Skocz do zawartości

Co to za przewodzik.. ?


rzywica

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Co to może byc i do czego ma to być , ten luźny przewód ( CC 700 ) niewiem.gif, może trza go wtyknąć do tej kostki poniżej.

Czy może to do niczego nie słuzy.

Dajcie jakąś mądrą radę.

post-82893-14352478690104_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote:

> Cześć.

> Co to może byc i do czego ma to być , ten luźny przewód ( CC 700 ) ,

> może trza go wtyknąć do tej kostki poniżej.

> Czy może to do niczego nie słuzy.

> Dajcie jakąś mądrą radę.


Noo, jak dla mnie to trzeba by go zetknąć z tym co jest poniżej- ale ja jestem nowy i sie nie znam wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> Noo, jak dla mnie to trzeba by go zetknąć z tym co jest poniżej- ale

> ja jestem nowy i sie nie znam

Ok, ale bryka sunie jak bolid formuły jeden i nic złego sie nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć.

> Co to może byc i do czego ma to być , ten luźny przewód ( CC 700 ) ,

> może trza go wtyknąć do tej kostki poniżej.

> Czy może to do niczego nie słuzy.

> Dajcie jakąś mądrą radę.

wszystkie światła ci działają hmm.gif

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehe - to do czujnika temperatury 15/50st w aisanie

> a jednak nie - ten jest po prawej

> nie mam juz materiałów na kompie o aisanie

Domyslam sie hmm.gif że rad nie rad trzeba przewód jakos wtyknąć we wtyk , ale od czego to badziewie jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to kabelek od czujnikadpowiedzialnego za sterowanie pracą gaźnikiem a dokładnie za włączenie sterowaniem mieszanką paliwa na podstawie prędkości obrotowej silnika, sygnału z czujnika pełnego obciążenia i sygnału z sądy lambda.

( słowa Prezesa Jelonka)

Wymieniałem to ostatnio.

Jak chcesz możesz śmigać bez tego grinser006.gifgrinser006.gif

Czujnik i kabel wychodzący od niego masz dobry.

Musisz wykombinowac nową wtyczkę i podpiąc pod połówkę wtyczki od czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak z ciekawośco po za tematem zapytam.

> Skąd na silniku tyle oleju?

> Widziałem juz kilka agentów z tak ubabranym silnikiem.

> Skąd najczęściej wypływa tam olej?

> I jeszcze jedno . Co to za blacha przykręcona do alternatora?

Dzieki za info.

Ta blacha to wspornik do zmodyfikowanego dolotu i stozka ( tak było jak go zonie kupiłem ), a to świecące to szczerze nie wiem, olej nigdzie nie wycieka, stan trzyma, może z odmy bo jest odłaczona od filtra i puszczona luzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzieki za info.

> Ta blacha to wspornik do zmodyfikowanego dolotu i stozka ( tak było

> jak go zonie kupiłem ), a to świecące to szczerze nie wiem, olej

> nigdzie nie wycieka, stan trzyma, może z odmy bo jest odłaczona

> od filtra i puszczona luzem.

szybciej spod pompy paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam smile.gif dokładnie jak kolega Bartek24 napisał smile.gif jest to od czujnika 15 st sterującego pracą centralki a co za tym idzie gaźnika. Jeżeli rano odpala bez problemu i na ssaniu działa ok to możesz to olać i niczym się nie przejmuj. Zużycia paliwa więcej nie bedzie i nic mu nie grozi smile.gif Pozdrawiam ... a tak poza tematem to byłem dziś regulować Aisana (w terenie od zanjomego) i musze powiedzieć że mechanicy starej daty (bez obrazy) ale w wiekszości nie mają pojęcia z czym mają do czynienia. Tak rozregulowanego Aisana to w życiu jeszcze nie widziałm. Było pokręcone wszystkim czym się dało, przestawiona przepustnica ssania, przepustnica gazu na ssaniu czujnik zamknięcia przepustnicy PBJ i BJ. No jednym słowem strach się bać. Najgorsze jest to że ci dobrzey mechanicy (w innych sprawach naprawdę rewelacyjni) usilnie ustawiają aisana na obroty poniżej 850-900 co jest nie akceptowalne w większości Aisanów... pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam dokładnie jak kolega Bartek24 napisał jest to od czujnika 15

> st sterującego pracą centralki a co za tym idzie gaźnika. Jeżeli

> rano odpala bez problemu i na ssaniu działa ok to możesz to olać

> i niczym się nie przejmuj. Zużycia paliwa więcej nie bedzie i

> nic mu nie grozi Pozdrawiam ... a tak poza tematem to byłem

> dziś regulować Aisana (w terenie od zanjomego) i musze

> powiedzieć że mechanicy starej daty (bez obrazy) ale w

> wiekszości nie mają pojęcia z czym mają do czynienia. Tak

> rozregulowanego Aisana to w życiu jeszcze nie widziałm. Było

> pokręcone wszystkim czym się dało, przestawiona przepustnica

> ssania, przepustnica gazu na ssaniu czujnik zamknięcia

> przepustnicy PBJ i BJ. No jednym słowem strach się bać.

> Najgorsze jest to że ci dobrzey mechanicy (w innych sprawach

> naprawdę rewelacyjni) usilnie ustawiają aisana na obroty poniżej

> 850-900 co jest nie akceptowalne w większości Aisanów...

> pozdrawiam wszystkich.

Dzięki Wszystkim za opinie i rady.

Pozdrowionka IThankYou.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.