Skocz do zawartości

Chwalę się nowym nabytkiem


Josyp

Rekomendowane odpowiedzi

Suzuki RG 250, 89 rok, 20kkm grinser006.gif

278489912-KopiaIM000848.JPG

i od razu mam takie pytanko co sprawdzic w pierwszej kolejności, otoz motorek ma czasem problemy z odpalaniem, dzis jechalem i w pewnym momencie zaczal zwalniac nie reagowal na gaz, az zatrzymal sie i zgasl, nie moglem go odpalic, potem zapalil i znow chodzil idealnie, potem znowu zwalnial mad.gif co na pierwszy ogien trzeba wymienic? swiece?

post-66459-14352479566613_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Suzuki RG 250, 89 rok, 20kkm

89 rok i 20kkm buhahahahahaa zlosnik2.gif niezla bajka, a co do wymiany to na poczatek proponuje:

1.wymiana oleju

2.wymiana filtrow powietrza i oleju

3. czyszczenie i regulacja gaznikow

4.ogolny przeglad.

I to by bylo na tyle.

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 89 rok i 20kkm buhahahahahaa niezla bajka

tez mi sie wierzyc nie chce acz takie elementy jak podnozki, gumka na dzwigni zmiany biegow - wygladaja calkiem ok - nie zajechane

> a co do wymiany to na

> poczatek proponuje:

> 1.wymiana oleju

> 2.wymiana filtrow powietrza i oleju

> 3. czyszczenie i regulacja gaznikow

> 4.ogolny przeglad.

> I to by bylo na tyle.

jakis koszt orientacyjny? ile by to moglo wyniesc?

> POZDRAWIAM

rowniez grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę się dziwię - kupujesz moto z mało wiarygodnym przebiegiem, bez

> dogłębnego sprawdzenia i bez wiedzy nt. tego modelu. Po takim

> zakupie można się wszystkiego spodziewać...

motorek stal w komisie bez waznego oc, nie mozma sie nim bylo nawet przejechac, nie znam sie na motorkach i nie znam w zasadzie nikogo kto by sie znal wiec doglebne sprawdzenie tez raczej nie wchodzilo w rachube grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moim zdaniem sprzedawca powinien umożliwić potencjalnemu klientowi

> jazdę próbną a nie oczekiwać, że ktoś kupi kota w worku

A jednak kupił... ;-)

Tak na marginesie... Ja sprzedając motocykl (po moich bogatych doświadczeniach) nie dałabym się przejechać potencjalnemu nabywcy... no chyba że po wpłaceniu kaucji w wysokości wartośc i motocykl ;-)

Na szczęście "mój" kupujący nie próbował namawiać mnie do jazdy próbnej. Przyjechał wczoraj z bratem, moto obejrzeli, zadatek włacili i już tylko czekać jak przyjadą podpisać umowę i wpłacić resztę kasy. No i wtedy może sobie robić jazdy próbne ;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jednak kupił... ;-)

> Tak na marginesie... Ja sprzedając motocykl (po moich bogatych

> doświadczeniach) nie dałabym się przejechać potencjalnemu

> nabywcy... no chyba że po wpłaceniu kaucji w wysokości wartośc i

> motocykl ;-)

> Na szczęście "mój" kupujący nie próbował namawiać mnie do jazdy

> próbnej. Przyjechał wczoraj z bratem, moto obejrzeli, zadatek

> włacili i już tylko czekać jak przyjadą podpisać umowę i wpłacić

> resztę kasy. No i wtedy może sobie robić jazdy próbne ;-))

jestem tego samego zdania

mam nieskromne pytanie, czy naspeca juz jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Suzuki RG 250, 89 rok, 20kkm

> i od razu mam takie pytanko co sprawdzic w pierwszej kolejności, otoz

> motorek ma czasem problemy z odpalaniem, dzis jechalem i w

> pewnym momencie zaczal zwalniac nie reagowal na gaz, az

> zatrzymal sie i zgasl, nie moglem go odpalic, potem zapalil i

> znow chodzil idealnie, potem znowu zwalnial co na pierwszy

> ogien trzeba wymienic? swiece?

Witam,

Miałem identyczne objawy w starym fiacie na gaźniku, po odpaleniu dało się przejechać 1-2km, potem zwalniał, dusił się i gasł. Potem trochę trzeba było pokręcić rozrusznikiem i znowu zapalał i cała sytuacja się powtarzała. Mechanicy ze 2 razy rozebrali mi silnik do połowy , czyścili, regulowali i nic, znowu to samo. Okazało się, że to wina zapchanego filtru paliwa. Przy zapalaniu naciągał paliwa do gaźnika, potem jechał na tym kawałek aż wszystko wypalił i gasł. Sprawdź filtr, potem całą drogę ze zbiornika paliwa do gaźnika, czy nie jest gdzieś przytkany. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Miałem identyczne objawy w starym fiacie na gaźniku, po odpaleniu

> dało się przejechać 1-2km, potem zwalniał, dusił się i gasł.

> Potem trochę trzeba było pokręcić rozrusznikiem i znowu zapalał

> i cała sytuacja się powtarzała. Mechanicy ze 2 razy rozebrali mi

> silnik do połowy , czyścili, regulowali i nic, znowu to samo.

> Okazało się, że to wina zapchanego filtru paliwa. Przy zapalaniu

> naciągał paliwa do gaźnika, potem jechał na tym kawałek aż

> wszystko wypalił i gasł. Sprawdź filtr, potem całą drogę ze

> zbiornika paliwa do gaźnika, czy nie jest gdzieś przytkany.

> Pozdro.

w motocyklu moze to być przytkany przewód od odpowietrzenia zbiornika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w motocyklu moze to być przytkany przewód od odpowietrzenia zbiornika

to akurat sprawdzilem i jest ok, motorek wrocil z naprawy:

czyszczenie gaznikow

wymiena plynu hamulcowego z przodu

wymiana oleju w skrzyni biegow

czyszczenie filtra powietrza

naciagniecie i przesmarowanie lancucha

wymiana swiec

za calosc: czesci+robocizna 110 zl, mysle ze niedrogo, po naprawie jakies 200km i raz objaw dokladnie ten sam - zwolnil po czym zgasl, potem ciezko zapalic, ale jak na razie jeden raz sie zdarzylo i wiecej nie, ale cos wlasnie z paliwkiem musi byc bo objawy generalnie wlasnie na to wskazuja, zauwazylem tez ze na rezerwie sie to nie zdarzalo a na normalnym otwarciu kranika owszem, nie wiem czy to ma jakies znaczenie, ale na razie nie bede jezdzic na rezerwie<w miniony weekend wyjezdzilem paliwko kilkadziesiat km od domku, pchanie moto pare km na stacje grinser006.gif>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kurka kiedy ktoś kupi jakieś porządne endurko

> sam jestem na tym kaciku

przeszukujac allegro znalazlem wiele ofert sprzedazy scigow z adnotacja ze powodem sprzedazy jest chec przesiadki na enduro, z mozliwoscia zamiany na takie wlasnie ustrojstwo grinser006.gif

jezeli ta tendencja bedzie prawdziwa do dolacze do Ciebie za jakies 2-3 lata cool.gif choc na razie nie czaje jak blotko moze byc lepsze od asfalciku grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

choc na razie nie czaje jak blotko moze byc lepsze od

> asfalciku

próbowałes kiedyś błotka ??

kurcze przez ta tendencje wzrostowa nie mozna sobie spokojnie pojeździć frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kurka kiedy ktoś kupi jakieś porządne endurko

> sam jestem na tym kaciku

Ja chcę kupić enduro (sobie) smile.gif nie orientujesz się przypadkiem czy za 4000, no - powiedzmy 6000 kupię coś sensownego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja chcę kupić enduro (sobie) nie orientujesz się przypadkiem czy za

> 4000, no - powiedzmy 6000 kupię coś sensownego?

no za 600 to lc4 ktm możesz już wyrwać

powiedz jaki tym cie interesuje

hard enduro czy taki lajtowy (znaczy troche cięższy) zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no za 600 to lc4 ktm możesz już wyrwać

> powiedz jaki tym cie interesuje

> hard enduro czy taki lajtowy (znaczy troche cięższy)

Jeszcze nie wiem, raczej lajtowy coby pośmigać po szosie tudzież po lasku. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze nie wiem, raczej lajtowy coby pośmigać po szosie tudzież po

> lasku.

no to za 6 tysi cos juz znajdziesz zlosnik.gif

jakąś dr juz wyrwiesz

ale polecam ktm zlosnik.gif jak poszukasz to coś znajdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.