_jedrek_ Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > nom będzie bardzo profi hehe > ale pytanie teoretyczne nie zważając na koszty, da się to zrobić ? niech sie specjalisci wypowiedza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > niech sie specjalisci wypowiedza nom, dlatego m.in. takiwe cudo napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > nom będzie bardzo profi hehe > ale pytanie teoretyczne nie zważając na koszty, da się to zrobić ? A dlaczego ma się nie dać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > A dlaczego ma się nie dać? nie znam się wogóle na turbach itp rzeczach. W 700 jest gaźnik i 2 gary club Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > nie znam się wogóle na turbach itp rzeczach. W 700 jest gaźnik i 2 > gary club Wiem co tam jest, bo mam 700-kę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 dziure w podłodze zapuśc solidne pazury i na flinstonów atakuj, a jak to samo zrobi twoja baba to będziesz miał "biflinstons" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > witam mam cc 900 na jednopunkcie i chciał bym załozyc turbo do 900 i > nie chce zadnych 1.2 czy cos tam chce 900 turbo widziałem juz > taki silnik i mysle ze moj bedzie sie nadawał idealnie....wsumie > mam poskałdany silnik od nowa na nowych czesciach plus do tego > klawiatura mechaniczna i takie tam...co byscie proponowali jakie > turbob jakie rozwiazania techniczne jest to wykonalne.... bezsensowne ale wykonalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > to nie jest tak.ja na mocnej 900 zrobiłem 10 tys rozwalilem silnik z > mojej winy naprawilem i dalej jezdzic bedzie. > Teraz knuje nad mpi ale Ty z innego powodu zostałeś przy 900-bo dzięki niej mogłeś startować w I klasie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > nie pytal o rade w sensie czy sie oplaca, tylko jak technicznie > wykonac widzę ,że ostatnio jesteś przeciwko wszystkim na CM. Tommi to bardzo dobrze spuentował z mojej strony EOT! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > ale wałek w glowicy a nie bloku i to jest głowna roznica > volkswageny z 1400 maja 60 a civic z 1.6 160 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > widzę ,że ostatnio jesteś przeciwko wszystkim na CM. wcale nie jestem przeciwko, mam swoje zdanie, nie lubie isc za tlumem ktos kto ma swoje zdanie i nie mowi ze to bez sensu jest przeciwko?? wg mnie to nie jest bez sensu, odpowiedzi niektore natomiast sa > Tommi to bardzo dobrze spuentował z mojej strony EOT! bardzo dobrze, bo ty masz takie samo zdanie? czy jak to rozumiec? chlopak ma pomysl, chce to wykonac, pyta i uzyskuje odpowiedzi jakie uzyskuje.... indywidualizm sie liczy, a nie robic to co robia wszyscy i isc na latwizne rownym bezsensem jest dlubac cc/sc skoro mozna kupic cos wiekszego i szybszego za te pieniadze dla jednych to jest bez sensu dla innych nie edit: ostatnio tylko dyskutowalem z wawerem, potem z leszczem, teraz wypowiedzialem swoje zdanie na temat twojego stwierdzenia czy to na prwade oznacza ze jestem przeciwko calej CM?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol_sc Napisano 3 Marca 2007 Udostępnij Napisano 3 Marca 2007 > witam mam cc 900 na jednopunkcie i chciał bym załozyc turbo do 900 i > nie chce zadnych 1.2 czy cos tam chce 900 turbo widziałem juz > taki silnik i mysle ze moj bedzie sie nadawał idealnie....wsumie > mam poskałdany silnik od nowa na nowych czesciach plus do tego > klawiatura mechaniczna i takie tam...co byscie proponowali jakie > turbob jakie rozwiazania techniczne krotka pilka nie oplaca sie, za taka kase masz 1.2 8 V a jak dobrze pojdzie 16V, chyba ze chcesz slyszec pssst to sie baw w cos innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 3 Marca 2007 Udostępnij Napisano 3 Marca 2007 > a civic z 1.6 160 Właśnie to samo miałem na myśli. Pozatym jakby nie patrzeć blok Fire wałkowany jest od początku lat 80... Wtedy japończycy zrobili jako pierwsi silnik którego stosunek pojemność/moc=10! Tymczasem 10 lat później Fiat zaczął produkować Sportinga i z 1.1 wykręcił 55KM... jak na znaczek "sportową" zabawkę to żadna rewelacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 3 Marca 2007 Udostępnij Napisano 3 Marca 2007 > wcale nie jestem przeciwko, odniosłem takie wrażenie. > bardzo dobrze, bo ty masz takie samo zdanie? czy jak to rozumiec? > chlopak ma pomysl, chce to wykonac, pyta i uzyskuje odpowiedzi Już napisałem dla mnie to on może i uturbiać 700 jego cyrk jego małpy. Ale dlaczego każdy śmiał się ze dwa lata temu z Hansa jak chciał tuningować 899? bo było to bez senu i sam zainteresowany załozył w końcu 1.2 > jakie uzyskuje.... indywidualizm sie liczy, a nie robic to co > robia wszyscy i isc na latwizne Tylko po co? chyba tylko po to ,żeby mieć satysfakcję ,że ma m 900T > rownym bezsensem jest dlubac cc/sc skoro mozna kupic cos wiekszego i > szybszego za te pieniadze dla jednych to jest bez sensu dla > innych nie > edit: > ostatnio tylko dyskutowalem z wawerem, potem z leszczem, teraz > wypowiedzialem swoje zdanie na temat twojego stwierdzenia czy > to na prwade oznacza ze jestem przeciwko calej CM?? patrz pkt 1 mojej wypowiedzi pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 5 Marca 2007 Udostępnij Napisano 5 Marca 2007 > odniosłem takie wrażenie. jak widac zle > Już napisałem dla mnie to on może i uturbiać 700 jego cyrk jego > małpy. ale caly czas potwierdzasz ze to bez sensu > Ale dlaczego każdy śmiał się ze dwa lata temu z Hansa jak chciał > tuningować 899? bo było to bez senu i sam zainteresowany załozył > w końcu 1.2 nie wiem, moze chodzi o swist a nie o to zeby udowodnic ze takie pierdidelko jak cc/sc potrafi byc szybsze?? dajcie mu spokoj > Tylko po co? chyba tylko po to ,żeby mieć satysfakcję ,że ma m 900T dokladnie, chociazby dlatego, to malo?? miec cos czego nie ma kilkadzisiat osob w polsce?? imo to jest cos warte, a wy wyszydzacie to..... > patrz pkt 1 mojej wypowiedzi > pozdro pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.