Skocz do zawartości

Instalacje SEKWENCYJNE = PROBLEMY ????


richard_s

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Właśnie wróciłem z ASO, gdzie zasięgnąłem pewnych info dotyczących swojej instalki.

Specjaliści gazowi z mojego ASO byli podobno na pewnych testach/szkoleniach z zakresu instalek Tartarini SGI i dowiedzieli sie...

.. ze instalki SGI ( podobno nie tylko Tartarini ale również innych producentów) są bardzo wrażliwe na przeciążanie silnika..

Po tym jak daje sie but.gif-a komputery LPG wariują, i muszą przez jakiś czas do siebie dochodzic...

Problem istnieje podobno częściej przy silnikach 16-o zaworowych.

Specjaliści z Tartarini Śląsk twierdzą ze w przypadku ich instalek problemy będą wyeliminowane po wgraniu nowego softu do instalek. Soft ten jest jednak dopiero w fazie testów...

CIekawe czy to tylko sciema czy rzeczywiście pracują nad nowym softem...

Ciekawe tez czy uzytkownicy innych instalek sekwencyjnych zauwazyli podobne problemy??

W m ojej Tartarini SGI potwierdza sie to...

Kiedy zaczne silnika robic sokowirówke... instalka głupieje.. i po zejsciu z wysokich obrotów silnik gasnie...

Hehe..

Smieszne jest to ze podobno zapierali sie ze ich instalki chodzą dobrze nawet przy ostrym dawaniu w palnik.. ale znalazl sie jeden cwaniak z jakiegos ASO, kóry tak dal w palnik ze rzeczywiscie silnik zaczął gasnąć..

i wtedy sie przyznali hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam BRC Sequent z softem Fast. Silnik często rozpędzam do 6 500

> obr/min, nawet czasem do odcięcia paliwa i na razie - odpukać

> nic się nie dzieje...

No prosze... i moze to jest wlasnie odopiwedź na moje pytanie??

Moze Tartarini dalo pupa.gif

PS

To w BRC masz możliwosc wgrania softu Fast albo np Low albo High??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam BRC Sequent z softem Fast. Silnik często rozpędzam do 6 500

> obr/min, nawet czasem do odcięcia paliwa i na razie - odpukać

> nic się nie dzieje...

tez mam ta instalke i czesto autko wysokko krece smirk.gif od roku no problem grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .. ze instalki SGI ( podobno nie tylko Tartarini ale również innych

> producentów) są bardzo wrażliwe na przeciążanie silnika..

> Po tym jak daje sie -a komputery LPG wariują, i muszą przez jakiś

> czas do siebie dochodzic...

> Problem istnieje podobno częściej przy silnikach 16-o zaworowych.

mam bigasa, 20 zaworów zlosnik.gif żadnych tego typu problemów nie zauważyłem

a instalkę mam już 2 lata - więc soft na pewno nie jest żaden nowy

po coś kupował jakieś tartacośtam - nawet nazwę mają niegramotną zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam bigasa, 20 zaworów żadnych tego typu problemów nie zauważyłem

> a instalkę mam już 2 lata - więc soft na pewno nie jest żaden nowy

> po coś kupował jakieś tartacośtam - nawet nazwę mają niegramotną

Ha!

Łatwo powiedzieć!

Założyłem bo myślałem ze uniknę takich właśnie problemów..

Instalki Tartarini są przecież autoryzowane przez ASO Fiat.. tzn ASO Fiat tylko takie zakłada bokser.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Instalki Tartarini są przecież autoryzowane przez ASO Fiat.. tzn ASO

> Fiat tylko takie zakłada

wiem - nic na to nie poradzisz...

myślę jednak, że to nie jest problem wszystkich sekwencji - tylko albo stilo, albo tartarini...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady , było to denerwujace -ale nigdy nie zgasł ,no i na V szedł jak burza biglaugh.gif, ... miał jeszcze jedną denerwujacą mnie przypadłość , kiedy przełączałem go na gaz ( przełączał się przy 2000 obr.) tak delikatnie -aby tylko przekroczyć te 2000 to sie potem dusił przy każdym dodawaniu gazu , natomiast przy przełączeniu przygazówką chodził jak ta lala niewiem.gif, nikt nie potrafił mi wytłumaczyc dlatego coś takiego wystepuję, o sorry wystepowało smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moze tyle, ze nie bedziesz dawal w palnik, bo przeciez zalozyles gaz

> zeby jezdzic ekonomicznie, a na gazie to i tak nie beda rajdy -

> w porownaniu z benzyna

Wcale tak nie jest...

swadomosc tego ze paliwo kosztuje mniej sklania do braku szacunku do silnika:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stilomaniacy bez instalek Tartarini nie narzekaja...

czytałem co innego zlosnik.gifzlosnik.gif

a na poważnie - z bigasem chyba freeco kiedyś miał problemy hmm.gif

wychodzi na to, że ciężko jest zagazować stilaka...

a może po prostu ciule monterzy się nie znają niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czytałem co innego

> a na poważnie - z bigasem chyba freeco kiedyś miał problemy

> wychodzi na to, że ciężko jest zagazować stilaka...

> a może po prostu ciule monterzy się nie znają

Wyglada na to ze tak..

ale JTD to tez nie jest rozwiazanie..

Nie do jazdy miejskiej... nie do pracy...Zanim sie w zime nagrzeje mozna odmrozic rece.. hehe.gif

Poza tym.. JTD maja turbo. a to sie czesto psuje... frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no prosze, mam te sama instalke w Escorcie 1.6 i czasem brakuje gazu

> przy pelnym depnieciu w pedal - auto nie rozpedza sie plynnie,

> przy przelaczeniu na benzyne auto dostaje kopa, a czasem

> wszystko jest ok...... i co robic??

Kiedyś jeden z Kolegów opisywał podobną sytuację. Zaraz po zainstalowaniu LPG. Okazało się, że gazownik zamontował zbyt małe (wydajność) wtryskiwacze jak na silnik 1.8. Po zmianie wszystko jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.