Skocz do zawartości

kiziuk

użytkownik
  • Liczba zawartości

    9 255
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Na zachód od DC
  • Zainteresowania
    różne
  • Samochód
    biały
  • Motocykl
    FZS

Ostatnie wizyty

3 097 wyświetleń profilu

kiziuk's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

3 tys.

Reputacja

  1. Obciążenia w zasadzie krótkotrwałego, bo podstawowy. Nigdy się nie odważyłem puszczać przez taki diwajs prądu w okolicach wartości maksymalnych przez długi okres czasu, bo bałem się, czy się bocznik nie odlutuje
  2. Cęgi są po to, żeby mierzyć prądy, których nie da się wepchnąć do bocznika w multimetrze, czyli najczęściej powyżej 5A.
  3. Dobrze, że matka siedzi z tyłu
  4. To jest fajne, jak masz wychuchany trawniczek, siatka pod spodem i takie tam. A jak jest nierówno i co chwila przyłażą jakieś ryjące typy, to nie da rady
  5. Nabijam się z marketingowych "zabezpieczeń"
  6. O, to chyba z Parkside'a, bo chciałem sprawdzić tego smoka: Ale tak mnie uderzyło, że: no okej, nie więcej jak 180 bar, ale to i tak maksymalne więc nie ma co się podniecać A tutaj: znamionowe 150 bar - znaczy daje radę... ale zaraz... maksymalnie, czyli pewnie ze 120 bar będzie
  7. Sprawdź jak siedzisz. Jeśli masz kawałek dobrego placu, to pachołek na środek i robisz kółka. Patrzysz na pachołek. Pilnujesz promienia (można sobie coś narysować albo talerzyki rozłożyć) i zacieśniasz promień tak, żeby cały czas czuć się komfortowo. Pracujesz gazem i ewentualnie pomagasz tylnym hamulcem ale bez przesady, bo spalisz klocki czy co tam jest. Zasada jest generalnie prosta. Otwierasz gaz, motocykl się prostuje. Zamykasz, wali się w zakręt. Masz jechać powoli na lekko otwartym gazie i nie pozwolić na wejście na obroty jałowe (po to jest tylny hamulec jeśli jedziesz za szybko).
  8. Albo nie co zależy od chgw czego. Do tego inny diwajs do pamiętania ustawień SS, inny diwajs do wyłączania żeglowania i jeszcze inny do niewiadomoczego. Jeśli daje się to wszystko sterować po CAN, to można by się ograniczyć do jednego uniwersalnego sterownika, ale takiegoż chyba nie ma. Dodatkowo to jest wszystko work-in-progress czyli kupujesz nowy samochód, po dajmy na to lifcie, z nowym lepszym oprogramowaniem i się okazuje, że to jest jeszcze nierozdłubane. Raczej wątpię, żeby wszystkie tajemnice w zakresie typowego ASO "to się nie da" były przez nich znane. Producent trzyma takie rzeczy dla siebie bo inaczej szybko by wypłynęło. Siedzi parę firemek i dłubią w sterownikach za $$$ bo przy takiej polityce producenta da się na tym zarobić. Oczywiście know-how trochę wypływa na forach internetowych. Niektórzy mają może dostęp do dokumentacji Siemensa, ale zasadniczo dla szarego kierującego "się nie da" i się trzeba przyzwyczaić
  9. Ostatnio coś czytałem, że VAG w nowych motorach usunął w sterownikach część "API" do kodowania, bo są wymogi homologacyjne na to, żeby pojazd był "bezpieczny" i "ekologiczny" i w związku z tym zmiana takich ustawień, jak wyłączenie Start/Stop czy zapamiętywanie trybów jazdy nie może być dostępna, nawet po ręcznym dłubaniu - oczywiście nie wspominając o ASO, gdzie generalnie "się nie da". Przewiduję, że może być coraz gorzej. Mają sraczkę po dizelgejt.
  10. Tam jest silnik 3,3 kW. Przy pracy ciągłej pobiera 15A, przy rozruchu ponad 20A. Nic dziwnego, że B16 wyrzuca. U mnie działa dopiero na C20
  11. Jeździłem niedawno Land Cruiserem po pustyni. To ma być sprawdzona, prosta i niezawodna konstrukcja. Jakby zaczęli instalować nowoczesne wynalazki typu start/stop, tryb żeglowania, przekładnie CVT, tablety z Tesli i inne znane i z pewnością przez wszystkich doceniane ekologiczne i trendy rozwiązania techniczne, to te Toyoty nigdzie by nie pojechały. Nie zapominajmy o sieci serwisowej na całym świecie, gdzie każdy kowal to naprawi
  12. Ja mam na oku Skodę kombi, ale jak patrzę, co VW wyrabia z silnikami, żeby było "ekologicznie", to mi się coś w kieszeni otwiera. Trzeba by chyba RSa wziąć i potem jeszcze przeczołgać komputerem.
  13. A co na to producent? Jakaś instrukcja miejsca montażu? U mnie jest uchylna i ten interes jest na małe blachowkręty. Trochę kiepsko, bo lubią się luzować i noszę się z zamiarem przewiercenia na wylot pod śruby zamkowe - ale 15 lat już działa tylko czasami dokręcam
  14. Nie, ponieważ oznakowanie pionowe twierdzi, że tylko bus. Ale, że pas jest formalnie współużytkowany przez inne typy pojazdów, to wszyscy - łącznie z ustawodawcą - mają to głęboko w poważaniu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.