odrzut Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 witam, dawno do was nie zagladalem... mam problem ze swoim 1,3 D- nie chce zapalic. Stal 3 m-ce w garazu, a dzisiaj rano po prostu dead. Pilowalem go z 5 minut z gazem w podlodze, az rozladowal sie akumulator. Jak sie odkreci pod filtrem nakretke od spuszczania wody, slychac jak zasysa powietrze do ukladu. Paliwo jest, wiec co jest grane. Nie mowcie, ze zawiesila sie pomka w baku, bo diesle chyba jej nie maja, co??? Pozdrowki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > witam, dawno do was nie zagladalem... > mam problem ze swoim 1,3 D- nie chce zapalic. Stal 3 m-ce w garazu, a > dzisiaj rano po prostu dead. Pilowalem go z 5 minut z gazem w > podlodze, az rozladowal sie akumulator. Jak sie odkreci pod > filtrem nakretke od spuszczania wody, slychac jak zasysa > powietrze do ukladu. Paliwo jest, wiec co jest grane. > Nie mowcie, ze zawiesila sie pomka w baku, bo diesle chyba jej nie > maja, co??? > Pozdrowki. nie ma pompki w baku, może wtryskiwacze się zapiekły i nie podają paliwa pod odpowiednim ciśnieniem, lubią się zapiekać po długim postoju!! Sprubój jeszcze go uruchomić na świeżym paliwie (odkręć wężyk z filtra i włóż go do butelki z paliwem), nie zapomnij naładować wczesniej dobrze altka!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > nie ma pompki w baku, może wtryskiwacze się zapiekły i nie podają > paliwa pod odpowiednim ciśnieniem, lubią się zapiekać po długim > postoju!! > Sprubój jeszcze go uruchomić na świeżym paliwie (odkręć wężyk z > filtra i włóż go do butelki z paliwem), nie zapomnij naładować > wczesniej dobrze altka!! I nie katuj mocno rozrusznika - 5sek max!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > witam, dawno do was nie zagladalem... > mam problem ze swoim 1,3 D- nie chce zapalic. Stal 3 m-ce w garazu, a > dzisiaj rano po prostu dead. Pilowalem go z 5 minut z gazem w > podlodze, az rozladowal sie akumulator. Jak sie odkreci pod > filtrem nakretke od spuszczania wody, slychac jak zasysa > powietrze do ukladu. Paliwo jest, wiec co jest grane. > Nie mowcie, ze zawiesila sie pomka w baku, bo diesle chyba jej nie > maja, co??? > Pozdrowki. Cześć. Po długim postoju zeszło ci paliwo z układu do zbiornika, i zapowietrzyła się pompa wtryskowa. Jeżeli masz ręczną pompkę , to pompuj do oporu, a następnie popuść na pompie wkręt odpowietrzający- często jest koloru czerwonego- i pompuj jeszcze.Jak poleci paliwo beż pęcherzyków , dokręć wkręt, ciągle pompując. Teraz powinien zapalić. Jest drugi sposób- holowanie. Najpierw powoli na 3 biegu, a potem po rozbujaniu silnika przejdź na 2 bieg. Sprzęgło puszczaj łagodnie, bez szarpnięcia. Najpierw zacznie dymić, a potem zapali. Po zapaleniu nie gazuj, az zacznie równo pracować. Oczywiście akumulatur wpierw naładuj, aby mógł otworzyć elektrozawór odcięcia paliwa. Osobiście użyłbym drugiego sposobu, ale ostrożnie(pasek rozrządu!). Powodzenia!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.