Jump to content

bolekatepl

użytkownik
  • Content Count

    2447
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    9h 31m 55s

About bolekatepl

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 01/10/1977

Profile Information

  • Name
    Bolesław
  • Lokalizacja
    Banie koło Szczecina
  • Zainteresowania
    Tuning
  • Car
    SC 1,2
  • Motorcycle
    Honda Rebel

Recent Profile Visitors

831 profile views
  1. Jak zapale to na wolnych chodzi bez problemu. wsiadam jade i jak puszcze ssanie i dodam gazu to sie dławi i nie chce jechac jak lekko wyciagne ssanie to do połwy gazu jedzie normalnie ale jak odkrece manetke do końca to znów sie dławi. Ewidentna wina gażnika bo jak zmieniłem na swój stary to nie ma problemu
  2. Profilaktycznie kupiłem drugi silnik na zapas wiec teraz nie musze sie martwic przebiegiem
  3. No właśnie o to chodzi że moto nie chodzi prawidłowo tzn. odpala jak zimny bez problemu jednak po przejechaniu kilku metrów gaśnie. Jak wyciągne ssanie do połowy motor jedzie ale tylko do odkręcenia połowy manetki bo jak odkręce do konca to sie dławi a po puszczeniu gazu gaśnie. Objaw jest taki sam na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Rozebrałem gaźnik i wyczyściłem wszystkie dysze kanały itp ale nic to nie dało. Tak jak pisałem mam serwisówke od CB 250 i CMX 250 rebel ale tam są tylko gaźniki VE 35 od A do D w zależności od regionu Przeszukałem internet i nigdzie nie znalazłem gaźnika o oznaczeniu VE 37 . Pytałem nawet ludzi z olx co sprzedaja podobne motorki jaki mają gaźnik i wszyscy maja VE 35 z różnymi literkami. Jak bym miał opis gaźnika to wiedział bym jakie dysze powinny byc i jakie sa wartości regulacyjne bo ustawienie poziomu paliwa jak w gaźniku VE 35 nic nie zmieniło. Poza tym zauważyłem jeszcze jedna róznice mianowicie wszystkie dostepne dane podaja pojemność skokową motocykla 234 cm tak tez mam w swoim starym silniku a na tym wybite jest 233 cm. Na pewno jest to silnik Hondy i na pewno był w ramie motocykla CB 250 Two Fifty Wizualnie niczym sie nie różni od mojego jedynie modelem gaźnika i tą wybita o 1 cm mniejsza pojemnościa dlatego dlatego tak bardzo interesuje mnie serwisówka z tym typem gaźnika lub informacja gdzie był montowany. Poza tym druga myśl jaka mi przychodzi do głowy to to że ktoś zamontował oryginalne pokrywy silnika od Hondy a kartery i gaźnik jest od jakiegoś klona typu Daelim , Jinlun itp dlatego nic nie moge na ten temat znaleźć i poradzic sobie z prawidłowym ustawieniem gaźnika.
  4. WitamSprzedam kompletną rame do Hondy CB 250 Two Fifty tak jak widac na zdjęciach. Z ramy został wyjęty silnik liczniki i przednia lampa. Reszta jest kompletna tj cewki, wszystkie linki , tłumiki , instalacja , koła, plastiki, itp. Koła sa w idealnym stanie a opony to firmowe Pirelli na obu felgach z praktycznie nie zużytym bieżnikiem. Interesuje mnie sprzedaż całości cena 900 za całość Kontakt PW lub bolek212@wp.pl
  5. Witam Czy ktos z was dysponuje opisem gaźników w motocyklach Honda CMX/CB 250 lub ksiązka serwisowa z symbolami gaźników bo w necie nie mogę nic wyszukać. Generalnie chodzi mi o to ze kupiłem silnik hondy cmx 250 i mam w nim gaźnik o symbolu VE37 a wszystkie książki serwisowe które mam podają że e modelach CMX/CB były montoane gaźniki VE 35 z z oznaczeniem literowym d A do D w zależności od regionu w którye były eksportowane w/w motocykle. Bede bardzo wdzięczny za pomoc w rozszyfrowaniu co to za gaźnik i ewentualnie skan danych tego gaźnika tzn danych regulacyjnych dysz itp
  6. Miałem fi50 a teraz mam fi 45 i wydaje mi sie ze chyba jest lepiej
  7. Potwierdzam buty długie za kostke to podstawa nawet jak nie chcesz motocyklowych to takie wojskowe czy policyjne opinacze dadza rade. Kolega teraz miał wypadek i własnie takie buty uratowały mu noge. Co prawda ma zmiażdzona kostke druty w stopie itp no i lezy w szpitalu ale wszyscy lekarze mu mówia że buty uratowały mu stope bo jak by jechał w trampkach to albo stopa została by na miejscu wypadku albo amputacja w szpitalu
  8. No to mnie zmartwiłeś bo mam 45tys liczyłem że te 70-80tys to bez problemu
  9. Witam Jakie mniej wiecej przebiegi bez remontu robią silniki 250cm ? Chodzi mi konkretnie o dwucylindrowe silniki Hondy 250CB ?
  10. bolekatepl

    Spadła moc

    Na takich elementach jak rozrząd czy przeguby sie nie oszczędza tylko berze z najwyższej półki bo jak kupisz tandete to bedziesz musiał kupować i wymieniac 2X czesciej a i bałaganu sobie w aucie narobisz w najmniej odpowiednim momencie . Dlatego ja nauczony doświadczeniem na takie rzeczy nie oszczędzam i jak na razie nie żałuje.
  11. bolekatepl

    Spadła moc

    Sprawdz czy po zamontowaniu nowej linki przepustnica otwiera sie całkowicie po wciśnięciu pedału gazu a póxniej ewentualnie rozrząd czy pasek nie przeskoczył
  12. Na pewno po ilości zebów w mechaniźmie różnicowym
  13. Jest opcja ale raczej sam tego nie zrobisz ja oddawałem do naprawy juz kilka głośników (spalonych zniszczonych) do naprawy u nas w Szczecinie bo jest jeden magik co naprawia.
  14. Jak chcesz to moge zrobić i podesłac ci zdjęcia głowicy 1,2 z P1 bomam akurat w garażu na stole
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.