namlooc Napisano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2007 Od czasu do czasu stuka mi cos prawdopodobnie w przegubie.Stuki sa coraz szybsze im szybciej jade. Stuki pojawiaja sie co jakis czas na pare minut i znikaja. Jak sprawdzic ktory przegub wymienic ? Bardzo ciezko mi znalezc sposob zeby je wywolac celowo. Czesto zdarza mi sie stukanie przy skrecie w prawo..czasem przy naglym hamowaniu.. Ostatnio wyczulem sprzyjajacy moment temu stukaniu i testowalem na gorce samochod..skrecilem w lewo nic..pozniej w prawo i stukalo..i tak na zmiane..zawsze przy skrecie w prawo stukanie rozpoczynalo sie. Ktory to przegub ? Jak sprawdzic najlepiej ktory wymienic ? P.S. Czasem potrafie zrobic okolo 50km cienkim i stukow nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rewolt Napisano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2007 To powinno się wyczuć na słuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przems80 Napisano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2007 > Od czasu do czasu stuka mi cos prawdopodobnie w przegubie.Stuki sa > coraz szybsze im szybciej jade. Stuki pojawiaja sie co jakis > czas na pare minut i znikaja. Jak sprawdzic ktory przegub > wymienic ? Bardzo ciezko mi znalezc sposob zeby je wywolac > celowo. Czesto zdarza mi sie stukanie przy skrecie w > prawo..czasem przy naglym hamowaniu.. > Ostatnio wyczulem sprzyjajacy moment temu stukaniu i testowalem na > gorce samochod..skrecilem w lewo nic..pozniej w prawo i > stukalo..i tak na zmiane..zawsze przy skrecie w prawo stukanie > rozpoczynalo sie. > Ktory to przegub ? Jak sprawdzic najlepiej ktory wymienic ? > P.S. Czasem potrafie zrobic okolo 50km cienkim i stukow nie ma jezeli przy skrecaniu w prawo ci stukało to masz prawy do wymiany u mnie przy skrecaniu w lewo stukał i ten musiałem wymienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2007 > jezeli przy skrecaniu w prawo ci stukało to masz prawy do wymiany u > mnie przy skrecaniu w lewo stukał i ten musiałem wymienic i trzeba jeszcze wyczuć czy to przegub się wysrał i że to własnie on jest do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
placekb Napisano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2007 do sprawdzenia który przegub jest do wymiany przydadza sie dwie osoby.... na poczatku ponosisz "podjerzaną" strone na lewarek ... jedna trzyma koło, tudzież moze trzymać tarcze hamulcową a druga łapie za półoś i wykonuje nią ruchy - jesli jest stukanie i są luzy to przegub nadaja się do wymiany takim sposobem ja to sprawdzałem i udalo mi sie zlokalizować i wymienić uszkodzony przegub bo na słuch to tak bez doświadczenia to strasznie ciężko..... mi na początku - po ogledzinach słuchowych - wydawało się że to właśnie prawy jest do wymiany a jak sprawdziłem to okazało się że lewy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2007 > do sprawdzenia który przegub jest do wymiany przydadza sie dwie > osoby.... na poczatku ponosisz "podjerzaną" strone na lewarek > ... jedna trzyma koło, tudzież moze trzymać tarcze hamulcową a > druga łapie za półoś i wykonuje nią ruchy - jesli jest stukanie > i są luzy to przegub nadaja się do wymiany > takim sposobem ja to sprawdzałem i udalo mi sie zlokalizować i > wymienić uszkodzony przegub bo na słuch to tak bez > doświadczenia to strasznie ciężko..... mi na początku - po > ogledzinach słuchowych - wydawało się że to właśnie prawy jest > do wymiany a jak sprawdziłem to okazało się że lewy dobrze gadasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2007 > do sprawdzenia który przegub jest do wymiany przydadza sie dwie > osoby.... na poczatku ponosisz "podjerzaną" strone na lewarek > ... jedna trzyma koło, tudzież moze trzymać tarcze hamulcową a > druga łapie za półoś i wykonuje nią ruchy - jesli jest stukanie > i są luzy to przegub nadaja się do wymiany > takim sposobem ja to sprawdzałem i udalo mi sie zlokalizować i > wymienić uszkodzony przegub bo na słuch to tak bez > doświadczenia to strasznie ciężko..... mi na początku - po > ogledzinach słuchowych - wydawało się że to właśnie prawy jest > do wymiany a jak sprawdziłem to okazało się że lewy Weż pod uwage że przegub nie pracuje w takim połozeniu przy normalnej jeżdzie więc luz lepiej sprawdzać na kanale lub po jego wyjęciu i oglądzinach najlepszym sposobem jest odsłuch i jazda próbna no i troche praktyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xavier1985 Napisano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2007 ja podczas jazdy sprawdzalem tzn na zakretach jak balem prawy to wieksza sila szla na lewe kolo i bylo slychac wyrazne stuk stuk natomiast jak bralem lewy zakret to bylo cicho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
namlooc Napisano 7 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2007 Myslicie ze moge z tym jezdzic jeszcze? W maju chce zrobic okolo 1500km cienkim..i nie chce zeby mi sie cos popsulo w trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArturS Napisano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2007 > Myslicie ze moge z tym jezdzic jeszcze? W maju chce zrobic okolo > 1500km cienkim..i nie chce zeby mi sie cos popsulo w trasie Bywa różnie. Kiedyś miałem hondę civic i trzaskały mi tam oba przeguby, a mimo od pierwszych głośnych objawów do sprzedaży auta przejechałem 20tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.