Jump to content

bolekatepl

użytkownik
  • Content Count

    2612
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

77 Normalny

2 Followers

About bolekatepl

  • Rank
    starszy kierowca
  • Birthday 01/10/1977

Profile Information

  • Name
    Bolesław
  • Lokalizacja
    Banie koło Szczecina
  • Zainteresowania
    Tuning
  • Car
    SC 1,2
  • Motorcycle
    Honda Rebel

Recent Profile Visitors

1716 profile views
  1. Jak gwint jest całkiem zerwany to silikon bym odpuścił bo można sie zdziwić jak w trasie zacznie lecieć. Tak jak koledzy pisza są specjalne tulejki które sie wkręca i w tą tulejke wkreca sie ori korek. Najlepiej to zrobić w warsztacie jesli nie masz pojęcia o gwintowaniu itp. Z doświadczenia podpowiem ze ta tulejke najlepiej wkręcić na klej do gwintów mocny czyli czerwony żeby ci sie nie wykręccała tulejka z kartera tylko korek z tulejki przy spuszczaniu oleju.
  2. To że wyglądają to nie znaczy że są dobre sprawdź a najlepiej podmień na 100% sprawny bo czasami tak sie przepali ze nawet nie widać
  3. Nigdy nie słyszałem o wymianie przewodów hamulcowych i uszczelnień w pompie podczas przeglądu okresowego... no chyba że doszło do uszkodzenia lub tak jak piszą koledzy cos jest nie tak z hamowaniem. Co do filtra oleju to mnie zawsze uczono ze jak olej to i filtr bo pozorne oszczędności kilku groszy w tej kwestii zemszczą sie w przyszłości na pewno. Nie doprecyzowałeś tez ale wnioskuje że olej wymieniasz co 2 lata? Z reguły jest to rok lub ileś tam kilometrów. 2 lata to według mnie za długo bo olej nawet nie jeżdżony sie starzeje.
  4. W zeszły weekend prawie 150km była taka pogoda ze żal było sie nie przejechać tym bardziej że ostatnia jazda była w połowie listopada
  5. Podpiąłem pod ten dłuższy i powiem szczerze fajny bajer Wskazówka wychyla sie jak w rasowych dragstarach
  6. Witam Kupiłem sobie Vacuometr i chce go podłaczyć. Kwestie po co itp pomińmy bo po prostu lubie dużo zegarków. Teraz pytanie pod który wężyk lepiej podpiąć ten długi co idzie z kolektora dolotowego do czujnika przy prawym nadkolu czy ten krótki który idzie z kolektora do przepustnicy.
  7. Tak policja może sprawdzić po nr ramy czy nie figuruje jako kradziony ale fizycznie musisz ten pojazd okazac podczas kontroli bo w przypadku gdyby okazało sie ze pojazd jest kradziony to policja na miejscu go zabezpiecza. Byłem sam w takiej sytuacji że gość przyjechał audi w kabriolecie żeby sprawdzic czy wszystko OK bo własnie go kupił dyżurny na komendzie zapytał gościa 2 razy czy na pewno chce sprawdzać. No i okazało się że po sprawdzeniu na tych nr vin figuruje audi ale w combi. Gość pozbył sie auta z miejsca bo zostało odholowane na parking policyjny. Jak masz znajomego policja
  8. Zapytam troche z innej beczki czy ktos oprócz OC wykupował dodatkowy pakiet ubezpieczenia w przypadku awarii motocykla. Wiem że cos takiego istnieje to takie jak by mini AC. W przypadku awarii w trasie albo kapcia holują do najbliższego warsztatu. Kupował ktoś cos takiego jeśli tak to gdzie i jakie koszta.
  9. Na rebelke tez mam od 2 lat w unice bo było najtaniej.
  10. Jak bym nie mógł spać jak bym nie doszedł co i jak no ale... to ja. Koledze ciężko wytłumaczyć on płaci i wierzy że wszystko jest OK.
  11. Wątpie nie spotkałem sie z takim licznikiem a na forum jestem naście lat. Jeśli już cos chcesz kombinować to ewentualnie licznik motocyklowy dopasowac w to miejsce taki na linke uniwersalny np z aliex....
  12. No to jeśli w instalacji masz 3 kostki (2 mniejsze 1 szersza)to 100% licznik na linke Jeśli masz inne kostki to musisz kupić licznik na impulsator wiec wstarczy slimaka zamienic na impulsator podpiąć kostki i bedzie smigac
  13. Teoretycznie na linke ale zdarzały sie jakieś np. eksportowe wynalazki i miały na impulsator. Ja np mam poduszke powietrzną mechaniczną a powinna byc elektroniczna i nawet w tej kwestii byłem w ASO kiedys bo auto z salonu i było na gwarancji a według instrukcji powinna zapalac sie kontrolka po przekreceniu kluczyka. Szukali szukali i diagnoza była taka ze to wersja na włochy dlatego ma inną poduszkę. Nie masz licznika ale instalacje tzn kostki masz? Na linkę ma 3 kostki jedna szersza i dwie mniejsze. Dlatego jak nie sprawdzisz ewentualnie nie zrobisz fotek to nikt ci w 100_ nie powie. Ewentu
  14. Nie wyciągam już od 3 lat. Jedynie co to przynajmniej raz w miesiącu jak jest w miarę ciepło wsiadam na moto i jade w koło komina tak 20-30 km i jeszcze nigdy nie miałem problemu z zapaleniem. Garaż zwykły blaszak niczym nie ocieplany moto Honda Rebel. Wydaje mi sie że dużo zależy od motoru i elektroniki jaką jest naszprycowany bo np kolega ma Fazera 1000 i jak zostawi moto na dłużej jak 3 tygodnie jesienią to nie ma szans żeby odpalił. Wina na pewno nie leży po stronie akumulatora bo na jesieni wymieniał na nowy a sytuacja jest ta sama. Motor serwisuje za grubą kase w renomowanym serwisie
  15. ulik 87 powiem ci tak Jak nie kupisz i sie nie przekonasz to kazdy bedzie doradzał ci inaczej. Twojemu znajomemu jazda 200-300 km na jego moto nie robi problemu i go nie męczy a ciebie moze meczyc bo np jestes wiekszy bo masz słabszy kregosłup itp. Przed pandemią latałem na zloty do Łagowa z kilkoma kolesiami. Mam dwóch co maja identyczne fazery i jeden który ma ok 170cm nie zamienił by go na zaden inny moto. Latał nim na podlasie na zloty i wkoło komina. Drugi ma ponad 180cm i jadąc na zlot do Łagowa około 170km bolały go plecy i twierdził ze nie wyobraża sobie jazdy na dłuzszej trasie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.