ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 > a HGT to nie turbo ??? HGT to nie turbo !! Turbo jest Punto GT - rzadko spotykane!! Zgadnijcie jakiego silnika rozwinięcie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ministrant Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 > HGT to nie turbo !! > Turbo jest Punto GT - rzadko spotykane!! > Zgadnijcie jakiego silnika rozwinięcie??? 1.4 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2007 > HGT to nie turbo !! > Turbo jest Punto GT - rzadko spotykane!! > Zgadnijcie jakiego silnika rozwinięcie??? zwracam honor tutaj a tu punto GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2007 Brawo !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.