Jump to content

bolekatepl

użytkownik
  • Content Count

    2595
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

75 Normalny

2 Followers

About bolekatepl

  • Rank
    starszy kierowca
  • Birthday 01/10/1977

Profile Information

  • Name
    Bolesław
  • Lokalizacja
    Banie koło Szczecina
  • Zainteresowania
    Tuning
  • Car
    SC 1,2
  • Motorcycle
    Honda Rebel

Recent Profile Visitors

1518 profile views
  1. ulik 87 powiem ci tak Jak nie kupisz i sie nie przekonasz to kazdy bedzie doradzał ci inaczej. Twojemu znajomemu jazda 200-300 km na jego moto nie robi problemu i go nie męczy a ciebie moze meczyc bo np jestes wiekszy bo masz słabszy kregosłup itp. Przed pandemią latałem na zloty do Łagowa z kilkoma kolesiami. Mam dwóch co maja identyczne fazery i jeden który ma ok 170cm nie zamienił by go na zaden inny moto. Latał nim na podlasie na zloty i wkoło komina. Drugi ma ponad 180cm i jadąc na zlot do Łagowa około 170km bolały go plecy i twierdził ze nie wyobraża sobie jazdy na dłuzszej trasie.
  2. Dokładnie tak jak piszesz jakis tam luz po wbiciu biegu zawsze bedzie. 10cm to raczej za dużo ale w mojej rebelce tez jak wbije bieg to kilka centów koło sie ruszy. Zawsze bedzie delikatny luz na zabieraku, na łańcuchu , na zębatkach i sprzęgle i jak to wszystko zsumujesz to koło na sztywno po wbiciu biegu nie stanie.
  3. Cieknie po nadkolu
  4. W SPI jest normalny w MPI pewnie też. Na razie nic nie odkręcej poza obudową tą plastikowa i zobacz czy jest tłusty blok i głowica możesz np profilaktycznie wszystko umyc czymś do mycia silnika. Jeździć troche i obecerwować gdzie pojawi sie pocenie bo to nie bedzie wyciek jak bys kran odkręcił tylko pocenie. U mnie np olej na misce pojawia sie dopiero po 700-800 km czyli 3-4 tygodnie dojazdów do pracy.
  5. Dzięki za odpowiedz Bede pamiętał na przyszłość bo korciło mnie zeby pokombinowac tylko że zimno i w garażu nie chciało mi sie siedzieć
  6. Zanim zaczniesz odkręcac miske to sprawdz najpierw czy nie puszcza ci uszczelniacz na wałku rozrządu. Osobiście to obstawiał bym uszczelniacz na wałku lub na wale. Nie słyszałem o przypadku zeby oryginalnie wkrecona misa kiedykolwiek pusciła na uszczelce. U mnie juz 3 razy wymieniałem uszczelniacz na wałku objaw podobny jak u ciebie tzn olej płynie sobie delikatnie po głowicy i bloku koło pasowe go rozchlapuje połuku miski i na koncu spływa po misce za kołem pasowym. Proponował bym najpierw odkrecic obudowe rozrządu i sprawdzic czy nie masz tłustego bloku i głowicy. Do uszczelniania miski sto
  7. Dają rade mam od ponad 5 lat przejechane około 100tys km i nic sie nie dzieje Poprzedni firmy FAST rozsypał sie po około 500km a końcówki tej firmy nie wytrzymywały roku
  8. To wiem bo już na różnych stronach sprawdzałem na tej też. Ja mam silnik z punto 1,2 o kodzie 176A8000 ale jego też nie ma dlatego moje pytanie jest czysto praktyczne czy po prostu taka sonda bedzie spełniać swoją funkcje przy zastosowaniu jej do tego konkretnego silnika. Według mnie i tego co znalazłem w necie różnica jest tylko w rezystancji grzałki czyli zasada działania i napięcia regulacyjne powinny byc takie same ale wole zapytać niz cos zepsuć bo może ktos już przerabiał temat i zaprzeczy lub potwierdzi ze bedzie OK
  9. Urwał mi sie kabelek sygnałowy (czarny) od sondy lambda w takim miejscu ze nie ma możliwości go przylutować i muszę wymienić sonde. Mam w garażu sonde od Punto 1,2 07r. Bosch nr kat 0258006206. Jak sprawdzam np na alldrogo to po tym nr nie występuje ona ani w seicento ani w punto 1,2 75Km Według róznych informacji w necie napięcia regulacyjne ma praktycznie takie same jedynie różni sie rezystancją grzałki. Moja jak mierze ma ok 4,5-5 Ohm a ta 10-10,5 Ohm Czy moge tą sonde zamontować w soim aucie bez żadnych konsekwencji. Tzn czy wyższa rezystancja grzałki nie uszkodzi kompa albo nie w
  10. Temat mechanizmu sie rozwiązał poprostu sie zastał od leżenia ale juz jest rozruszany. Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tu Składam drugą skrzynie ale niestety wałek głowny jest nieciekawy dlatego mam zamiar wymienić dać wałek ze skrzyni od punto który ma 16 a nie 15 zębów jak w sportingu Czy robił ktos taki myk Czy ten wałek bedzie pasował do mechanizmu sportingowego czyli z 58 zębami. Teoretycznie pasuje bo przymierzałem tylko czy np podczas użytkowania nie bedą występować zbyt duże siły tarcia pomiędzy zębami wałka i koła zębatego? Poza tym czy taki zabieg ma
  11. Witam Potrzebuje pilnie symbol łożyska wałka głównego skrzyni biegów seicento sporting 99r. Niestety nie ma możliwości odczytania bo zmieliło je akurat w miejscu gdzie jest nr została tylko nazwa KOYO. Może ktoś ma gdzies rozebraną skrzynie i moze odczytac albo wymieniał i zna symbol Temat do zamknięcia ale dla potomnych mozna by było podwiesić w FAQ symbole łożyska wałka głównego tj. nr katalogowy Fiat 46763885 symbole różnych producentów N 12528 S09 H100 i BB1B 630978 i DG 3773RKB wymiary 37X73X17mm
  12. Będąc w Krakowie rozsypała mi sie skrzynia w SC. Na szybko kupiłem na złomie jakąś z punto załorzyłem i udało mi sie wrócić do domu. Niestety nie wiem co to za skrzynia ale jazda na niej to tragedia 4 i 5 bieg praktycznie zero mocy a spalanie ponad 7l/100 Dziś rozebrałem swoją i okazało sie ze pękło łożysko na wałku głównym oraz tryb od wstecznego praktrycznie jest bez zębów. Miałem w domu starą w której kiedys rozsypał mi sie kosz satelitów a reszta OK wiec z dwóch złożyłem 1 sportingową ale chyba coś jest nie tak. Kręcąc za 1 kielich obracają sie oba w te samą strone. Tak
  13. Miał marzenie to je spełnił . Ja jak postanowiłem że kupie sobie kabrioleta konkretny model kolor silnik i znalazłem taki w Nowym Sączu to pojechałem pociągiem i kupiłem mimo ze podobne były bliżej i tańsze wiec rozumie gościa. Rebelkę jak chciałem mieć żółtą z szybą i oparciem to też pojechałem pod Wrocław z lawetą i przytargałem.
  14. Spoko akurat codziennie sprawdzam OLX a że akurat rzuciły się w oczy to zapodałem linka
  15. Jak by ktos szukał to wypatrzyłem dzis na OLX https://www.olx.pl/oferta/amortyzatory-bilstein-b6-gruba-laga-fiat-seicento-CID5-IDFwUJf.html#3f33c2f977
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.