Skocz do zawartości

mariuszp19

użytkownik
  • Liczba zawartości

    400
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Świdnik - miasto śmigłowców
  • Zainteresowania
    muzyka, fotografia, elektronika, komputery
  • Samochód
    Citroen C5 Tourer

Ostatnie wizyty

931 wyświetleń profilu

mariuszp19's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

14

Reputacja

  1. Przyznaj się, że to Photoshop :). BTW ciekawe jak ten środek wpływa na lakier felg.
  2. Spróbuj SOUDAL FIX ALL HIGH TACK
  3. Sprawdź zasilanie. Często padają kondensatory. Koszt kondensatora to ok. 20zł, wymiana banalnie prosta, nawet dla laika (nie trzeba lutować) mocowanie na wsówki.
  4. Mój jamnik, jak zrobił robotę ciotce na działce, to do tej pory (z pięć lat) ma spokój.
  5. mariuszp19

    S-Max 2,0 TDCI 140KM?

    Dzięki koledzy za rozjaśnienie. Nie siedzę w tym to wybaczcie, chę poprostu kupić dobre i pewne autko.
  6. mariuszp19

    S-Max 2,0 TDCI 140KM?

    Czy mógłbyś mnie nakierować? Rozwinąć swoją wypowiedź? Rzuciłem okiem, jak sugerowałeś i wydaje mi się, że ten egzemplaż to jakiś tani jest, ale może nie patrzyłem na właściwe strony.
  7. mariuszp19

    S-Max 2,0 TDCI 140KM?

    Postanowiłem się wtrącić do dyskusji. Planuję kupić coś wielkości własnie S-Maxa i trafia sie coś takiego: http://otomoto.pl/oferta/ford-s-max-2-0d-automat-kamera-cofania-szwajcarr-ID6y7Z0H.html#759e364c66 Warto się tym interesować?
  8. > Na skrzynię. Ale w razie W można ją dość niedrogo naprawić. Tylko, że niesmak pozostaje. Mam > takiego, tylko D5. Jakbyś miał dokładniejsze pytania, to dawaj > -licznik w milach > -nie ma kontroli trakcji > -ogólnie dziwne wyposażenie Dzięki za info, na razie nie mam więcej informacji od sprzedającego. W razie potrzeby będę pytał. Pozdrawiam
  9. Witajcie Ja z sąsiedniego kącika. Rozglądam się za czymś nowszym co posiadam i gabarytowo podobnym. Natknąłem się na taką ofertę. Czy możecie mi koledzy doradzić na co zwrócić uwagę lub czego się wystrzegać? Jutro, być może będę miał więcej info o aucie. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  10. > Zacząłem mieszkać w nowym domu i zaczęły się pojawiać problemy > z którymi do tej pory nie miałem do czynienia > Jest prysznic i od włosów i płynów co jakiś czas się zatyka. wtedy > idzie w ruch pęseta i gumowe rękawiczki ale czy nie ma prostszego sposobu? > Jakiś płyn do wlewania co jakiś czas? Rury mam pcv wavin. > Bo w sumie wyciągam te włosy ale w rurach dalej jest osad z szamponów itp.. "KRET" + dużo wrzątku.
  11. > Czy po nałożeniu na klejony element nie zacznie go rozpuszczać zanim odparuje? Kleiłem tak wiele razy i jeśli robi się to z głową nie ma z tym problemu. Oczywiście, klejone elementy zostają lekko "zmiękczone" ale to wpływa korzystnie na wytrzymałość spoiny, która później twardnieje.
  12. > Szyba z tworzywa - pęknięcie na jakieś 30 cm i się zatrzymało. Tri - wymieszać z opiłkami z plexi i do dzieła. TRI (Trichloroeten) doskonale rozpuszcza plexi, mieszasz z opiłkami w takiej ilość, aby uzyskać właściwą konsystencję. Po sklejeniu TRI odparowuje i pozostaje spoina z macierzystego materiału. Tutaj można kupić
  13. > Czy lodówka typu side by side może być transportowana na leżąco? > 8 lat temu zakupiłem lodówkę do zabudowy - kurier przywiózł jąw pozycji leżącej, zwrócił tylko > uwagę, by nie uruchamiać przez 12h. Czy coś się zmieniło w tej kwestii? > Brakuje mi w busie 10cm by postawić klamota, na leżąco wchodzi bez problemu.... Sprężarka jest wypełniona olejem, który spełnia funkcję Izolacyjną (uzwojenia silnika), Chłodzącą i Smarującą. Ten olej nie powinien się wlać do obiegu. Do obiegu nie może się dostać jedynie wtedy, gdy lodówka stoi lub jest przechylona pod niewielkim kątem, albo leży na stronie TŁOCZNEJ kompresora. Dlaczego na stronie tłocznej? Ano dlatego że po stronie tłocznej przewód nie wychodzi stricte ze zbiornika, a tylko z głowicy sprężarki przez ściankę zbiornika i dlatego wtedy olej się nie może wylać z tej rurki do reszty instalacji gazowej lodówki. Jak ktoś się z tym nie zgadza niech sobie rozetnie dowolny agregat z chłodziarki i przypatrzy się jak to jest zbudowane i kiedy ew. olej się może wydostać na zewnątrz. Jest to możliwe tylko ze strony ssawnej. Dlatego producenci nie zalecaj przechylania lodówek o więcej niż 45 st. bo zakładają, że normalny użytkownik nie wie gdzie jest strona ssawna a gdzie tłoczna. Reasumując, rurka ssąca wchodzi wprost do zbiornika i gaz się miesza z olejem i jest to normalne natomiast po stronie tłocznej z głowicy sprężarki wychodzi rurka, która oczywiście tylko przechodzi przez ścianki i nie ma połączenia z wnętrzem zbiornika. Przez to że cały agregat łącznie z silnikiem jest zanurzony w oleju jego trwałość jest ogromna. Agregat jest przystosowany do pracy ciągłej i może poza lodówką pracować w formie sprężarki non-stop o ile jest wypełniony olejem.
  14. > P.S jak będziesz chciał się czegoś nauczyć to daj znać na PW Nie jesteś dla mnie autorytetem.
  15. > To prawie tak mocne jak ostatnio od technika chłodnika (absolwent) usłyszałem na rozmowie > kwalifikacyjnej że sprężaka w ukł. chłodniczym spręża ciecz. U Ciebie pewnie sprężarka chodzi na sucho. Gratuluję. ps. Nigdzie nie napisałem nic o cieczy w układzie chłodzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.