taylor Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 Witam, cos sie znow zlego dzieje z Kropkiem, mianowicie: -umiarkowane depniecie gazu - Kropek przyspiesza, nawet znosnie, gorzej pod gorke (na 5 tce jedzie ale o przyspieszaniu nie ma mowy), -glebsze depniecie - minimalnie sie zmuli i przyspiesza tak samo, albo po chwili ozyje, ale nadal nie jest to co bylo wczesniej ze szedl jak burza (no-jak na 1,1 ). W kazdym razie odczuwam wyrazny spadek mocy. Pisze bo nie sa to objawy typu - stanal i nie jedzie, da sie z tym zyc ale dlaczego, skoro nie jest tak jak powinno?... 155 tkm na benzynie, kable swiece, cewki, filtr, rozrzad ok. Podejrzewam sonde - miał juz moze ktoś z Was takie objawy? Bardzo zalezy mi na jego mocy, ktorej i tak nieduzo bylo, ale zawsze bylo, a teraz jakos nie rwie tak jak rwal Ktos pomoze? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gassper Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 W archiwum jest na ten temat. Odłacz sonde i sprawdz jak sie samochód zachowuje,jezeli bedzie poprawa to na 100% sonda poszla sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 Jak chcesz sprawdzić czy przyczyną jest sonda to rozłacz jej wtyczkę z instalacją samochodu. Jeżeli poczujesz różnicę to ona będzie przyczyną. Choć najlepszym sposobem sprawdzenia układu sterowania silnikiem jest podłączenie auta do kompa diagnostycznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 szybciej obstawiam map sensor niz sonde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taylor Napisano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > Jak chcesz sprawdzić czy przyczyną jest sonda to rozłacz jej wtyczkę > z instalacją samochodu. Jeżeli poczujesz różnicę to ona będzie > przyczyną. > Choć najlepszym sposobem sprawdzenia układu sterowania silnikiem jest > podłączenie auta do kompa diagnostycznego. odpinanie nia przynosilo roznicy, wrecz pogarszalo sytuacje, map sensor sprawny bo wyraznie czuc pogorszenie po odpieciu przewodu w kolektora, takze w ciemno wymianilem sonde....i bardzo dobrze zrobilem hula znow jak ta lala dzieki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taylor Napisano 9 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2007 hula znow jak ta lala > dzieki i pozdrawiam przepraszam ze sobie sam odpowiadam, ale hulal... problem powrocil takze sonda mogla to byc ale nie do konca bede sie teraz przygladal Map Sensorowi - po zdjeciu wezyka silnik pracuje fatalnie ale czy mozliwe jest ze MAP Sensor pracuje ale wadliwie podajac czasem bledne dane? chyba podmianka bedzie jedynym sposobem na ocene... dodam ze podpiecie do kompa ie wykazalo zadnego bledu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taylor Napisano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2007 Dzis skorzystalem z okazji i bedac na szrocie podmienialem niemal wszystkie czujki jakie sie dalo, a ze nie bylo zadny rezultatow (poprawy) zalamany zaczalem znow szukac jakiejs utajnionej przyczyny....znalazlem....uszzelka w kolektorze dolotowym pomiedzy gora z wtryskiem a dolem z przepustnica przedmuchana leciutko tyle zachodu przez ten jeden badziew uszczelka zmieniona i koniec mek i udrek...ciekawe na jak dlugo ps. takze jest nauczka - zamiast winic elektroinke, najpierw dobrze obejrzec mechanike... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.