Skocz do zawartości

wiatrak


Azazel

Rekomendowane odpowiedzi

qrcze stało się coś dziwnego!!??!! choć w sumie może teraz jest normalnie, a wcześniej było dziwnie :-) wiatrak włączał się na pierwszej kresce (małej) po lewej od tej na środku (dużej), teraz włącza się na samym środku skali (duża kreska) :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> qrcze stało się coś dziwnego!!??!! choć w sumie może teraz jest

> normalnie, a wcześniej było dziwnie :-) wiatrak włączał się na

> pierwszej kresce (małej) po lewej od tej na środku (dużej),

> teraz włącza się na samym środku skali (duża kreska) :/

no to przynajmniej teraz Ci sie dobrze wlacza biglaugh.gif moj sie nie wlaczal wogole i temp rospa do 3/4 skali dopiero jak wyjalem atrape to spadala do 1/2... a to przez poluzowane kable czy cos takiego biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak powinno byc... sorki za jakosc robione na szybkosci

U mnie zakres wahań jest nieco mniejszy i zawiera się między zielonymi kreskami

274484109-wska%BCnik.JPG

P.S. Sorki, że zmaszkieciłem do reszty te zdjęcie, ale nie jestem zbyt biegły w programach graficznych zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli wszystko jest ok bo umnie jest podobnie jak u was!!! A czy

> szybko wam sie nagrzewa do właczenia wentylatora???? np. na

> postoju? lub przejazd przez miasto?

Zależnie od temp. na zewnątrz, a jeszcze bardziej od stylu jazdy przed zatrzymaniem.

Przy +20 st. i ostrej jeździe czasami po niecałej min. postoju włącza się wentylator.

Przy delikanej jeździe jest szansa, że wentylator nawet w mieście nie będzie się włączał (no chyba, że utkniemy w korku zlosnik.gif )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zależnie od temp. na zewnątrz, a jeszcze bardziej od stylu jazdy

> przed zatrzymaniem.

> Przy +20 st. i ostrej jeździe czasami po niecałej min. postoju włącza

> się wentylator.

> Przy delikanej jeździe jest szansa, że wentylator nawet w mieście nie

> będzie się włączał (no chyba, że utkniemy w korku )

ale czeste włacznie, nie co chwile , to zecz normalana w uno chyba ! i ze ta tem tak oscyluje w okolicach srodkowej kreski!? bo nie zauwazylem zeby tak dzilo sie w innych samochodach chodzi mi o tak szybkie nagrzanie samochodu ! do roboty jade 18 kilometrow przez caly krakow i jak parlkuje pod robota to czasem mi sie właczy! ale nigdy nie przekroczyla jeszcze srodka wskazowka!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z urwanym drugim tlumikiem nie grzal sie bardziej (3 dni tak

> jezdzilem) byl "troche" glosniejszy i dusil sie na wysokich

> obrotach

Z urwanym to bym unikał wysokich obrotów z troski o swój słuch

biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powera miał, ale speeda ni chuchu

ale i tak jest najciekawsze przetaczanie sie kolo radiowozu na sprzegle biglaugh.gif

a tak na marginesie to zeby sie nie czepiali resztki tlumika wozilem w bagazniku tak dla sciemy ze to niby dopiero co urawalem i jade do warsztatu biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale i tak jest najciekawsze przetaczanie sie kolo radiowozu na

> sprzegle

> a tak na marginesie to zeby sie nie czepiali resztki tlumika wozilem

> w bagazniku tak dla sciemy ze to niby dopiero co urawalem i jade

> do warsztatu

Dobry pomysł waytogo.gif

Tyle że ja nie mam miejsca w "bagażniku" tyle gratów już wożę biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli wszystko jest ok bo umnie jest podobnie jak u was!!! A czy

> szybko wam sie nagrzewa do właczenia wentylatora???? np. na

> postoju? lub przejazd przez miasto?

wg mnie za szybko. czasem minutka na światłach i juz chodzi. jak dla mnie za często

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wg mnie za szybko. czasem minutka na światłach i juz chodzi. jak dla

> mnie za często

to wynika z tego że termostat dla silnika 1.4 jest jaki jest i niestety tego konstrukcyjnie nie zmienimy

można natomiast dorobić sobie zaworek do odopowietrzania nagrzewnicy na wężu i zaoszczędzic sobię męki ze stałym odowietrzaniem co napewno usprawni ukł chlodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to wynika z tego że termostat dla silnika 1.4 jest jaki jest i

> niestety tego konstrukcyjnie nie zmienimy

> można natomiast dorobić sobie zaworek do odopowietrzania nagrzewnicy

> na wężu i zaoszczędzic sobię męki ze stałym odowietrzaniem co

> napewno usprawni ukł chlodzenia

Hm mi się nie zapowietrza układ hmm.gif Sądzę, że i bez termostatu wiatrak by się często włączał po prostu jest mało wydajna pompa cieczy przez co na biegu jałowym za słabo tłoczy ciecz, ale to moja opinia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hm mi się nie zapowietrza układ Sądzę, że i bez termostatu wiatrak

> by się często włączał po prostu jest mało wydajna pompa cieczy

> przez co na biegu jałowym za słabo tłoczy ciecz, ale to moja

> opinia

zrób doświadczenie - odkręć obudowę termostatu, wyjmij termostat i załóż obudowę (trzeba tylko spuscić ciecz)

Jeśli pojeździsz troche zaobserwujesz że silnik z bidą osiaga temperaturę powyżej "dlugiej kreseczki" i trwa to całe wieki - natomiast wentylator to cho cho w bardzo upalny dzień w korku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zrób doświadczenie - odkręć obudowę termostatu, wyjmij termostat i

> załóż obudowę (trzeba tylko spuscić ciecz)

> Jeśli pojeździsz troche zaobserwujesz że silnik z bidą osiaga

> temperaturę powyżej "dlugiej kreseczki" i trwa to całe wieki -

> natomiast wentylator to cho cho w bardzo upalny dzień w korku.

hmm.gif na razie nie będę grzebał, ale tak swoją droga to ciekawe czy w awaryjnej sytuacji (wiatrak nawalił) mega korek itp wyjęcie termostatu by wystarczyło czy by się silnik uszkodził ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na razie nie będę grzebał, ale tak swoją droga to ciekawe czy w

> awaryjnej sytuacji (wiatrak nawalił) mega korek itp wyjęcie

> termostatu by wystarczyło czy by się silnik uszkodził ?

termostatu nie wyjmiesz w 5 minut i na cieplym silnku

korek na chłodnicy ma zabezpieczenie - zawór cisnieniowy

w południowych włoszech zawór termostatu był nagminnie eliminowany z ukł chlodzenia - bo jest do bani (przy wyższych temperaturach cieczy uchylenie zaworu jest za małe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> termostatu nie wyjmiesz w 5 minut i na cieplym silnku

nie no zgadza się, trza by poczekać z 10 min grinser006.gif

> korek na chłodnicy ma zabezpieczenie - zawór cisnieniowy

> w południowych włoszech zawór termostatu był nagminnie eliminowany z

> ukł chlodzenia - bo jest do bani (przy wyższych temperaturach

> cieczy uchylenie zaworu jest za małe)

no właśnie, bo ten samochód się na upały nie za bardzo nadaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem problemu sorki

czujnik temp. na wskaźnik to coś innego niż czujnik temp. na wiatrak

jak by było problem z termostatem to oba czuje zachowują się tak samo czyli skoki temperatur (przymknięty termostat wysoka temp. na wskaźniku a wentylator nie chodzi) termostat otwarty brak możliwości rozgrzania samochody (czasami termostat zarasta i nie domyka się silnik osiąga temp po dłuższej jeździe)

Niski stan płynu silnik osiąga wysoką temp a wentylator nie chodzi

Złe styki na czujniku temp. zegara zły odczyt temperatury na liczniku wentylator chodzi jak należy

UWAGA SPRAWDZ STYKI

A termostat to sprawdza się bardzo łatwo trzeba go wymontować wrzucić do szklanki z wodą i kontrolujesz temp. wody i zerkasz czy się domyka i otwiera

więcej szczegółów mogę podać jak jesteś zainteresowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porsze pomocy!! Mam taki problem : Moja srebna strzała coś szwankuje, wiatrak co prawda się włancza ale nie wiem przy jakiej temp.(nie ma wskaźnika) ale jak go zgasze, to wiatrak też się wyłancza a potem trzeba długo czekać żeby go odpalić (w korku nic fajnego). Czy ktos ma pojecie co jest tego przyczyną i jak ten problem rozwiazać. Sprawdzałem czy jest napięcie jak przy wyłączonym zapłonie;- i jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.