wawo Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Śruby oryginalne - o czym świadczy takie pęknięcie, a dwa na wtyczce mamy do czynienia z zabrudzeniem, raczej nie nadpaleniem, mogło ono skutkować nieprawidłową pracą cewki? A trzy: czy cewkę da się naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Te trzy pierwsze nie są zaśniedziałe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Te trzy pierwsze nie są zaśniedziałe? C'est possible, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 To pęknięcie od czego? Szok termiczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2016 Przecież widać, ze od rdzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2016 Śruby oryginalne - o czym świadczy takie pęknięcie, a dwa na wtyczce mamy do czynienia z zabrudzeniem, raczej nie nadpaleniem, mogło ono skutkować nieprawidłową pracą cewki? A trzy: czy cewkę da się naprawić? Pęknięcie - warunki pracy cewki: temperatura, drgania itd. Jeżeli jest tylko takie jak na zdjęciu, nie przejmuj się. Zabrudzenie zacisku wtyczki - koniecznie wyczyścić. Współczesne cewki zapłonowe są nierozbieralne. Tylko wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 Pęknięcie - warunki pracy cewki: temperatura, drgania itd. Jeżeli jest tylko takie jak na zdjęciu, nie przejmuj się. Zabrudzenie zacisku wtyczki - koniecznie wyczyścić. Współczesne cewki zapłonowe są nierozbieralne. Tylko wymiana. Ona padła, na dwóch garach jeździł, nie sprawdzałem czy "normalnie" funkcjonawałaby po przeczyszczeniu i spryskaniu wtyczki. Wymieniłem. Poprzednia padnięta nie miała tego pęknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 2 Maja 2016 Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 Ona padła, na dwóch garach jeździł, nie sprawdzałem czy "normalnie" funkcjonawałaby po przeczyszczeniu i spryskaniu wtyczki. Wymieniłem. Poprzednia padnięta nie miała tego pęknięcia. Jeżeli wypadał zapłon, to nie ma dyskusji - tylko wymiana. BTW moja poprawnie działajaca (jeszcze) cewka ma podobne pękniecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 2 Maja 2016 Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 Ona padła, na dwóch garach jeździł, nie sprawdzałem czy "normalnie" funkcjonawałaby po przeczyszczeniu i spryskaniu wtyczki. Wymieniłem. Poprzednia padnięta nie miała tego pęknięcia. Podjedź do kogoś z testerem. Niech Ci wysteruje zapłon na pojedynczych cylindrach. Będziesz wiedział co działa - co nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 Podjedź do kogoś z testerem. Niech Ci wysteruje zapłon na pojedynczych cylindrach. Będziesz wiedział co działa - co nie. Nie mam wiedzy technicznej, nie znam nikogo kto "wysteruje zapłon na pojedynczych cylindrach " - nie wiem czy komp. do lanosa (nawet z abesem i klimą) ma takie możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 2 Maja 2016 Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 Nie mam wiedzy technicznej, nie znam nikogo kto "wysteruje zapłon na pojedynczych cylindrach " - nie wiem czy komp. do lanosa (nawet z abesem i klimą) ma takie możliwości. W normalnym aucie zrobi to każdy normalny mechanik. W lanosie może być problem. Tam nie ma chyba nawet OBD.... W sumie nawet nie doczytałem że to Lanos Tam cewki lubiły padać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 W normalnym aucie zrobi to każdy normalny mechanik. W lanosie może być problem. Tam nie ma chyba nawet OBD.... W sumie nawet nie doczytałem że to Lanos Tam cewki lubiły padać. Zależy: oryginał 260 do max ca 310, Magnetti Marelli z Państwa Środka zapewne (na zdjęciu): 80 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.