jarecki76 Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 Witam Czytałem w gazecie, że silniki 8V np c16nz nie są kolizyjne w przypadku zerwania paska rozrządu, czy to potwierdzacie, pytam bo mam astrę od roku i nie lubię robić czegoś na siłę, kupiłem od handlarza i ni9c nie wiem na temat jakichkolwiek prac serwisowych. Na niemcu w 2003 r ślad się urywa. Wymieniać , nie wymieniać. Drugie pytanie to poszukuję gadżetów koszulka, smycz astra f mogę się załapać. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Czytałem w gazecie, że silniki 8V np c16nz nie są kolizyjne No, podobno niekolizyjne. Ale jakie by nie były: kiedy pasek wymieniany był ostatni raz? Kiedy pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 c16nz na 100% bezkolizyjny ale nie wszystkie 8v sa bezkolizyjne. c14nz juz sie niszczy po zerwaniu paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 Nie mam zielonego pojęcia a więc co radzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Nie mam zielonego pojęcia a więc co radzisz? Ja bym wymienił (zresztą u siebie wymieniłem od razu po zakupie nie przejmujac się tym co Niemiec mówił i było napisane w książce serwisowej ) Pasek, napinacz, pompa i profilaktycznie termostat. Robocizna 100 - 150 zł Pasek: Gates lub Conti 50zł Napinacz SKF, Litens, Ina 150 zł Pompa SKF, Hepu 110 zł Termostat Wahler 25 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 Potwierdzam. U mnie kilka razy sie zerwał i nic sie nie stało. Zrywał sie przy 40km/h jak i przy 90km/h. Tylko nowy pasek i w droge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
art2 Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Witam > Czytałem w gazecie, że silniki 8V np c16nz nie są kolizyjne w > przypadku zerwania paska rozrządu, czy to potwierdzacie, pytam > bo mam astrę od roku i nie lubię robić czegoś na siłę, kupiłem > od handlarza i ni9c nie wiem na temat jakichkolwiek prac > serwisowych. Na niemcu w 2003 r ślad się urywa. > Wymieniać , nie wymieniać. > Drugie pytanie to poszukuję gadżetów koszulka, smycz astra f mogę się > załapać. > pozdrawiam =================== Potwierdzam z autopsji .Zerwał mi się raz i dalej jezdze bez remontu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deinterlace Napisano 20 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2007 A w moim byłym 1.4 wszystkie zawory poleciały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek82 Napisano 20 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2007 > Potwierdzam. U mnie kilka razy sie zerwał i nic sie nie stało. Zrywał > sie przy 40km/h jak i przy 90km/h. Tylko nowy pasek i w droge. a jak panowie sprawa ma sie do x16sz? bo ja tylko wymieniłem pasek i napinacz pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.