Skocz do zawartości

e46 330i


patre

Rekomendowane odpowiedzi

> ile ten silnik pali w rzeczywistosci?

> co ile km dokonuje sie podstawowych czynnosci serwisowych?

> czy silnik ten ma słabe punkty traktowane jako norma?

> czy dopuszczalny jest pobór oleju?

> ile kosztuje rozrząd?

> pakować się w ten motor?

Zuzycie oleju dopuszcza kazdy producent i to jest normalna sprawa. Co do spalania roznie z nim bywa ale srednio kolo 12l/100km trzeba liczyc.

ja bym bral gdyby byla okazja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zuzycie oleju dopuszcza kazdy producent i to jest normalna sprawa. Co

> do spalania roznie z nim bywa ale srednio kolo 12l/100km trzeba

> liczyc.

> ja bym bral gdyby byla okazja.

12l/100 km ?

12.8l/100 to podaje producent zlosnik.gif Realnie w manualu pali podobno w granicach 14, chyba ze sie starasz, wtedy wiecej. Nie oszukujmy sie, to mocna, 3 litrowa rzedowa szostka - trudno zeby palila mniej od Lanosa.

Silnik z tego co wiem bardzo udany, nowoczesna jednostka (wszedl chyba w 2000r), osiagi zapewnia super (231KM@300Nm, 6.5 do setki, vmax 250km/h). Samochody w standardzie sa juz fajnie wyposazone (duzy hebel, 17"...). Wiekszosc samochodow przeznaczonych do sprzedazy to 330xi - 4 napedowe (wtedy pali 13.3l/100km, w automacie 14.4l/100km wg producenta zlosnik.gif). Podobno koszta utrzymania wersji x sa sporo wyzsze niz zwyklej, ale to trzebaby zweryfikowac, ja sie nia nie interesowalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 12l/100 km ?

> 12.8l/100 to podaje producent Realnie w manualu pali podobno w

> granicach 14, chyba ze sie starasz, wtedy wiecej. Nie oszukujmy

> sie, to mocna, 3 litrowa rzedowa szostka - trudno zeby palila

> mniej od Lanosa.

dobrze kolega gada ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ile ten silnik pali w rzeczywistosci?

> co ile km dokonuje sie podstawowych czynnosci serwisowych?

> czy silnik ten ma słabe punkty traktowane jako norma?

> czy dopuszczalny jest pobór oleju?

> ile kosztuje rozrząd?

> pakować się w ten motor?

teraz to ześ mnie pocieszył grinser006.gif

co chcesz wiedzieć????

chcesz to przyjade takim do szczecina.

często tym śmigam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teraz to ześ mnie pocieszył

> co chcesz wiedzieć????

> chcesz to przyjade takim do szczecina.

> często tym śmigam...

pomijajac koszty benzyny zapytuje sie czy drogie to jest w posiadaniu?

co z zawieszeniem? z przodu jest mcperson? tulejki i sworznie so wymienne? ile zamiennik wahacza?

jak to sie ma z czesciami do hgt?

co jest czesta niedomogą e46?

jakies powtarzajace sie usterki odbiornikow?

czy ten motor wymaga doktoranta bmw przy naprawach czy zniesie kazdego bardziej kumatego mechesa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zawieszenie w tym jest specjalnie wzmicnione?

Nie, tzn sprezyny/amory w kazdej praktycznie beemce sa rozne, to zalezy od silnika. Ale jakis innych elementow zawieszenia 330i nie ma - to jeszcze nie M power.

> ile to wytrzymuje na naszych drogach?

Przednie wahacze w e46 sa dosc wrazliwe na nasze drogi. Ceny czesci najlepiej pokaze Ci allegro - z tym ze zamienniki wahaczy sa czesto 4x tansze niz oryginaly. Z jakoscia pewnie podobnie. Ceny zblizone do oryginalu to czesci Febi, Lemforder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co jest czesta niedomogą e46?

> czy ten motor wymaga doktoranta bmw przy naprawach czy zniesie

> kazdego bardziej kumatego mechesa?

Jedyną poważniejszą bolączka tego modelu są zawiasy. Na nasze drogi chyba za słabe. Co prawda koszty naprawy nie są specjalnie duże w porównaniu do konkurencji.

Silnik 3.0l jest jedną z najbardziej udanych jednostek,jak powstała w BMW w ciągu ostatnich kilkunastu lat (poza oczywiście rodziną S montowaną w M-kach). Co do trwałości nie musisz sie martwić - są pojazdy z przebiegiem ponad 500 tys.km i wg włascicieli nic się nie dzieje (znam osobiście jednego z takim przebiegiem w e39). Spalanie w mieście nie nizsze niż 12-13 l/100, na trasie możesz liczyć na 9l/100, nieraz niższe. serwis tego motoru zrobi wiekszość kumatych mechaników mających doczynienia z BMW

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pomijajac koszty benzyny zapytuje sie czy drogie to jest w

> posiadaniu?

> co z zawieszeniem? z przodu jest mcperson? tulejki i sworznie so

> wymienne? ile zamiennik wahacza?

> jak to sie ma z czesciami do hgt?

> co jest czesta niedomogą e46?

> jakies powtarzajace sie usterki odbiornikow?

> czy ten motor wymaga doktoranta bmw przy naprawach czy zniesie

> kazdego bardziej kumatego mechesa?

w poniedziałek wszystko napiszę...

ale od razu mówie że zawiecha siada jak w BBMach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pomijajac koszty benzyny zapytuje sie czy drogie to jest w

> posiadaniu?

> co z zawieszeniem? z przodu jest mcperson? tulejki i sworznie so

> wymienne? ile zamiennik wahacza?

wahacz Lamforder 520 zl a tuleje dwie szt Bilstein 220 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wtorek jest... i co?

sorki chciałem go jeszcze raz wypróbować grinser006.gif

generalnie zawiecha jest do kitu...

ale praktycznie każda pierdółkę kupisz osobno.

komp??? niestety angielski.

przy silniku niec nie robił, ale twierdzi że mało kto bierze sę za robote przy tym motorq.

a w silnik 340KM nie chcesz się pakować???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sorki chciałem go jeszcze raz wypróbować

spoko... to wszyscy tak maja...

> generalnie zawiecha jest do kitu...

co mam przez to rozumiec...

omow biorac pod uwage ze mam dwa fiaty i termin 'do kitu' mocno mam już oklepany...

> ale praktycznie każda pierdółkę kupisz osobno.

orientujesz sie czy w cenach jak do hgt?

> a w silnik 340KM nie chcesz się pakować???

nie... ale zastanawiam sie tez nad 30d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> spoko... to wszyscy tak maja...

grinser006.gif

> co mam przez to rozumiec...

> omow biorac pod uwage ze mam dwa fiaty i termin 'do kitu' mocno mam

> już oklepany...

po prostu też często coś się tłucze i wybija...

jeśli chodzi o jazde to jetk oki ale trzeba robić tak często jak w bbmach

> orientujesz sie czy w cenach jak do hgt?

nie bardzo...

ale spróbuje zapytać

> nie... ale zastanawiam sie tez nad 30d...

który rok celujesz?? bo tam było 184KM i 204 KM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po prostu też często coś się tłucze i wybija...

> jeśli chodzi o jazde to jetk oki ale trzeba robić tak często jak w

> bbmach

aha.. przeżyje...

> nie bardzo...

> ale spróbuje zapytać

byłbym wdzięczny

> który rok celujesz?? bo tam było 184KM i 204 KM...

tak od 2004

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co ty nimi handlujesz?

ma dostep grinser006.gif

sprowadzane są.

farta masz z tym dizlem bo z głupia zapytałem, a ten mówi ze własnie jedzie takie czarne z niemiec...

chce Ci pomóc poza tym nie odmówie sobie jazdy 204 konnym dizlem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma dostep

> sprowadzane są.

ooooooooooooooooo chyba się do ciebie uśmiechne po kontakt

> farta masz z tym dizlem bo z głupia zapytałem, a ten mówi ze własnie

> jedzie takie czarne z niemiec...

> chce Ci pomóc poza tym nie odmówie sobie jazdy 204 konnym dizlem

ciesze sie zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc patre sprawa wyglada tak:

dizel niby na rope ale jak to jeździ to szok.

ten drugi benzyniak co nim jeździłem to lichota w porównaniu z dizlem.

niesamowite przyspieszeni i eleastoczność.

po prostu zbiera się idealnie.

benzyniak choć nieco mocniejszy to nie daje takiej frajdy z jazdy noi przedewszystkim nie przyspiesza na poszczególnych biegach tak jak dizel.wrzucasz bieg but w podłogę i skóre na nosie marszczy...

tym autem wyprzedzanie 3 tirów to pestka...

a jeśli zależy Ci na tych kilku kucykach to chłopaki zrobia 250 bez problemu wink.gif

spalanie:

jak mu deptałem to spalał nawet ponad 12 litrów

ale jeżdżąc normalnie w 8 się mieści.

ogólnie to nie wiem jak z awaryjnoscią tych silników ale dizel duuuużo bardziej godny polecenia.

jak byś cos jeszcze chciał wiedzieć to pisz...

ja popytam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o wysokopręznym zacząłem mysleć po tym filmiku

icon_eek.gif

głównie zależy mi na tylnonapędówce...

ile takie chodzą z 2004? 330d touring... z xenonam,i 4el szyby, navi? oczywiście targane z niemiec...

jednak ten wóz ma jak by nie patrzec ponad dwieście koni i pół tysiąc niutonometrów zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o wysokopręznym zacząłem mysleć po tym filmiku jakiś tekst

> głównie zależy mi na tylnonapędówce...

fajny filmik... jak ja mam u siebie prawie vmax i takie same obroty to on zapina ostatni bieg i leci dalej devil.gif

> ile takie chodzą z 2004? 330d touring... z xenonam,i 4el szyby, navi?

> oczywiście targane z niemiec...

u nas cos kolo 70-80 tysi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ile takie chodzą z 2004? 330d touring... z xenonam,i 4el szyby, navi?

> oczywiście targane z niemiec...

> jednak ten wóz ma jak by nie patrzec ponad dwieście koni i pół tysiąc

filmik bardzo fajny smile.gif

ceny możesz sprawdzić tutaj (wyszukiwanie ustawione jest od 2003 r.); w opcji na górze "Suche verändern" możesz zmienić kryteria szukania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> filmik bardzo fajny

> ceny możesz sprawdzić tutaj (wyszukiwanie ustawione jest od 2003

> r.); w opcji na górze "Suche verändern" możesz zmienić kryteria

> szukania.

ok, ale widzę że full komisów...

prawda to, że na eksport opuszczają jeśli zrezygnuje z gwarancji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czemu padaka...

> przy takiej mocy jednak będzie lepszy

dla mnie automat nawet przy mocy 800 koni będzie do kitu!

nie dosć ze pali wiecej to jeszcze gorzej jeździ!

miałem do czynienia z kilkoma autami w automacie i nie chce tego widzieć, i sądze że Ty też byś nie chciał po głebszym namyśle grinser006.gif

ceny:

ten którym jeździłem miał do roboty tylko błotnik przedni lewy.

silnik 204 KM rocznik 2004 przebieg 62 tyś!(wszystko udokumentowane) wersja pełna czyli skóry navi tempomat, xenon itp.

alufelgi oryginalne chyba 17 cali ale nie przygladałem się dokładnie.w ostateczności idzie za 47 tysięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ten którym jeździłem miał do roboty tylko błotnik przedni lewy.

> silnik 204 KM rocznik 2004 przebieg 62 tyś!(wszystko udokumentowane)

> wersja pełna czyli skóry navi tempomat, xenon itp.

> alufelgi oryginalne chyba 17 cali ale nie przygladałem się

> dokładnie.w ostateczności idzie za 47 tysięcy.

łoł... promocja...

byłem wczoraj w komisie zrobić risercz...

stała 320d z korbami z tyłu i radiem cd... za 56 koła...

priva przeczytałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak jeździsz normalnie 8.

> jak deptasz nieco ponad 12.

> ale jest co przycisnąć

> a tak poza tym nie myślałeś o innej marce????

W e39, ktore jest o wiele ciezsze bardzo ciezko jest przekroczyc 11.5 przy butowaniu po miescie i zasniezonych placykach.

12 moze i komp pokaze, ale krotkim odcinku. Watpie zeby komus sie udalo zrobic np caly zbiornik z takim spalaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.