polleck Napisano 26 Marca 2007 Udostępnij Napisano 26 Marca 2007 Cześć. Silnik to 2.2 HDi czyli standardowa jednostka napędzana olejem napędowym. Wczoraj pojeździłem na rezerwie, od momentu zaświecenia się kontrolki zrobiłem 23km. Auto nie dawało mi żadnych znaków że jadę na oparach. Dziś rano auto nie zapala. Po chwili kręcenia i zaprzestaniu, słyszę jak w baku coś bulgocze. Czy jest możliwe że tak szybko zeszło paliwo (23km)?? Komputer nie zgłasza błędów po włączeniu zapłonu (tylko airbag, ale to od zawsze). Jeżeli to brak paliwa, to jak odpowietrzyć układ po wlaniu do baku paru litrów?? Słyszałem że Diesel'e trzeba jakoś odpowietrzać. Pozdrawiam z Wrocławia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 26 Marca 2007 Udostępnij Napisano 26 Marca 2007 > Cześć. > Silnik to 2.2 HDi czyli standardowa jednostka napędzana olejem > napędowym. > Wczoraj pojeździłem na rezerwie, od momentu zaświecenia się kontrolki > zrobiłem 23km. Auto nie dawało mi żadnych znaków że jadę na > oparach. > Dziś rano auto nie zapala. Po chwili kręcenia i zaprzestaniu, słyszę > jak w baku coś bulgocze. > Czy jest możliwe że tak szybko zeszło paliwo (23km)?? > Komputer nie zgłasza błędów po włączeniu zapłonu (tylko airbag, ale > to od zawsze). > Jeżeli to brak paliwa, to jak odpowietrzyć układ po wlaniu do baku > paru litrów?? Słyszałem że Diesel'e trzeba jakoś odpowietrzać. > Pozdrawiam z Wrocławia. Z tym odpowietrzaniem to nie wiem, ale powiem Ci, że jak kiedyś zabrakło mi wachy to podszedłem na stacje, wypożyczyłem kanisterek, wlałem kilka litrów do baku i auto za moment zaskoczyło... Żadnego odpowietrzania nie robiłem... Tylko, że wtedy okazało się, że brat zrobił ponad 100km na rezerwie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 26 Marca 2007 Udostępnij Napisano 26 Marca 2007 > Cześć. > Silnik to 2.2 HDi czyli standardowa jednostka napędzana olejem > napędowym. > Wczoraj pojeździłem na rezerwie, od momentu zaświecenia się kontrolki > zrobiłem 23km. Auto nie dawało mi żadnych znaków że jadę na > oparach. Przecież zaświeciła Ci się rezerwa. > Dziś rano auto nie zapala. Po chwili kręcenia i zaprzestaniu, słyszę > jak w baku coś bulgocze. Zatankuj go i dopiero sprawdź. Uruchamianie silnika z tak mała ilością paliwa nie jest zdrowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lfn Napisano 26 Marca 2007 Udostępnij Napisano 26 Marca 2007 > Z tym odpowietrzaniem to nie wiem, ale powiem Ci, że jak kiedyś > zabrakło mi wachy to podszedłem na stacje, wypożyczyłem > kanisterek, wlałem kilka litrów do baku i auto za moment > zaskoczyło... Żadnego odpowietrzania nie robiłem... Ale piszesz o benzynie, czy dieslu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Javoreczek Napisano 26 Marca 2007 Udostępnij Napisano 26 Marca 2007 > Jeżeli to brak paliwa, to jak odpowietrzyć układ po wlaniu do baku > paru litrów?? Słyszałem że Diesel'e trzeba jakoś odpowietrzać. Stare diesle trzeba było odpowietrzać po wypotrzebowaniu paliwa. W nowych common railach jest elektryczna pompa w baku jak w benzyniakach, która po przekręceniu kluczyka powinna spowrotem napełcić układ paliwem. Także jesli to tylko kwestia braku paliwa (IMHO troche to dziwne po przejechaniu tylko 23 km na rezerwie) to nie powinno byc specjalnych kłopotów z ponownym odpaleniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fishman Napisano 26 Marca 2007 Udostępnij Napisano 26 Marca 2007 > Także jesli to tylko kwestia braku > paliwa (IMHO troche to dziwne po przejechaniu tylko 23 km na > rezerwie) to nie powinno byc specjalnych kłopotów z ponownym > odpaleniem. Tylko jeżeli przyjmiemy, że na dnie zbiornika było rzeczywiście coś, co można nazwać paliwem, a nie szlam z zawartością wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 26 Marca 2007 Udostępnij Napisano 26 Marca 2007 Nie wiem jak w nowszych konstrukcjach ale mi zdarzyło się kilka razy osuszyć bak do zera. Raz w Astrze TD '94, myślałem, że dam radę dojechać na stację i niestety musiałem na stacje dobiec Potem dwa razy świadomie w Passacie B4 TDI, mierzyłem w ten sposób spalanie i miałem w bagażniku 5l kanisterek z ropką Nie było żadnych konsekwencji... (z tego co pamiętam w Astrze musiałem długo kręcić nim zapaliła, w Passacie zapalił od razu) Ale teraz w dCi bym tego nie powtórzył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polleck Napisano 27 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2007 Oki więc już jest dobrze. Zaraz po pracy ruszyłem na stację, kupiłem 6l ropy i lejek Zalałem całość, pokręciłem 2 razy rozrusznikiem i zapalił Dodam, że po 5km od tej operacji zatankowałem do pełna i weszło 70l, a zbiornik jest 80l. Tak więc auto miało jakieś 4l ropy i nie chciało palić :/ Dziękuję Wam za wszystkie rady i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Marca 2007 Udostępnij Napisano 27 Marca 2007 > Oki więc już jest dobrze. > Zaraz po pracy ruszyłem na stację, kupiłem 6l ropy i lejek Zalałem > całość, pokręciłem 2 razy rozrusznikiem i zapalił > Dodam, że po 5km od tej operacji zatankowałem do pełna i weszło 70l, > a zbiornik jest 80l. Tak więc auto miało jakieś 4l ropy i nie > chciało palić :/ > Dziękuję Wam za wszystkie rady i pozdrawiam. złapało powietrza z baku i nie chciało diesle są wrażliwe pod tym względem wiec warto stosować się do instrukcji i tankować niezwłocznie pod zapaleniu się rezerwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 27 Marca 2007 Udostępnij Napisano 27 Marca 2007 Potem > dwa razy świadomie w Passacie B4 TDI, mierzyłem w ten sposób > spalanie i miałem w bagażniku 5l kanisterek z ropką Nie było > żadnych konsekwencji... A po co tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Marca 2007 Udostępnij Napisano 27 Marca 2007 > Potem > A po co tak? wystarczy zatankować do pełna, wyjeździć bak ale nawet nei do końca i znów zatankować do pełna - najlepiej na tym samym dystrybutorze a aby było naprawde dokładnie to takie badanie należy powtórzyć kilka razy - gdzieć po 5 bakach mamy średnie spalanie w miare dokładne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 27 Marca 2007 Udostępnij Napisano 27 Marca 2007 > wystarczy zatankować do pełna, wyjeździć bak ale nawet nei do końca i > znów zatankować do pełna - najlepiej na tym samym dystrybutorze > a aby było naprawde dokładnie to takie badanie należy powtórzyć kilka > razy - gdzieć po 5 bakach mamy średnie spalanie w miare dokładne No raczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 27 Marca 2007 Udostępnij Napisano 27 Marca 2007 > Potem > A po co tak? żeby być pewnym w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 27 Marca 2007 Udostępnij Napisano 27 Marca 2007 > wystarczy zatankować do pełna, wyjeździć bak ale nawet nei do końca i > znów zatankować do pełna - najlepiej na tym samym dystrybutorze > a aby było naprawde dokładnie to takie badanie należy powtórzyć kilka > razy - gdzieć po 5 bakach mamy średnie spalanie w miare dokładne w piątek tankowałem Espace'a do pierwszego odbicia i...po pierwszym odbiciu zostało w baku miejsce na 20l paliwa na BP ultimate mają dziwne pistolety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Marca 2007 Udostępnij Napisano 27 Marca 2007 > w piątek tankowałem Espace'a do pierwszego odbicia i...po pierwszym > odbiciu zostało w baku miejsce na 20l paliwa na BP ultimate > mają dziwne pistolety moze masz coś nie tak w wlewem paliwa albo z odpowietrzeniem baku albo rzeczywiście jakiś wrazliwy pistolet się trafił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 27 Marca 2007 Udostępnij Napisano 27 Marca 2007 > moze masz coś nie tak w wlewem paliwa albo z odpowietrzeniem baku > albo rzeczywiście jakiś wrazliwy pistolet się trafił od początku tankowania wiedziałem, że coś będzie nie tak bo pistolet nie chciał cały wejść do wlewu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.