Skocz do zawartości

Wrrrr auto mi koroduje - jak to naprawić pytanie do SPECA


gulinski

Rekomendowane odpowiedzi

Z przyczyn powszechnie znanych Uniak koroduje .

Moim problemem jest korozja w znaczonym na zdjęciu miejscu. Mało tego ruda zabrała się za numerki.

Czy ktoś coś takiego juz naprawiał i jak to naprawić TANIO? 274490087-00-01.jpg

zdjęcie jest zapożyczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z przyczyn powszechnie znanych Uniak koroduje .

> Moim problemem jest korozja w znaczonym na zdjęciu miejscu. Mało tego

> ruda zabrała się za numerki.

> Czy ktoś coś takiego juz naprawiał i jak to naprawić TANIO?

> zdjęcie jest zapożyczone

Zdjąć błotnik i nadkole i odspawać + wstawić kawałek blachy wszystko od strony koła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z przyczyn powszechnie znanych Uniak koroduje .

> Moim problemem jest korozja w znaczonym na zdjęciu miejscu. Mało tego

> ruda zabrała się za numerki.

> Czy ktoś coś takiego juz naprawiał i jak to naprawić TANIO?

> zdjęcie jest zapożyczone

Mi tez w tamtym miejscu dziura wyleciala dokldnie nad numerami ale juz zaspawana smile.gif jeszcze tam wprowadze pare poprawek jak bedzie czas !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z przyczyn powszechnie znanych Uniak koroduje .

> Moim problemem jest korozja w znaczonym na zdjęciu miejscu. Mało tego

> ruda zabrała się za numerki.

> Czy ktoś coś takiego juz naprawiał i jak to naprawić TANIO?

> zdjęcie jest zapożyczone

Wszystkie uniaki koroduja tam gzie jest wybity numer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..i nikt ich nie naprawia w tym miejscu

hmm.gif Bo drogo to kosztuje hehe.gif

Niedawno przez to przechodziłem... Wpierw wizyta u rzeczoznawcy samochodowego = 150pln. Następnie diagnosta i nabicie nowych numerków = 200pln. Na koniec wydział komunikacji i wymiana dowodu = niepamiętam, ale niedużo.

Naprawy dokonałem we własnym zakresie... Kawałek blachy i nitownica...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem ten sam problem w polonezie ,można to zrobić tak jak ci radzą koledzy czyli spawać ,amożna zajechać do konkretnego mechanika ,zmieni ci cały profil i na podstawie starej blachy i jego poświadczenia w ASSO wybiją ci numer zasrtępczy za ok 90 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.