Jump to content

bolekatepl

użytkownik
  • Content Count

    2462
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    11h 49m 9s

About bolekatepl

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 01/10/1977

Profile Information

  • Name
    Bolesław
  • Lokalizacja
    Banie koło Szczecina
  • Zainteresowania
    Tuning
  • Car
    SC 1,2
  • Motorcycle
    Honda Rebel

Recent Profile Visitors

874 profile views
  1. Dzis własnie wróciłem ze zlotu w Łagowie niby nie daleko bo 160km w jedna strone ale zawsze pare kilometrów na blacie przybyło . Jak ktos nie był na zlocie w Łagowie to polecam
  2. Tamat rozwiązany pasuja TRW o symbolu MCC 134-6 tyle ze są cieńsze od oryginału i dla pewności żeby tarcze nie oparły sie o kosz dodałem 1 przekładke więcej. Nie ma to wpływu i znaczenia na działanie sprzęgła a mam pewnośc że w miare zuzycia okładzin nie wyjda jakieś jaja. Wymienione profilaktycznie przekładki i sprężyny wszystko TRW bo jechałem w góry i wolałem miec pewność że wróce
  3. To przy takim przebiegu i wieku chłodnica do wymiany bo tam pewnie sam kamień Ja mam 20 lat swoje SC i juz 3 lub 4 chłodnica Silnik 1,2 dłubniety i nigdy nie kombinowałem z układem chłodzenia wszystko seria. No i tak ku przestrodze żeby przypadkiem nie przyszło ci do głowy stosowac jakieś ekstra super płukacze bo ja po takim zabiegu nie dosyc że musiałem wymienic chłodnice to i zimą nagrzewnice bo cały syf osiadł na dnie jednego i drugiego.
  4. Dzis wróciłem do domu a ze pogoda dopisała to 690km zrobiłem w 10,5 godziny w tym 4 tankowania i 3 razy siku oraz uzupełnienie płynów bo dzis było znacznie cieplej jak w piatek czyli łacznie 7 krótkich postojów. Co ciekawe ta sama trase wczesniej kilka lat z rzedu pokonywałem autem w 11-12 godzin . No ale plus jest taki ze nie stoi sie praktycznie w korkach a na światłach prawie zawsze pierwszy😁 dlatego dostrzegam przewage moto nad autem w zatłoczonym mieście Np praktycznie cały Wrocław jechałem za kolesiem na porzadnym chopeerze który wystarczyło ze lekko przygazował i auta rozjeżdzały sie na boki a ja oczywiście za nim. Autem w zeszłym roku Wrocław ta sama trase (94) jechałem ponad 2 godziny a dzis korki były podobne. Za granice raczej sie nie wybieram ale 14 lipca mam zamiar skoczyc na zlot do Łagowa a to 160km w jedną strone no i oczywiście jak zdrowie pozwoli to w przyszłym roku znów góry ale na dłużej i wiecej zwiedzania.
  5. Fakt do jazdy po górach to troche mało bo pod górki brakuje mocy ale po trasie wystarczy. Utrzymywałem stała prędkość ok 90-100km/h Trasa jaka obrałem to od Szczecina S3 do Lubina bo innej opcji raczej nie ma póżniej cały czas trasa nr 94 (znam z wyjazdów autem) z racji małej mocy i prędkości autostrad nie brałem pod uwage. Za Krakowem kawałek zakopianką i później drogi lokalne. O dziwo jak by nie deszcz i burze po drodze to był bym szybciej jak autem w zeszłym roku 😁 Tak że 250 tez da sie jeździc turystycznie
  6. Motorkiem tez można prawie wszędzie .... Ja jak przed Krakowem złapała mnie konkretna burza to wjechałem do budki przystankowej centralnie do srodka bo tak padało ze sciana wody była i nie chciałem zeby mi cos zalało
  7. Witam Od kilku miesiecy chodziła za mna wyprawa motocyklowa moja rebelka i w końcu marzenia sie ziściły. W dniu wczorajszym o 4:45 wyruszyłem z pod Szczecina w okolice Zakopanego . Na miejscu byłem o 18 dystans 680km Byłbym jakies 1-1,5 godziny wcześniej ale po drodze dopadły mnie trzy razy burze i ulewy wiec musiałem przeczekac bo nie dało sie jechać. Wrażenia super może dlatego ze to pierwsza moja samotna wyprawa. Minusy to tylko to że wczoraj wieczorem i dzisiaj jeszcze do południa wolałem chodzic jak siedzieć bo posiladki miałem jak sparaliżowane. Poza tym żadnych innych negatywnych skutków nie odczułem. No może przydały by sie wieksze spodnie bo mi sie przytyło i troche ciasno z ochraniaczami. Jutro kilkugodzinny wypad po okolicy i w poniedziałek powrót. Jak narazie sprzęt nie zawiódł i mam nadzieje że bezpiecznie wróce do domu. Polecam taki wypad każdemu kto chce odpocząc psychicznie od stresu dnia codziennego.
  8. Witam Slizga mi sie sprzegło a że wybieram sie w trase chciałbym je wymienić tylko że pytając na internecie otrzymuje bardzo sprzeczne informacje a nie chciałbym kupic tarcz które nie będa pasować Motocykl Honda CB 250 Nigthawk model silnika MC24E nr vin JH2MC2405MK ..... czy ktos mógłby mi w 100% potwierdzic czy tarcze TRW o symbolu MCC 134-6 pasuja do tego modelu bo pytałem u kilku sprzedawców i odpowiedzi sa 50/50. Ewentualnie moga byc innej firmy które 100% pasuja Prosze o nr katalogowy lub link do konkretnej strony Bede wdzieczny bo sprawa pilna gdyz w przyszły piatek chciałbym wyjechac
  9. Jak zapale to na wolnych chodzi bez problemu. wsiadam jade i jak puszcze ssanie i dodam gazu to sie dławi i nie chce jechac jak lekko wyciagne ssanie to do połwy gazu jedzie normalnie ale jak odkrece manetke do końca to znów sie dławi. Ewidentna wina gażnika bo jak zmieniłem na swój stary to nie ma problemu
  10. Profilaktycznie kupiłem drugi silnik na zapas wiec teraz nie musze sie martwic przebiegiem
  11. No właśnie o to chodzi że moto nie chodzi prawidłowo tzn. odpala jak zimny bez problemu jednak po przejechaniu kilku metrów gaśnie. Jak wyciągne ssanie do połowy motor jedzie ale tylko do odkręcenia połowy manetki bo jak odkręce do konca to sie dławi a po puszczeniu gazu gaśnie. Objaw jest taki sam na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Rozebrałem gaźnik i wyczyściłem wszystkie dysze kanały itp ale nic to nie dało. Tak jak pisałem mam serwisówke od CB 250 i CMX 250 rebel ale tam są tylko gaźniki VE 35 od A do D w zależności od regionu Przeszukałem internet i nigdzie nie znalazłem gaźnika o oznaczeniu VE 37 . Pytałem nawet ludzi z olx co sprzedaja podobne motorki jaki mają gaźnik i wszyscy maja VE 35 z różnymi literkami. Jak bym miał opis gaźnika to wiedział bym jakie dysze powinny byc i jakie sa wartości regulacyjne bo ustawienie poziomu paliwa jak w gaźniku VE 35 nic nie zmieniło. Poza tym zauważyłem jeszcze jedna róznice mianowicie wszystkie dostepne dane podaja pojemność skokową motocykla 234 cm tak tez mam w swoim starym silniku a na tym wybite jest 233 cm. Na pewno jest to silnik Hondy i na pewno był w ramie motocykla CB 250 Two Fifty Wizualnie niczym sie nie różni od mojego jedynie modelem gaźnika i tą wybita o 1 cm mniejsza pojemnościa dlatego dlatego tak bardzo interesuje mnie serwisówka z tym typem gaźnika lub informacja gdzie był montowany. Poza tym druga myśl jaka mi przychodzi do głowy to to że ktoś zamontował oryginalne pokrywy silnika od Hondy a kartery i gaźnik jest od jakiegoś klona typu Daelim , Jinlun itp dlatego nic nie moge na ten temat znaleźć i poradzic sobie z prawidłowym ustawieniem gaźnika.
  12. WitamSprzedam kompletną rame do Hondy CB 250 Two Fifty tak jak widac na zdjęciach. Z ramy został wyjęty silnik liczniki i przednia lampa. Reszta jest kompletna tj cewki, wszystkie linki , tłumiki , instalacja , koła, plastiki, itp. Koła sa w idealnym stanie a opony to firmowe Pirelli na obu felgach z praktycznie nie zużytym bieżnikiem. Interesuje mnie sprzedaż całości cena 900 za całość Kontakt PW lub bolek212@wp.pl
  13. Witam Czy ktos z was dysponuje opisem gaźników w motocyklach Honda CMX/CB 250 lub ksiązka serwisowa z symbolami gaźników bo w necie nie mogę nic wyszukać. Generalnie chodzi mi o to ze kupiłem silnik hondy cmx 250 i mam w nim gaźnik o symbolu VE37 a wszystkie książki serwisowe które mam podają że e modelach CMX/CB były montoane gaźniki VE 35 z z oznaczeniem literowym d A do D w zależności od regionu w którye były eksportowane w/w motocykle. Bede bardzo wdzięczny za pomoc w rozszyfrowaniu co to za gaźnik i ewentualnie skan danych tego gaźnika tzn danych regulacyjnych dysz itp
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.