richard_s Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 Hej! Właśnie wróciłem z ASO, gdzie zasięgnąłem pewnych info dotyczących swojej instalki. Specjaliści gazowi z mojego ASO byli podobno na pewnych testach/szkoleniach z zakresu instalek Tartarini SGI i dowiedzieli sie... .. ze instalki SGI ( podobno nie tylko Tartarini ale również innych producentów) są bardzo wrażliwe na przeciążanie silnika.. Po tym jak daje sie -a komputery LPG wariują, i muszą przez jakiś czas do siebie dochodzic... Problem istnieje podobno częściej przy silnikach 16-o zaworowych. Specjaliści z Tartarini Śląsk twierdzą ze w przypadku ich instalek problemy będą wyeliminowane po wgraniu nowego softu do instalek. Soft ten jest jednak dopiero w fazie testów... CIekawe czy to tylko sciema czy rzeczywiście pracują nad nowym softem... Ciekawe tez czy uzytkownicy innych instalek sekwencyjnych zauwazyli podobne problemy?? W m ojej Tartarini SGI potwierdza sie to... Kiedy zaczne silnika robic sokowirówke... instalka głupieje.. i po zejsciu z wysokich obrotów silnik gasnie... Hehe.. Smieszne jest to ze podobno zapierali sie ze ich instalki chodzą dobrze nawet przy ostrym dawaniu w palnik.. ale znalazl sie jeden cwaniak z jakiegos ASO, kóry tak dal w palnik ze rzeczywiscie silnik zaczął gasnąć.. i wtedy sie przyznali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_O Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 Mam BRC Sequent z softem Fast. Silnik często rozpędzam do 6 500 obr/min, nawet czasem do odcięcia paliwa i na razie - odpukać nic się nie dzieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
richard_s Napisano 27 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 > Mam BRC Sequent z softem Fast. Silnik często rozpędzam do 6 500 > obr/min, nawet czasem do odcięcia paliwa i na razie - odpukać > nic się nie dzieje... No prosze... i moze to jest wlasnie odopiwedź na moje pytanie?? Moze Tartarini dalo PS To w BRC masz możliwosc wgrania softu Fast albo np Low albo High?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sirk Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 > Mam BRC Sequent z softem Fast. Silnik często rozpędzam do 6 500 > obr/min, nawet czasem do odcięcia paliwa i na razie - odpukać > nic się nie dzieje... tez mam ta instalke i czesto autko wysokko krece od roku no problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald82 Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 Mam OMEGAS i nigdy nie bylo takich problemow, ciagnie do konca i wszystko jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jurek_P Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 no prosze, mam te sama instalke w Escorcie 1.6 i czasem brakuje gazu przy pelnym depnieciu w pedal - auto nie rozpedza sie plynnie, przy przelaczeniu na benzyne auto dostaje kopa, a czasem wszystko jest ok...... i co robic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maggy Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 Faktycznie !, jak miałem Tatarini to po większym i dłuższym deptaniu falowały obroty ,czasami prawie do zgasniecia , teraz mam KME Diego i jest super , żadnych emulatorów i zbednych kabli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 > .. ze instalki SGI ( podobno nie tylko Tartarini ale również innych > producentów) są bardzo wrażliwe na przeciążanie silnika.. > Po tym jak daje sie -a komputery LPG wariują, i muszą przez jakiś > czas do siebie dochodzic... > Problem istnieje podobno częściej przy silnikach 16-o zaworowych. mam bigasa, 20 zaworów żadnych tego typu problemów nie zauważyłem a instalkę mam już 2 lata - więc soft na pewno nie jest żaden nowy po coś kupował jakieś tartacośtam - nawet nazwę mają niegramotną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
richard_s Napisano 28 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 > mam bigasa, 20 zaworów żadnych tego typu problemów nie zauważyłem > a instalkę mam już 2 lata - więc soft na pewno nie jest żaden nowy > po coś kupował jakieś tartacośtam - nawet nazwę mają niegramotną Ha! Łatwo powiedzieć! Założyłem bo myślałem ze uniknę takich właśnie problemów.. Instalki Tartarini są przecież autoryzowane przez ASO Fiat.. tzn ASO Fiat tylko takie zakłada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
richard_s Napisano 28 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 > Faktycznie !, jak miałem Tatarini to po większym i dłuższym > deptaniu falowały obroty ,czasami prawie do zgasniecia , teraz > mam KME Diego i jest super , żadnych emulatorów i zbednych > kabli I cóż mam powiedzieć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 > Instalki Tartarini są przecież autoryzowane przez ASO Fiat.. tzn ASO > Fiat tylko takie zakłada wiem - nic na to nie poradzisz... myślę jednak, że to nie jest problem wszystkich sekwencji - tylko albo stilo, albo tartarini... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iktorn Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 tez mam bigas silnik 16v i wszystko takze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iktorn Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 > I cóż mam powiedzieć?? moze tyle, ze nie bedziesz dawal w palnik, bo przeciez zalozyles gaz zeby jezdzic ekonomicznie, a na gazie to i tak nie beda rajdy - w porownaniu z benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maggy Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 Bez przesady , było to denerwujace -ale nigdy nie zgasł ,no i na V szedł jak burza , ... miał jeszcze jedną denerwujacą mnie przypadłość , kiedy przełączałem go na gaz ( przełączał się przy 2000 obr.) tak delikatnie -aby tylko przekroczyć te 2000 to sie potem dusił przy każdym dodawaniu gazu , natomiast przy przełączeniu przygazówką chodził jak ta lala , nikt nie potrafił mi wytłumaczyc dlatego coś takiego wystepuję, o sorry wystepowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maggy Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 stawiam na Tatarini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maggy Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 Bym polemizował... , wręcz przeciwnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
richard_s Napisano 28 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 > stawiam na Tatarini Tartarini... Stilomaniacy bez instalek Tartarini nie narzekaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
richard_s Napisano 28 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 > moze tyle, ze nie bedziesz dawal w palnik, bo przeciez zalozyles gaz > zeby jezdzic ekonomicznie, a na gazie to i tak nie beda rajdy - > w porownaniu z benzyna Wcale tak nie jest... swadomosc tego ze paliwo kosztuje mniej sklania do braku szacunku do silnika:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 > Stilomaniacy bez instalek Tartarini nie narzekaja... czytałem co innego a na poważnie - z bigasem chyba freeco kiedyś miał problemy wychodzi na to, że ciężko jest zagazować stilaka... a może po prostu ciule monterzy się nie znają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
richard_s Napisano 28 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 > czytałem co innego > a na poważnie - z bigasem chyba freeco kiedyś miał problemy > wychodzi na to, że ciężko jest zagazować stilaka... > a może po prostu ciule monterzy się nie znają Wyglada na to ze tak.. ale JTD to tez nie jest rozwiazanie.. Nie do jazdy miejskiej... nie do pracy...Zanim sie w zime nagrzeje mozna odmrozic rece.. Poza tym.. JTD maja turbo. a to sie czesto psuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fireman Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 > Tartarini... > Stilomaniacy bez instalek Tartarini nie narzekaja... ja nie narzekam na swoje tartacośtam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maggy Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 ...ups nietakt , uważam ,że trzeba dopasować instalkę do samochodu , kolega w Punto II 1.2 16v ma Tartarini i jest zadowolony , u mnie niby ten sam silnik a jakoś..., może ja przewrazliwiony jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_O Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 > no prosze, mam te sama instalke w Escorcie 1.6 i czasem brakuje gazu > przy pelnym depnieciu w pedal - auto nie rozpedza sie plynnie, > przy przelaczeniu na benzyne auto dostaje kopa, a czasem > wszystko jest ok...... i co robic?? Kiedyś jeden z Kolegów opisywał podobną sytuację. Zaraz po zainstalowaniu LPG. Okazało się, że gazownik zamontował zbyt małe (wydajność) wtryskiwacze jak na silnik 1.8. Po zmianie wszystko jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jurek_P Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 wtryski sa ok, to juz bylo sprawdzane, w innych autach sprzet smiga jak nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.